Even over het geld dat is verdiend en waar sommige maar over door blijven gaan dat het teveel is voor een Mol, misschien is het verstandig om eens af te wachten voor we conclusie's gaan trekken. We weten bijna niets van deze opdracht. We weten niet wat er in de enveloppen zat en wie weet heeft Kees wél geld weggegooid en zat er meer geld in de envelop van Carolien (kandidaten). Dat zijn dingen die weten we niet en ik ben er heilig van overtuigd dat Kees de Mol is dus denk dat het allemaal nog wel duidelijk wordt als hij het zelf uitlegt en we meer beelden zien. Misschien zat er in alle enveloppen hetzelfde bedrag, op de enveloppe van de Mol na, lijkt me waarschijnlijk aangezien dit het enigste moment was dat er geld verdient kon worden. En waarom zouden ze verschillende bedragen in de enveloppen van de kandidaten doen? Waarom bij iemand maar €500,-? Daar geloof ik niet in. Je hebt de enveloppen van de kandidaten en die van de Mol. Verder is er mede dankzij Kees al sowieso €250,- uit de pot gehaald voor de extra tijd. Dus uiteindelijk komt dat neer op €1250,- dat vind ik niet veel geld eigenlijk voor 3 opdrachten.
Het mooie is dan wel dat door die extra tijd te kopen (en €250,- uit de pot verdwijnt) de helicoptervlucht plaatst vind en dat Kees als penningmeester (en Mol
) mee mag vliegen en de envelop mag pakken.. hilarisch.
Daarbij heb ik een sterk vermoeden dat Kees de pot te pakken heeft gekregen van Tania (die er zelf waarschijnlijk al helemaal niet meer bij stil stond dat de pot in haar zak zat) en die vervolgens op de grond heeft achtergelaten. En dan tegen Daniël: "Hey moet je zien wat daar op de grond ligt, wat een slechte penningmeester is Tania zeg
" zoiets. Dat hij uiteindelijk zelf tot nieuwe penningmeester wordt verkozen is een leuk cadeautje denk ik zo. Hij zal wel in zijn vuistje hebben gelachen, heerlijk!!
En uiteindelijk is hij natuurlijk de held van de groep, alleen denk ik dat Paulien (die misschien de info ook deelt met Carolien) hem heel erg verdenkt. Dus slim om zich een beetje rustig te houden.