een enkeling zelfs tot vertwijfeling te brengen?
Rougekapje/Rouge
Goed geantwoord, hiermee bedoelde ik dus absoluut niets ten nadele van Rouge/Rougekapje, met wie we in de laatste weken voor de ontknoping en enkele weken daarna, vreselijk hebben moeten lachen.
Vooral haar vertwijfelde pogingen om steeds maar weer opnieuw in te loggen, brachten haar gesprekspartners vaak tot wanhoop. Staalkabels, driesecondenlijm, ik weet niet WAT we allemaal hebben geprobeerd Rougze "binnenboord" te houden.
Ron van Vliet, ons aller Ron, heeft naar eer en geweten antwoord willen geven op de vragen van Rougze, die maar niet kon begrijpen dat haar eigen ogen haar zo bedrogen hadden.
Dit heeft mij er destijds ook toe gebracht, bij de uitreiking van de forum-awards een aparte categorie voor te stellen, die Rougze vervolgens ook volkomen terecht won! Ja, ik weet ook wel dat het een virtuele onderscheiding is, maar ik vond gewoon dat het plezier dat ze erin had om vanuit Turkije zo'n beetje bovenop het programma te zitten, beloond mocht worden. Op die manier had ze tenminste het gevoel er toch een beetje bij te zijn.