Auteur Topic: Het grote samenreizen-en-afspreken-topic voor de mol-fandag  (gelezen 15469 keer)

Offline Whiskers

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Het grote samenreizen-en-afspreken-topic voor de mol-fandag
« Reactie #20 Gepost op: 4-03-2013, 18:08:25 »
Bijeenkom-opties: Utrecht-CS, stationshal nabij het Hispeedkantoor. Amersfoort: Zonnewijzer buiten voor het station (dat ding komt ieder jaar een beetje schever te staan, omdat er zoveel molloten tegenaan leunen).[/i]

Voor Maastrichtenaren, en andere zuiderlingen: ik stap in de trein die om 9.28 vanuit Maastricht vertrekt, en ik zit als het even kan in de voorste coupe, boven.

Ik kom tussen 12.30 en 12.40 aan. Mijn voorstel is om 12.45 te gaan lopen.[/i]

Reistip: kleine afstand: OV-chipkaart, grote afstand: Kruidvatkaartje (14 euro).

Boekenweekgeschenk dit jaar onbruikbaar.

Net gehoord dat ik er ook bij kan zijn en betaald  ::joehoe:: ::joehoe:: ::joehoe::

Maar ik ben nog nooit op de WIDM-fandag geweest en ken de weg niet, dus het vetgedrukte + cusieve is voor mij wel een fijne optie. Ik loop graag mee!
« Laatst bewerkt op: 4-03-2013, 18:10:50 door Whiskers »

Offline Bodejos

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
« Reactie #21 Gepost op: 4-03-2013, 22:32:36 »
Hagriddler: hou de andere aanbieders eens in de gaten, wellicht loopt er een aktie samen met die van het Kruidvat.

Offline Dolfie

• Forumlid
  • aardig zijn kost niets!
« Reactie #22 Gepost op: 4-03-2013, 22:48:55 »
Misschien staat er iets in de NS Spoordeelwinkel ???
Velen leven zo voorzichtig,  dat ze als nieuw sterven.

Offline D*N

• Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014, Winnaar Bestemming X Pool 2024
  • Global Moderator
  • I'm the bad guy, dúh
« Reactie #23 Gepost op: 4-03-2013, 22:49:47 »
Misschien staat er iets in de NS Spoordeelwinkel ???
Ik wordt dood gespamt met kortingsdingen van de NS op m'n email *drama*.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Bodejos

• Forumlid
  • Geen woorden voor.
« Reactie #24 Gepost op: 4-03-2013, 22:58:46 »
NS stuurt hooguit 1 of 2 mails met aanbiedingen per week.

Maar wat Dolfie zegt, is nog niet eens zo'n gekke optie. Let wel op dat een dergelijk e-ticket geen dagkaart is, en dat je dus een aanbieding moet selecteren waarbij Amersfoort op je reisroute ligt (je hoeft niet alle onderdelen van een spoordeelwinkelaanbieding te gebruiken).

Offline Moni

• Forumlid
« Reactie #25 Gepost op: 4-03-2013, 23:05:37 »
Als je met z'n tweeën reist is dit misschien een optie: http://www.spoordeelwinkel.nl/product/maart/toervoordeel

Offline Bodejos

• Forumlid
  • Geen woorden voor.
« Reactie #26 Gepost op: 7-03-2013, 13:24:37 »
Iedereen die zich bij die (on-)georganiseerde bende met de verzamelnaam ''Molloten'' wil aansluiten, is van herte welkom om dat te doen. Zelf moet ik nog even kijken hoe laat de aansluiting naar Amersfoort vertrekt: er Zijn er een paar tussen 12 en 12.30.

Het handigste voor degenen die in Utrecht overstappen, is om bij het GWK in de grote hal van Utrecht CS te gaan staan. Wapper met iets dat herkenbaar is als mol-item, dat vergemakkelijkt de herkenbaarheid.

Veel tijd is er niet, want de bedoeling is om tussen 12.30 en 12.40 al bij de Zonnewijzer te zijn. DIE verzamelplaats is geschikt voor ''alle richtingen''. Het ding heet dan ook niet voor niets ''Zonnewijzer''.

Mijn reis-optie:

09:58   + Maastricht   3  Roermond Intercity (NS)   

11:52   + Utrecht Centraal   7a   

12:05   + Utrecht Centraal   9a  Amersfoort Intercity (NS)   

12:19   + Amersfoort   2b 
« Laatst bewerkt op: 7-03-2013, 13:34:12 door Bodejos »

Offline hagriddler

• Forumlid
  • carpe f*cking diem !
« Reactie #27 Gepost op: 7-03-2013, 16:19:21 »
Thanx voor de tips.
Dan is dit misschien een optie : http://www.spoordeelwinkel.nl/product/maart/deventer-bubbels
Dan ben ik vanuit Eindhoven 20 euro ipv 32 euro kwijt (mis ik wel de prosecco :-( )
Vanuit Maastricht bespaar je zelfs 46,80 - 20 = 26,80 euro (of heb je zelf wel een Kruidvat kaartje ?).

Of beter http://www.spoordeelwinkel.nl/product/maart/veluwe-fietsen
« Laatst bewerkt op: 7-03-2013, 16:28:05 door hagriddler »
carpe f*cking diem !
莫尔·内森

Offline vveerraak

• Forumlid
« Reactie #28 Gepost op: 7-03-2013, 16:28:54 »
Aangezien het zondag wellicht gaat sneeuwen, moeten we misschien rekening houden met een aangepaste dienstregeling. :-\\
Tell me what your telescope says

Offline hagriddler

• Forumlid
  • carpe f*cking diem !
« Reactie #29 Gepost op: 7-03-2013, 16:42:40 »
Slim Vera !
carpe f*cking diem !
莫尔·内森

Offline Bodejos

• Forumlid
  • Geen woorden voor.
« Reactie #30 Gepost op: 7-03-2013, 16:54:25 »
Aangezien het zondag wellicht gaat sneeuwen, moeten we misschien rekening houden met een aangepaste dienstregeling. :-\\
zoals onze vlaamse vrienden zouden zeggen: "zeg, zal het gaan, ja?"

Offline Whiskers

• Forumlid
« Reactie #31 Gepost op: 7-03-2013, 19:34:41 »
Ik ben ook erg bang voor de voorspelde sneeuw; althans wat die voorspelde sneeuw voor ellende kan veroorzaken mbt de treinenloop..  :-[

Offline TheVeganMole

• Forumlid
« Reactie #32 Gepost op: 8-03-2013, 14:21:03 »
Iedereen die zich bij die (on-)georganiseerde bende met de verzamelnaam ''Molloten'' wil aansluiten, is van herte welkom om dat te doen. Zelf moet ik nog even kijken hoe laat de aansluiting naar Amersfoort vertrekt: er Zijn er een paar tussen 12 en 12.30.

Het handigste voor degenen die in Utrecht overstappen, is om bij het GWK in de grote hal van Utrecht CS te gaan staan. Wapper met iets dat herkenbaar is als mol-item, dat vergemakkelijkt de herkenbaarheid.

Veel tijd is er niet, want de bedoeling is om tussen 12.30 en 12.40 al bij de Zonnewijzer te zijn. DIE verzamelplaats is geschikt voor ''alle richtingen''. Het ding heet dan ook niet voor niets ''Zonnewijzer''.

Mijn reis-optie:

09:58   + Maastricht   3  Roermond Intercity (NS)   

11:52   + Utrecht Centraal   7a   

12:05   + Utrecht Centraal   9a  Amersfoort Intercity (NS)   

12:19   + Amersfoort   2b 

Thanks! ::ok:: Ik had al naar dit topic gezocht, maar er kennelijk overheen gekeken ::schaam::, dus ik dacht dat het er niet was. Maar dan sta ik dus zondag om 12 uur bij de GWK met een molvlaggetje oid. Tot dan iedereen!

Offline D*N

• Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014, Winnaar Bestemming X Pool 2024
  • Global Moderator
  • I'm the bad guy, dúh
« Reactie #33 Gepost op: 8-03-2013, 14:29:23 »
Ik neem denk ik maar eentje eerder voor de zekerheid. Ik neem deze route:
10:33    + Velp    2   Zutphen    Sprinter (NS)
10:54    + Zutphen    1a      
11:05    + Zutphen    2a   Apeldoorn    Stoptrein (Arriva)
11:24    + Apeldoorn    3      
11:43    + Apeldoorn    4   Amersfoort    Intercity (NS)
12:08    + Amersfoort    6a   

Iemand die hier ook langs gaat? :D   
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Bodejos

• Forumlid
  • Geen woorden voor.
« Reactie #34 Gepost op: 8-03-2013, 15:13:56 »
Thanks! ::ok:: Ik had al naar dit topic gezocht, maar er kennelijk overheen gekeken ::schaam::, dus ik dacht dat het er niet was. Maar dan sta ik dus zondag om 12 uur bij de GWK met een molvlaggetje oid. Tot dan iedereen!

Een tip: hou even in de gaten hoe laat je aan denkt te komen in Amersfoort, en reken dan terug naar de overstap in Utrecht. Het zou sneu zijn als je daar moederziel alleen staat te zwaaien met je vlaggetje.

Voor wie niet weet hoe dit werkt:

ga naar de site van de NS, tik daar je vertrek- en aankomststation in, en de tijd, die je aan wil komen in Amersfoort. Wanneer er maar 5 minuten overstaptijd is, valt er weinig te zwaaien, het is dat rennen om die overstap te halen.

Wat voor mij het handigste werkt: ik neem altijd een trein eerder, zodat ik in Utrecht ruim de tijd heb om over te stappen, en daarbij is dan ook tijd om de eerste molloten te ontmoeten.

Voorheen was er het bronzen beeld, maar dat is weggehaald. Het stond ter hoogte van de GWK, vandaar die plek als ''eerste'' verzamelplaats.

Offline Whiskers

• Forumlid
« Reactie #35 Gepost op: 8-03-2013, 15:34:29 »
Een tip: hou even in de gaten hoe laat je aan denkt te komen in Amersfoort, en reken dan terug naar de overstap in Utrecht. Het zou sneu zijn als je daar moederziel alleen staat te zwaaien met je vlaggetje.

Voor wie niet weet hoe dit werkt:

ga naar de site van de NS, tik daar je vertrek- en aankomststation in, en de tijd, die je aan wil komen in Amersfoort. Wanneer er maar 5 minuten overstaptijd is, valt er weinig te zwaaien, het is dat rennen om die overstap te halen.

Wat voor mij het handigste werkt: ik neem altijd een trein eerder, zodat ik in Utrecht ruim de tijd heb om over te stappen, en daarbij is dan ook tijd om de eerste molloten te ontmoeten.

Voorheen was er het bronzen beeld, maar dat is weggehaald. Het stond ter hoogte van de GWK, vandaar die plek als ''eerste'' verzamelplaats.

Ook toevallig: jullie stappen in Utrecht in "mijn" trein  ::rofl::
« Laatst bewerkt op: 8-03-2013, 16:21:45 door Whiskers »

Offline Mathijs91

• Forumlid
« Reactie #36 Gepost op: 8-03-2013, 17:33:11 »
Op 9292.nl kan ik 10 maart nog niet kiezen als datum, dus dan maar volgende week zondag als datum gebruiken...

Route uitgestippeld voor volgende week zondag (omdat ik 10 maart nog niet als datum kan kiezen!). Dit kan dus nog veranderen, maar zo weet ik een beetje wat ik kan verwachten.

Ik kom om 11:21 op Rotterdam Centraal aan (met de metro vanuit Spijkenisse). En neem vanaf daar de trein naar Leeuwarden van 11:35. Ik kom dan om 12:34 aan bij Station Amersfoort.

Ik ben echt geen held met de trein, dus als ik met iemand mee kan reizen is dat fijn (ook goed voor mijn sociale contacten, trouwens). Ik heb vandaag een Kruidvat treinkaartje gekocht en ik heb 13 minuten (!) om uit te vogelen hoe ik daarmee kan gaan reizen. Hopelijk kom ik hier ook wee mee thuis.

Hee, ik kom ook uit regio Spijkenisse en ik ben ook solo!
Kennis is macht.

Offline Pac

• Actief Lid
  • Geen kandidaat van The Game
« Reactie #37 Gepost op: 8-03-2013, 17:37:54 »
Wanneer verzamelt men bij de zonnewijzer? 12:30?
...óf niet!

Offline Bodejos

• Forumlid
  • Geen woorden voor.
« Reactie #38 Gepost op: 8-03-2013, 19:08:29 »
Mag ook eerder hoor. Als jij de eerste bent, mag je proberen hem rechtop te zetten.

Offline LdHmolletje

• Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Oh, oh, Den Haag!
« Reactie #39 Gepost op: 8-03-2013, 19:50:13 »
Ik neem denk ik maar eentje eerder voor de zekerheid. Ik neem deze route:
10:33    + Velp    2   Zutphen    Sprinter (NS)
10:54    + Zutphen    1a      
11:05    + Zutphen    2a   Apeldoorn    Stoptrein (Arriva)
11:24    + Apeldoorn    3      
11:43    + Apeldoorn    4   Amersfoort    Intercity (NS)
12:08    + Amersfoort    6a   

Iemand die hier ook langs gaat? :D   
Die kans is levensgroot... Ik heb geen zin in een busreis van Deventer naar Apeldoorn. (Maar het kan zijn dat ik nog een trein eerder neem als het weer slecht is...)
Ich bin ein Bärliner!