Nieuws Praat mee over elke Internationale versie van de Verraders in ons nieuwe Traitor board!
Totaal aantal stemmen: 21
Zolang er geen officiële reactie komt van Robbie blijf ik doorgaan.
Wil je een officieël protest tegen het protest indienen?
Bronnen hebben me bevestigd dat er niet geknoeid is met de poll.Voor mij is het daarnaast ook niet verboden om binnen het board van dit spel te vragen om op jou te stemmen.Ik begrijp dat nieuwe leden benadeeld kúnnen worden door deze poll, maar zo gaat het ook bij de échte kijkcijfers. Bekendere programma's trekken meer kijkers dan nieuwe/onbekende programma's.
Even als Global moderator van deze site:*** het is niet toegestaan om mensen die niet meedoen met dit spel berichtjes te sturen via deze site om te vragen om te stemmen op ze bij deze poll of bij een andere poll. Dit kan als SPAM beschouwd worden. Als wij hier klachten over krijgen, zal diegene daar voor een officiële waarschuwing krijgen. *** einde bericht
Even voor de duidelijkheid. Swifty heeft dus op een ander board stemmen gevraagd aan mensen. Dat mag dus wel? (niet dat ik het haar niet gun hoor, maar anders kan ik dat zelf ook gaan doen.)
Volgens mij heeft ze dat niet, niet dat ik weet teminste.
In de relaxhoek.
D*N heeft een massabericht gestuurd op whatsapp grapje, maar hij is er wel toe in staat
Ik maak net een grapje in het Waldo topic over een stem? Mag dat dan ook niet? Gaan we het nu niet een beetje overdrijven?
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
RealityNet
Nu online
953 gasten en 5 vaste bezoekers