Nog even terug gekeken, maar ik zie inderdaad ook een spiegel. Maar volgens mij moet je dit in HD terug kunnen zien in de hoop een beetje een gezicht te herkennen. Ik zou haast zeggen Carolien.
Ook heb ik printscreens gemaakt van de kaarsen naast de microfoon, maar daar heb ik absoluut geen verschil in "brandduur" kunnen ontdekken. Maar als dit zgn. grafkaarsen zijn, dan kunnen die wel enkele dagen achter elkaar branden...
Wel zag ik bij het orgel (bovenin bij die pijpen) een soort handje of kroontje. De rest zag er allemaal zo smetteloos uit, dat deze mij opviel. Misschien is het gewoon een soort 'watermerk' en stelt het niets voor.
Vanwege de grootte even in een spoiler gezet (eindelijk ontdekt hoe dat moet
)
Daarnaast lette ik erg op de richting van de ogen terwijl de kandidaten na dachten over de testvragen. De richting waarin de ogen afdwalen, verraadt vaak het onderwerp van de gedachten. Denkt de persoon aan iets uit het verleden, dan blikt hij naar links. Gaat het over de toekomst, over iets wat hij wil realiseren, dan kijkt hij naar rechts. Bij visuele gedachten zijn de ogen naar boven gericht; auditieve gedachten doen ze opzij kijken. Gevoelens en emoties brengen de blik naar omlaag. En volgens de theorie van de oogbewegingen is het heel moeilijk om recht vooruit te kijken en tegelijkertijd na te denken.
Tania, Zarayda en Paulien keken naar links.
Daniel keek recht vooruit en een keer naar rechts.
Kees keek zowel naar rechts als vooruit en een keer naar links.
Carolien een aantal keer naar links.