Wederom een fantastische aflevering met een fantastische Mol!
Kan gewoon echt niet missen dat Kees de Mol is, ok ik zit in een tunnel maar toch zijn gedrag spreekt boekdelen. Nu weer de koker die hij vind, is hij weer de held omdat hij er uiteindelijk toch 500,- heeft verdient. Hij wist natuurlijk allang dat de andere kokers opengemaakt waren en dat daar geen geld meer mee verdient kon worden. Zou me zelfs niets verbazen dat hij wist van Zarayda's kokers dat ze die heeft opengemaakt, zeker aangezien Zarayda en Kees zo dik zijn samen. Ben wel benieuwd of dit daadwerkelijk de enige verstopte koker was...
Dus net als de vorige aflevering (en bijna iedere aflevering trouwens), waar Kees Tania aansprak op het verliezen van de pot, vervolgens wordt verkozen tot nieuwe penningmeester en daardoor in de helikopter een enveloppe mag pakken met een geldbedrag profileert hij zichzelf als een fanatieke kandidaat. Maar ondertussen,... denk dat Kees echt veel gemold heeft ben ook zo benieuwd naar de laatste aflevering.
Denk dat de finale Kees - Paulien - Carolien gaat worden. P-Lien & C-Lien zitten samen vol op Kees dat zie ik aan ze af. Zarayda twijfelt denk ik teveel en heb het idee dat ze Kees niet echt verdenkt. Denk dus dat Zarayda af gaat vallen.
Maar ik blijf erbij, Kees is de Mol en hij doet het geweldig!