Een quizje tussendoor voor de vakantie. Ik zou hem eigenlijk in de chat houden, maar dit was wat makkelijker. Lees aub eerst graag goed de regels.
Ik dacht ook even dat ik een dom blunder had gemaakt. Ik had de vragen namelijk na mezelf gepmt en daarna mijn inbox geleegd. (maar gelukkig stonden ze nog in de outbox).
De regels zijn simpel. Je beantwoord gewoon de eerste vraag, dan mag je op de volgende vraag niet reageren, zodra er iemand een antwoord heeft gegeven op vraag 2, mag je weer meedoen
vb.
1. Chriz
2. Verdi
3. Chriz
4. Compuart
5. Verdi
etc. etc. (dus nooit 2 vragen achter elkaar aub). Degene met de meeste goede antwoorden wint. 'kee? Natuurlijk is het leuker als je de antwoorden gewoon probeert de beantwoorden en dus niet op te zoeken, ook al kan ik dat toch niet tegengaan.
1. Welke 3 forumleden waren de eerste drie finalisten van CMC ooit?
2. Han13 schreef de officiele 100.000ste, maar wie plaatste de echte 100.000ste?
3. Welk forumlid heeft een crush op Shadia?
4. Welke belofte deed Verdi, indien Shadia niet de mol was?
5. Malcolm en Compuart vormden ooit met nog iemand een 3-tal, wie is dat?
6. Het topic 'De Molshoop' is ooit geopend door?
7. Wie was er van overtuigd dat Ferdi de mol was, zelfs nadat hij vertrokken was?
8. Robbieazerty heeft ooit een foto van zichzelf laten zien, tenminste dat zei die...wat stond er echt op de foto?
9. Welke 2 uit de top10-posters hebben een link met Winnie de Pooh?
10. Molonlines eerste afvaller was?
11. Dit persoon won de VRT-pool.
12. Wie of wat is 'e'?
13. Hoe is het woord 'kwurgh' ontstaan?
14. Kijk uit malloot, een kokosnoot. Dit zinnetje hoor bij?
15. Wat is Tijgetjes lievelingsauto?
16. Volgens cosma was niet Nico, maar .... de echte mol in de tweede Nederlandse serie
17. Debby staat hier beter bekend als?
18. Lifehousefan
19. Wie werd er 5x genomineerd voor een Forumaward, maar won er geen.
20. Welk forumlid is er ooit doodgegaan door een doorstuurmailtje?
Iedereen mag meedoen en elke goedbeantwoorde vraag levert je 1 punt op.