Hoi dagboekkamer,
We naderen jammer genoeg het einde van dit fantastische spel. Nog een paar weken en dan weten we wie van ons 8 zichzelf Holland's Next Top Zap!-er mag noemen.
Ik had niet verwacht nog zo ver te komen in dit spel, nadat ik vanwege de griep het allereerste programma (Expeditie Robinson: de 100) moest missen en daardoor samen met Molcrazy als eerste kandidaten in de middagprogrammatie belandde. Na het bakken van taarten en het raden van woorden mocht ik al vrij snel weer terug naar primetime, waar ik natuurlijk thuis hoor.
Omdat ik mezelf wilde bewijzen op primetime besloot ik mij als teamleider op te werpen voor The Apprentice. Met dank aan Jann en Daisy werd ik teamleider. Met dank aan mijn team won ik samen met hen de opdracht en won ik immuniteit voor de volgende aflevering. Heel fijn was dat, temeer omdat de meeste mijn inzending voor het Eurovisie Songfestival uit Moldavië niet konden waarderen...
Dankzij 'bloc voting' kwamen de onderlinge complotjes voor het eerst aan het licht. D*N, K@ren en Ycaris waren een trio. Bassteijns & Bjorrn waren een duo. MR-Brain & Mrs. Swifty waren een koppel. Daisy deed het met Vieffan, die op haar beurt het weer deed met MijdrechtseMol, die op zijn beurt het weer deed met Mollenvanger, die op zijn beurt het weer deed met zowel Daisy als LdHmolletje. Oh, en inderdaad, ik deed het inmiddels samen met K@ren.
In Peking Express en The Hunger Games hield ik mij bewust low-profile. Ik behoorde niet tot de top, maar ook niet tot de bottom. Maar toen kwam De Farm. De vakantiebreak voor velen van ons. Behalve voor KD., die dankzij mij na drie overwinningen en hoge scores in voorgaande programma's voor het eerst bij de laatste twee eindigde, en Bjorrn, letterlijk en figuurlijk KD.'s prooi. Helaas voor mij overleefde KD. het duel met Bjorrn en was hij uit op wraak, enigszins aangezet.
Big Brother UK was het volgende spel. Het spel wat sommigen (waaronder ikzelf) graag willen vergeten. Mijn maatje K@ren degradeerde naar de middagprogrammatie en moest het aldaar opnemen tegen de inmiddels beruchte primetime-killer Lukie4. Gelukkig nam K@ren heel koelbloedig het stokje van Lukie4 over.
Wie is de Mol. Dit kon natuurlijk alle kanten op gaan. Uiteindelijk was het alleskunner KD., dôh. Helaas voor mijn complotgenoot D*N vertrouwde hij KD. iets te veel, waardoor hij slechts een paar vragen op hem inzette. Ik heb volgens mij zelfs nog gezegd dat ik niet voor hem hoopte dat KD. de mol zou zijn. Nou daar vloog mijn tweede compagnon dus naar de middagprogrammatie. Ik sta er nu helemaal alleen voor...
Project Runway vond ik erg leuk om te doen, maar de uitslag valt me nog steeds een beetje tegen. Maar goed, life goes on en inmiddels zitten we wederom in een Big Brother-huis, ditmaal in the US. HoH worden was volgens mij mijn enige mogelijkheid om deze aflevering door te komen en zo geschiedde. Ik ben heel benieuwd wie de PoV wint en of een van mijn nominaties wordt gevetood...
Welterusten!