Nieuws Vanaf 24 maart gaan we weer op zoek naar de mol!
Totaal aantal stemmen: 21
Ik krijg nooit post en nu wel, dus ik ben wel blij met die gezellige smeekpm's
Lukie4 wel namelijk .
lol mijn stem staat altijd al vast
Bereid je dan maar voor op het volstromen van je postbus voor de volgende kijkcijferpoll.
Het protest is tweeledig. Enerzijds de stelling'het ronselen van vriendjes die hier op je gaan stemmen zijn de nieuwere spelers ernstig in het nadeel t.o.v. de mensen die hier al een eeuwigheid rondhangen en vele vrienden (oké, in D*N's geval vijanden) hebben gemaakt.'en anderzijds'Ik vind het schandalig dat er zoveel afhangt van de kijkcijfers.'--De tweede stelling is niet op waarheidsgehalte te checken, en wordt zodoende afgedaan als mening.De eerste stelling vervalt eveneens. Wanneer de dagen dat de deelnemers op het forum zitten worden afgewogen tegen de hoeveelheid stemmen die ze hebben gekregen - blijkt hier geen verband (zie afbeelding A). Hetzelfde geldt voor een formule met de beste fit. Significantieniveaus van beide zijn .690 +/- .005, en moeten worden afgedaan als toeval of ruis.Afbeelding a:---okay okay, ik ga mijn tijd weer nuttig besteden
Ja, slang dat je bent .Maar verder heb ik geen mensen benaderd, dat is verboden .
Het was dus geen smeekbede, maar je hebt me alleen maar attent gemaakt op dit spel? Merci.Goed, aangezien het geen smeekbede was, ben ik nu vrij om te stemmen.. Es zien, wie kan het origineelst smeken voor de volgende ronde?Tip voor de nieuwelingen.. sla!
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
RealityNet
Nu online
717 gasten en 1 vaste bezoeker