Over dat geld verdienen in opdracht, kan natuurlijk van alles zijn geweest, maar zelf kan ik me niet aan de gedachte onttrekken dat het misschien toch de bedoeling was om foto's te maken van de echte Big 5.
Maar ook dat is raar (speel eigen advocaat van de duivel ), want ja, die Big 5 dieren zijn niet zo makkelijk te spotten en al helemaal niet met een wandelsafari.
Geloof dat er wel een shot wordt getoond van een echte buffel in deze opdracht, wat de gedachte/illusie voedt, dat ze wellicht wel redelijk makkelijk echt te fotograferen zijn.
Illusie idd. Als er echt een buffel zo dicht in de buurt was geweest, dan had die ranger echt wel wat zenuwachtiger gedaan en een paar aanwijzingen gegeven.
Ik denk dat die dieren er in deze opdracht in gemonteerd zijn voor ons kijkplezier. Ik heb zelf nog nooit door een nationaal park gelopen daar, maar wel door verschillende private reserves. Daar valt op dat dieren een stuk meer schuchter zijn als je te voet bent dan in een auto. Je ziet ook hier geen enkel shot waar kandidaten en dieren tegelijk op staan
Anders dan anders..
de mol was in deze aflevering een ander dier? zat dus in een kooi?
Zou kunnen, maar daar schieten we niet veel mee op, Kees vergelijkt zich met een duif en zat in een kooi, Tim met een aap en zat in een kooi en van de andere kandidaten zullen ook wel dieren bekend zijn.
In morse is de I .. en de M --
Ik kan dit niet linken aan het dansje.
Enkel enkel (kort, kort/ ..) Dubbel, Dubbel (lang, lang/ --)