Een paar dingen die me opvielen deze aflevering:
-art zei tijdens zijn uitleg niets over fotograferen, maar gaf wel een camera mee
-hij zij ook niets over het bevrijden, daar begon Tania over. Waarom wisten Paulien en Zarayda dat niet? En waarom Tania wel? het leek er niet op dat de andere kandidaten dit ook wisten.
-Carolien: "ik weet het" toen Paulien zei dat ze haar nog niet konden bevrijden.
-Alle dierennaambordjes waren in het Engels. waarom niet gewoon in het nederlands?
-Zarayda doet meteen tims hok open, daarna is ze ook nog erg stellig in het wel openen van de kokers en opent de tweede voordat anderen zich ermee kunnen bemoeien.
-misschien niet verdacht maar wel opvallend: Bij de test verdacht carolien tim, en tim carolien. goed verbond heb je dan!
-Zarayda was net als vorige week de laatste bij de executie. Alsof zij de toon moet zetten voor de anderen.
Ben benieuwd wat jullie reacties hierop zijn!
-Hij zei dat ze de Big 5 moesten 'spotten'. Spotten betekent een foto maken, lijkt me in dit geval
-Misschien was het de bedoeling dat ze Tania eerst zouden zien, en was die geïnstrueerd? De productie kan best een beetje sturen wie als eerste wordt gezien.
-Viel mij ook op. Maar misschien was Carolien, net als Tania, geïnstrueerd?
-Engels is een belangrijke voertaal in Z-Afrika. Maar inderdaad wel raar dat de bordjes in het Engels waren
-Verbond van Carolien en Tim is redelijk uit elkaar gevallen. Carolien vertrouwt Tim totaal niet meer nadat hij terug is gekomen, en daardoor vertrouwt Tim Carolien ook niet meer.
Carolien zegt bij de test: 'Als je me nu vraagt wie is de mol, dan zeg ik: Timtania' Die namen heel snel achter elkaar. Door de productie ergens anders vandaag geknipt? Het is veel logischer om 'Tim en Tania' te zeggen.
-Was inderdaad vrij naïef van Zarayda, kan een tactiek van de mol zijn, spelen dat je dom bent.