Nieuws Praat mee over elke Internationale versie van de Verraders in ons nieuwe Traitor board!
Paulien draagt een badge met 'Huil Uit!'
(...) De kans dat Tania eruit gaat is wel groot, als het echt waar is wat ze ons doen geloven: dat ze hele tijd op Tim zat.
En?
Wat voor een logo zit er op de 'pak-spullen-voor-één-nacht'-tas van Kees?Het lijkt een soort van evil smiley!
Een omgekeerde M natuurlijk. Aan de tas van Carolien zie je ook zo 'n merkje zitten. Ik vermoed dat het gewoon het merk van de tas/winkel is.
True. Maar het viel me op omdat Kees er naar toe grijpt! En je bij de andere tassen het logotje niet ziet.
Bij de andere tassen zie je het logo ook. Carolien zit rechts van Kees en zij krijgt hem eerder dan hem. Met ook dat merkje erop. Vervolgens krijgt Kees de tas met dat merkje. Daarna zie je die man met de tassen bij 4:14 waarop je ook dat merkje ziet. Kees heeft dan net zijn tas gekregen.Kees zal wel naar dat merkje "gegrepen" hebben om te kijken wat het was. Ik zie daar dus geen hint/aanwijzing of wat dan ook in
Waarom is de kans groot dat Tania eruit gaat? Ik neem aan dat ze nu niet meer op Tim zit!
als het waar is dat ze hele tijd op Tim zat dan zou ze nu opeens alles moeten veranderen...dan heeft ze dus geen idee wie het wel is en dan is de kans vrij groot dat ze eruit gaat.
mee eens als je alleen naar dit kleine spel kijkt... maar als je het grote geheel bekijkt dan is het voordelig voor de 'totale' mol om te spelen dat je het niet kunt. Niet kunt liegen.Daarnaast kan de andere mol in het spelletje 3 jokers verdienen en weet de echte mol dat een kandidaat daarvoor gaat... wat betekent geen geld id pot als die mol wint..In de eerste aflevering klop voor executie vervolgens daarna na de executie, maar het kan nog steeds een signaal zijn naar ons als kijkers: look this was me...'jammer, hij was een hele leuke kandidaat' (quote daniel wanneer ewout eruit gaat)dat voorkennis verhaal ben ik nog niet helemaal over uit...De kans dat Tania eruit gaat is wel groot, als het echt waar is wat ze ons doen geloven: dat ze hele tijd op Tim zat.
Hier zie ik Daniel al met zn hoofd draaien voor dat Art klaar was met zijn zin. Bovendien heeft Paulien haar ogen nog dicht zover je het kan zien dan.
Sommigen zien een hint naar Kees omdat hij in afl 1 met het mollogo in beeld kwam. Dan is de Mol die een kaartje ophoudt waarop staat de ze de Mol is toch een veel mooiere hint?
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
RealityNet
Nu online
939 gasten en 4 vaste bezoekers