De leider van team 1 is dus Swifty.
De leider van team 2 is dus Fabiann.
Jullie mogen uiteraard hier communiceren, maar dan zien je tegenstanders wat jullie van plan zijn. Als jullie via pm communiceren, zou het leuk zijn als je mij in CC zet. Niet alleen leuk, maar het kan ook in je voordeel spelen als ik daarop kan uitmaken wie meegewerkt heeft en wie niet. Sowieso gaat die info dan ook naar de jury. En als jullie mij willen toevoegen op Facebook, ik ben Robbie Wynen.
Zoals gezegd moeten jullie een hit van een Facebook pagina aanmaken. Daar horen enkele taken bij. overleg met de projectleider wat je eventueel zou kunnen doen en de projectleider beslist dan wie wat doet (en geeft me dat liefst ook door). De projectleider mag uiteraard zelf ook een taak (of meerdere) op zich nemen.
Hier zijn sommige van de taken. Als jullie nog ideeën hebben, kan je dat uiteraard aan je projectleider laten weten en die beslist of het iets is of niet.
- De Facebook pagina openen (duh
)
- Eén à twee personen moeten een pitch schrijven, eventueel met illustraties/foto’s. Een pitch is en soort verkooppraatje waarmee je mij en de jury warm moet maken om jullie idee helemaal geweldig te vinden. Die stuur je via pm naar mij door om uit te leggen wat jullie idee concept is, waarom, wat jullie van plan zijn en wat jullie ermee hopen te bereiken. Dit mag ook al gestuurd worden als de pagina al aangemaakt is uiteraard, je hoeft niet te wachten met het openen van de pagina tot de pitch verstuurd is.
- Een leuk logo maken/zoeken voor je Facebook pagina. Let op dat je geen copyrights schendt!
- Een inleidende tekst voor je pagina.
- Marketing-campagne opzetten om je Facebook pagina te promoten. Er mag in dit topic één post geplaatst worden ter promotie voor je Facebook pagina. Op de rest van het forum
mag géén reclame gemaakt worden en ook via pm’s niet. Wel mag je op je eigen Facebook uiteraard reclame maken en/of op andere plaatsen. Laat mij dan ook zeker weten waar je dat gedaan hebt, zodat ik het kan zien en de jury erover kan informeren.
- Zoals gezegd kan je nog andere ideeën doen.
Op zondagavond kijk ik op beide pagina's welke de meeste likes heeft. Veel succes teams!!
PS: ik zet deze post ook in de eerste post van dit topic zodat je het makkelijk terug vindt.