Nieuws Vanaf 24 maart gaan we weer op zoek naar de mol!
De hudige stand in moltalk!
Wacht eens even...........?Zijn de ontbrekende letters mss het woord (de) mol in het Zulu???Dit is wat ik er fonetisch van maakte: 'Irfoekoesari'
En daar hebben we niks aan. "Hoe had u kunnen weten wie de mol was? Nou, de ontbrekende letters vertelden duidelijk dat de mol de irfoekoesari was. Graag gedaan."
Vandaag zag ik alleen onder in beeld 'Drakenbergen' en niet 'DrakenSbergen' zoals tot nu toe steeds het geval is geweest.
Ik heb er ééntje gevonden wie nog niemand heeft gevonden. In aflevering 3 staat uitsicht in plaats van 'Uitzicht'.
Er staat gewoon 'uitzicht'. En zelfs al zou het verkeerd zijn gespeld, zou dit denk ik echt geen hint zijn of een onderdeel daarvan, daarvoor zou hij veel te onduidelijk zijn.
Een vriend van me viel het op dat tijdens het aftellen de letters "c, c, f en f" in de hoekjes rondom de 4 stonden. Ik heb er een screenshot van gemaakt, misschien kunnen we er wat mee...
Blijkt zo te horen bij dat soort oude films: http://au.answers.yahoo.com/question/index?qid=20090118232702AAKluZ4Heeft iets te maken met de film waar het op is geschoten, dus. Nu was de project een digitale film (je zag op een gegeven moment de play knop staan), maar op die manier aftellen is wel nostalgisch (voor degene die echte films nog mee hebben gemaakt).
vormen de ontbrekende letters misschien het woord "mol" in het Zulu?
Is al een keer genoemd, maar wat zou het dan betekenen?
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
RealityNet
Nu online
916 gasten en 2 vaste bezoekers