Auteur Topic: Aflevering 6  (gelezen 118632 keer)

Offline Agnes22

• Forumlid
Re: Aflevering 6
« Reactie #400 Gepost op: 14-02-2013, 11:56:30 »
Misschien dat Kees wel 1 puzzelstuk zelf heeft gepakt, maar voor Carolien nog een extra stuk sjouwt.
Zal best zwaar zijn 6 van die houten stukken in een tas. Of misschien was haar tas gewoon al vol ?
We zoeken er te veel achter ben ik bang ....

Offline Clauzwa

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #401 Gepost op: 14-02-2013, 12:00:41 »
Misschien dat Kees wel 1 puzzelstuk zelf heeft gepakt, maar voor Carolien nog een extra stuk sjouwt.
Zal best zwaar zijn 6 van die houten stukken in een tas. Of misschien was haar tas gewoon al vol ?

Dat kan natuurlijk ook nog, het waren flinke stukken.

Offline Pippi

• Forumlid
« Reactie #402 Gepost op: 14-02-2013, 12:35:15 »

Oké, maar op de foto's lijkt het er dus op dat de twee stukken die Kees uit zijn tas haalt niet helemaal op elkaar liggen. Daar zou dan dus het stuk met de pijl bij moeten zitten. Het ene stuk dat we hem hebben zien pakken, is zeker niet het stuk met de pijl. Als hij dat andere stuk dan van Carolien heeft gekregen, dan wisten dus zowel Kees als Carolien van de pijl voordat ze bij de puzzeltafel de stukken uit hun tas gingen halen.

Offline m0ll0m

• Forumlid
  • Geslacht: Man
« Reactie #403 Gepost op: 14-02-2013, 12:39:34 »
Zou kunnen, maar ligt het dan niet meer voor de hand dat Tania, Zarayda of Paulien dat doen? Die reden dichter achter Carolien en hadden nog helemaal niets bij zich...

m0ll0m

Offline Jskaat

• Forumlid
« Reactie #404 Gepost op: 14-02-2013, 12:46:50 »
*Kees pakte 1
*Carolien pakte er 6 (!, niet mol-waardig) en
*Daniël pakte 3 puzzelstukjes voor de helikopter-opdracht.

Hoi, er staat dat omdat Carolien er 6 pakte, ze niet molwaardig is. Dat is ze juist dan wel:

De puzzel bestond maar uit 5 stukken! Dus hoe meer stukken, hoe groter de kans dat de puzzel mislukt!
« Laatst bewerkt op: 14-02-2013, 13:21:57 door Jskaat »

Offline Bjorrn

• Winnaar Sequester
  • Forumlid
« Reactie #405 Gepost op: 14-02-2013, 13:25:44 »
Das waar.
Maar er zijn 5 stukken nodig voor de puzzel,  en als je 7 stukken hebt, heb je er 3 niet.
Als tussen die 3 stukken die je niet hebt een stuk zit wat je nodig hebt dan mislukt alles.

Niet dat ik carolien verdenkt, ook denk ik niet dat het ook maar iets uitmaakt.
Als iemand het puzzelstuk niet pakt, pakt de volgende het wel.
Het leven is als een neus. Je moet eruit halen wat erin zit.

Offline arwix

• Forumlid
« Reactie #406 Gepost op: 14-02-2013, 14:40:51 »
Wat ik opvallend vond is dat Tania tegen Zarayda zei de mol heeft toegeslagen en heeft de pot gepikt. Zarayda ging toen in haar tas zoeken en zei zoiets van nou ik heb hem ook niet, alsof Zarayda die de mol is ,helemaal dus de pot niet heeft gepikt en haar dat duidelijk wilde maken.

Offline m0ll0m

• Forumlid
« Reactie #407 Gepost op: 14-02-2013, 15:00:28 »
Dat valt dus best tegen... Kijk maar eens naar het begin (ik refereerde er al aan): Carolien kan een stuk niet pakken, roept naar achteren "pakken jullie het" en vervolgens sukkelen er 4 langs die helemaal niets doen....

m0ll0m

Offline EmileD

• Forumlid
  • As Salaam Alaikum
« Reactie #408 Gepost op: 14-02-2013, 15:19:51 »
Dat valt dus best tegen... Kijk maar eens naar het begin (ik refereerde er al aan): Carolien kan een stuk niet pakken, roept naar achteren "pakken jullie het" en vervolgens sukkelen er 4 langs die helemaal niets doen....

m0ll0m
Daniël heeft grote moeite met dat stomme beest van hem.
Amandla Awethu

Offline Jskaat

• Forumlid
« Reactie #409 Gepost op: 14-02-2013, 15:20:29 »
Das waar.
Maar er zijn 5 stukken nodig voor de puzzel,  en als je 7 stukken hebt, heb je er 3 niet.
Als tussen die 3 stukken die je niet hebt een stuk zit wat je nodig hebt dan mislukt alles.

Niet dat ik carolien verdenkt, ook denk ik niet dat het ook maar iets uitmaakt.

Dat klopt, maar daar heb je dus geen invloed op als mol. Kans is dus groter dat de opdracht mislukt door zoveel mogelijk stukken te pakken.
Maar goed, ik verdenk Carolien ook niet, maar het kan wel een mol actie zijn om zoveel mogelijk te pakken.

Offline Milk

• Forumlid
  • Vacht up!
« Reactie #410 Gepost op: 14-02-2013, 15:22:57 »
Dat klopt, maar daar heb je dus geen invloed op als mol. Kans is dus groter dat de opdracht mislukt door zoveel mogelijk stukken te pakken.
Maar goed, ik verdenk Carolien ook niet, maar het kan wel een mol actie zijn om zoveel mogelijk te pakken.

Met mislukt bedoel je tijd erbij kopen neem ik aan? Want mislukken zou het nooit, met die helikopter en de bijbehorende spectaculaire beelden. Het oog wil ook wat meer dan alleen de mol spotten  ;)
No Milk today???

Offline Pippi

• Forumlid
« Reactie #411 Gepost op: 14-02-2013, 15:38:22 »
Zou kunnen, maar ligt het dan niet meer voor de hand dat Tania, Zarayda of Paulien dat doen? Die reden dichter achter Carolien en hadden nog helemaal niets bij zich...

m0ll0m

Tania, Zarayda en Paulien hadden helemaal geen tas om, alleen Daniel, Kees en Carolien.

Offline Regis Filia

• Forumlid
« Reactie #412 Gepost op: 14-02-2013, 18:17:48 »
Ik heb het idee dat bepaalde opdrachten móeten doorgaan. Anders hadden ze die helicopter ook voor niks gehuurd.
Brevis esse laboro, obscurus fio.

Offline Supernova

• Forumlid
« Reactie #413 Gepost op: 14-02-2013, 19:16:05 »
Ik heb het idee dat bepaalde opdrachten móeten doorgaan. Anders hadden ze die helicopter ook voor niks gehuurd.
Ik dacht idd precies hetzelfde. Kan natuurlijk niet gebeuren dat ze een prachtige 'vette' (drinking game anyone?   ::tandpastasmiley::) en dure heli huren voor prachtige beelden en dat door het gestuntel van de kandidaten we met zijn allen die prachtige beelden hadden gemist.. :-[

Dan hadden we enkele minuten zendtijd lang Art alles aan elkaar zien praten met filler.  ;D
(Nja ik bedoel maar, het was echt wel de bedoeling dat iemand uiteindelijk geld ging halen lijkt me.. ;))
Love takes off masks that we fear we cannot live without and know we cannot live within. :)

Offline Pippi

• Forumlid
« Reactie #414 Gepost op: 14-02-2013, 19:36:34 »
Ik dacht idd precies hetzelfde. Kan natuurlijk niet gebeuren dat ze een prachtige 'vette' (drinking game anyone?   ::tandpastasmiley::) en dure heli huren voor prachtige beelden en dat door het gestuntel van de kandidaten we met zijn allen die prachtige beelden hadden gemist.. :-[

Dan hadden we enkele minuten zendtijd lang Art alles aan elkaar zien praten met filler.  ;D
(Nja ik bedoel maar, het was echt wel de bedoeling dat iemand uiteindelijk geld ging halen lijkt me.. ;))

Ik denk het ook. Dus moest het puzzelstuk met die pijl gevonden worden.

Offline Long Tall Erne

• Forumlid
« Reactie #415 Gepost op: 14-02-2013, 20:01:37 »
Ik kan me niet herinneren het ergens gelezen te hebben maar was al opgemerkt dat Zarayda en Carolien een anders microfoon / porto hadden in het vliegtuig?

(Sorry heb geen tijd om alles minutieus terug te lezen na mijn vakantie)
Ik ga me even ophangen op de wc ;-)

Offline Pippi

• Forumlid
« Reactie #416 Gepost op: 14-02-2013, 20:06:53 »
Ik kan me niet herinneren het ergens gelezen te hebben maar was al opgemerkt dat Zarayda en Carolien een anders microfoon / porto hadden in het vliegtuig?

(Sorry heb geen tijd om alles minutieus terug te lezen na mijn vakantie)

Volgens mij staat dat inderdaad al ergens.

Offline FeniXII

• Forumlid
  • Die Mol is baie wys
« Reactie #417 Gepost op: 14-02-2013, 20:13:38 »
Tania eruit was echt wel een enorme schok voor mij. Ik had ze heel lang ingeschat als finaliste, ze was zelfs mijn winnares van in het begin. Ergens vind ik het wel een zwaar verlies voor deze reeks, Tania heeft deze editie toch maar mooi meegekleurd. Ik ga haar de volgende paar afleveringen zeker missen. Maar haar maatje Zarayda maakt dan weer veel goed, die twee lijken op dat gebied heel erg op mekaar. Vond het ook wel een pakkend moment wanneer Zarayda besefte dat ze nu echt wel alleen is in het spel.

Nu, Zarayda gedraagt zich meer en meer verdacht, zij komt plotseling bij iedereen in the picture, al kan dat natuurlijk ook zijn omdat ze het zo monteren, zo werd hier ook al geopperd. Zit ze in de finale en moet ze daarom wat meer verdacht worden? Dan gaan ze haar natuurlijk ook verdachter neerzetten. Iets om over na te denken dus ...

Kees is nog niet afgeweken van zijn plan en blijft zich nog steeds dubbelzinnig gedragen. Hij heeft het toch maar mooi gedaan gekregen dat Tania haar pot aan hem heeft afgestaan. Op dat moment kwam de leider van het spel naar boven in Kees. Althans, dat zie ik er toch in. Het lag er voor mij vingerdik op dat dit zo moést zijn. Handig dat net de nieuwe potbeheerder de eindbeslissing had in het laatste spel.

En Paulien, daar geraak je nooit veel wijzer uit. Volgens mij speelt ze het gewoon erg slim en maakt ze een goede kans om met de pot naar huis te vliegen. Dus komt ze ook enorm verdacht in beeld als dat het geval is.

Daniel en Carolien heb ik in het begin dan wel verdacht, ik verwacht dat ze er één van dees gaan uitvliegen. Afgezien van de hilarische taferelen met hun paarden (wat was me dat, dat mollend paard dat Carolien ter beschikking kreeg ::rofl::) heb ik dus niet zo hard opgelet wanneer zij in beeld kwamen. Als ze de aflevering overleven ga ik dat natuurlijk wel weer doen.

* Btw eindelijk blijven ze nog eens op één locatie hangen! Gelukkig is Zuid-Afrika groot en gevarieerd genoeg om 10 afleveringen lang in te vertoeven. Echt een verademing. ::zon::

Offline Long Tall Erne

• Forumlid
« Reactie #418 Gepost op: 14-02-2013, 20:16:39 »
* Btw eindelijk blijven ze nog eens op één locatie hangen! Gelukkig is Zuid-Afrika groot en gevarieerd genoeg om 10 afleveringen lang in te vertoeven. Echt een verademing. ::zon::

Kunnen ze volgend jaar zomaar weer eens terug gaan... Weet nog wel wat lokaties....
Ik ga me even ophangen op de wc ;-)

Offline jumper

• Forumlid
« Reactie #419 Gepost op: 14-02-2013, 22:59:30 »
Volgens mij nog nergens gepost:
Als Kees op het vliegveld met gespreide armen door de beveiliging gaat, piept het enorm.
In het vliegtuig wordt vervolgens een testvraag voorgelezen: wat heeft de mol altijd bij zich? Antwoord (dacht ik tenminste later bij de testantwoorden te lezen): een i-phone.
Piept een i-phone bij een beveiligingspoortje?