Geen spellingsfout in mijn snelle analyse te ontdekken bij opdracht 1. Weet even niet meer of ze er bij opdracht 3 nog een kaartje hadden, maar dat ga ik even niet uitzoeken.
Overigens, Zarayda-hint is sterk, maar ook niet iets wat ik verwacht als hint.
Redenen waarom Kees niet de mol is, en waarom ik Kees niet meer verdenk sinds deze aflevering:
- Als mol zou je sowieso één of twee vragen over jezelf stellen, dat zou iedereen als mol doen. En dan heel typisch het juiste antwoord geven als mol zijnde. Maar toch een zwarte mol volgens het orgel? (niet heel sterk als reden)
- In de enveloppen zal heus wel meer geld te verdienen zijn geweest, maar WIDM kennende ook heel wat minder, of zelfs niks. Toch kiest hij voor 1500 euro. Nu is het als mol slim soms geld binnen te halen, maar de teller staat al op 10-11 duizend, dan is 1500 euro toch wel veel erbij ineens. Tja, tenzij we het er volgende aflevering gezellig uit gaan gooien, zoals ieder jaar.
- Als Kees snel moet antwoorden (zoals bij Paulien na opdr. 2) geeft hij een instinctief antwoord, wat ook nog eens goed zou kunnen kloppen. Je weet echt wel immers of iemand je wel of niet verdenkt.
- Toch gaan voor die extra minuut? Waarom zou de mol het risico nemen veel geld erbij te halen? Alleen als hij er daarna voor zou kunnen zorgen dat die -250 blijft door niks op te halen bij de bergtop, maar dan toch 1500 erbij kiezen?
Heb waarschijnlijk er nog een aantal gemist, die veel meer invloed hadden op mijn keuze, maar dat zou ik niet allemaal kunnen onthouden. Sorry voor mijn ingekrompen hersencapaciteit.
Overigens: WELK DEUNTJE WAS DAT BIJ OPDRACHT 2! Ik wil het weten! Moet wel van een film zijn geweest, maar welke?