Nieuws Schrijf je nu in voor de nieuwsbrief!
Als Tim de kooi niet uitkwam lag hij uit het spel. Hij kan dus de mol niet zijn?
Het kapsel van Zarayda was toch wel een van de hoogtepunten van de aflevering :-)
Wie schreeuwde er trouwens bij de koker-openmaakdiscussie zo snel dat er nog een koker openmoest ?
Ongeveer 10 seconden voordat Tim weer in beeld kwam realiseerde ik me dat er voor de 'Big 5' + 2 spotters één iemand te weinig in het spel was ... iemand die dit meteen al doorzag? :-)
Heb net de voice over bij de executie herbeluisterd ik ben nu echt 100% zeker dat het daniel is.
Daniel heeft als enige echt door wat die kokers voor een inhoud zouden kunnen hebben. Gek dat niemand het verder realiseert. En oh: Daniel zijn houding 'ieder voor zich' gaat hem vanaf nu niet ver brengen denk ik
Volgens mij is het gewoon Art?
maar als er in ééntje een 'wit' vel zit stop je toch of denk je op zijn minst even na wat dat zou kunnen betekenen voordat je nummer 2 en 3 ook opent.
Opvallend dat we vorige week in de vooruitblik beelden hebben gezien van het ontwikkelen van foto's uit de koker die deze week niet te zien zijn geweest. Ik zat steeds te wachten op die opdracht, die dus nog in een latere aflevering gaat komen.
Luister nog eens :p je zal het wel horen het zit rond 43:00
Waarom zij Zarayda 'vacht, denk aan mijn haar!'?Heeft een mol geen vacht? ...
Dat zat niet in de vooruitblik, maar zit in de leader
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
RealityNet
Nu online
930 gasten en 5 vaste bezoekers