Ook de opdracht met het orgel nog maar eens teruggekeken. Geprobeerd te letten op afwijkende camerashots, maar dat valt nog niet mee (hoewel ik het shot waar Paulien de ruimte binnenkomt, vanaf links, volgens mij niet bij een andere kandidaat gezien heb).
Twee dingen die mij nog wel opvielen:
- Als Art de vragen aan de kandidaten stelt, zien we bij elke kandidaat een shot van beneden. Bij Daniël zijn hier als enige niet de spijlen van de trap in beeld. Qua theorie kan ik hier echter (nog) niks mee.
- We zien alle kandidaten aankomen bij en/of weglopen van de microfoon, behalve Kees. Die staat er al. Misschien omdat hij als enige (in het echt of symbolisch) van de kant van het orgel moest komen?
Ook nog gekeken welke kandidaten er in een shot met de mol te zien waren (want, zo dacht ik, je kan niet dezelfde persoon achter de microfoon zien staan én tegelijkertijd achter het orgel zien zitten), maar dat bleek een dood spoor (Daniel, Carolien en Zarayda zijn in één shot met de organist te zien, Kees en Tania niet, Paulien volgens mij ook niet).