Geweldige laatste opdracht! Dit keer geen anonieme jagers, maar één van de kandidaten zelf. Erg goed bedacht! En mooi voor Daniël dat hij het mocht doen. Hij stond weer eens helemaal 'aan'.
Verder een verwarrende aflevering. Mijn hoofdverdachte Kees die iets doet waar ik andere kandidaten al op afgeschreven heb, namelijk geld in de pot brengen terwijl dat helemaal niet hoeft (ik heb de verklaringen hier gelezen en voorlopig voor kennisgeving aangenomen). Daarna ook nog eens fanatiek bezig in het veld, waar hij er, samen met Carolien, bijna in slaagt 2000 euro binnen te halen. Maar zijn acties in eerdere afleveringen, de hints en het stemgedrag van de overgebleven kandidaten lijken toch wel echt zijn richting uit te wijzen.
Aan de andere kant Zarayda, die behalve dat ze geen geld in pot brengt, er nu ook nog eens - hoe naïef - effectief voor zorgt dat er geld úit de pot blijft door de laatste twee kokers te openen. Maar zou dat dan haar enige actieve molactie zijn? In het weerwolvenspel gedraagt ze zich als een kandidaat, en zo zie ik haar nog steeds.
Carolien lijkt toch echt de fanatieke kandidaat. Het laserspel, nu weer goed bezig in het veld, maar ook de manier waarop ze bezig is met de vrijstelling van Daniël (en de kans voor de anderen om dan nog de finale te halen) komen op mij niet mols over.
Van Paulien kan ik nog steeds geen hoogte krijgen. Ze springt weliswaar voor 500 euro, maar het kan net zo goed zijn dat ze degene die haar vakken indeelde niet vertrouwde. Het weerwolvenspel speelt ze dan weer niet tactisch door direct Carolien uit te schakelen. Dat had met voorkennis toch beter gekund.