Nog iets meegekregen van the color run trouwens?
Alleen maar vrolijkheid op het perron. Daar had ik graag dat half uur staan in een overvolle trein voor over. Terwijl ik nota bene een kaartje had om zonder bijbetaling in de 1e klas te gaan zitten, maar dat vond ik niet solidair met AaPje16 en NextGP.
D*N en AaPje16, die ons in een soort retro-zeventigerjarensfeer (echt waar, er bestaat nog een park waar de jaren zeventig nooit vertrokken leken te zijn.
AaPje16 die erin slaagde D*N en Elise een paar gitaar-akkoorden bij te brengen, hetgeen resulteerde in een paar mooie nummers. Ik kan me voorstellen hoe lastig het is om van het ene snaar-instrument (viool) de techniek van een ander snaar-instrument onder de knie te krijgen.
Er waren op het hele veld zo'n 200 mensen, waarbij wij het enige groepje waren met instrumenten.
Het spel met de bal (hoe veelzijdig kun je zijn met een wereldbol?) was op momenten hilarisch te noemen.
En dat met Daisy is echt waar: die blies inderdaad de wereld op.
Kortom: een gezellige dag, een gezellige heen- en terugreis.
Op de terugweg kregen we te maken met de grote toeloop naar het perron van vrolijk gekleurde deelnemers aan de Color Run. Gelukkig hadden we maar een half uur te maken met het gevoel dat ingeblikte sardientjes hadden.
Voor degenen met watervrees kan ik zeggen: ga bij het pannenkoekenrestaurant niet aan de waterzijde van de tafeltjes zitten, je zit op 50 centimeter van de gracht af.
Zonder reling......