Ik geloof er niet zo in dat er nu op drie fronten iets met letters gedaan wordt:
De Priesterhint, de twitterhint, en de ontbrekende letters. En als we vervolgens met die letters steeds hetzelfde moeten gaan doen, het lijkt me gewoon sterk. Hetgeen niet wil zeggen dat het onmogelijk is.
De achternaam van Daniel is inmiddels gecorrigeerd. Net als bij het woord ''kanidaat'' denk ik dat het gewoon een tikfout is geweest.
Mee eens. De priesterhint kan ik me nog iets bij voorstellen, vooral in combinatie met de uitzending van Joep bij 3fm, maar de rest?
Ik ben zelf pas sinds vorig jaar WIDM gaan volgen, daarvoor had ik er nog nooit van gehoord. Vorig jaar heb ik geen enkele keer gebruik gemaakt van een forum, filmpjes op de website, had ik nog geen twitter, maakte ik geen enkele notitie etc. Ik was gewoon een normale kijker, die braaf elke week naar de uitzending keek. Niets meer, niets minder. Ik keek in mijn eentje, omdat niemand in mijn directe omgeving naar WIDM keek. Tot en met aflevering 7 zat ik op Hadewych als mol en vanaf aflevering 8 was ik overgestapt op Annemarie. Waarom ik uiteindelijk toch koos voor Annemarie weet ik niet meer. Dan moet ik terug kijken wat voor mij de doorslag gaf.
Waarom zouden ze dan, bij ruim 2 miljoen kijkers, zoveel aparte hints nog geven? Het is misschien een klein percentage die echt zoekt en die zullen ze wellicht een extraatje geven, maar ik geloof nooit dat er zoveel verborgen hints buiten de uitzending te vinden zijn. Maar evengoed, zo verslaafd als ik nu inmiddels ben, ga ik gewoon stug door met zoeken. Misschien tegen beter weten in?