Nieuws Join de officiële RealityNet Discordserver en chat samen met andere forumleden!
Heeft iedereen van jullie team, die Facebook heeft, de pagina van jullie team geliket?
Nee. Ik zie alleen likes van Mr-Brain en mezelf.
Mijn like zie je niet omdat ik dat op privé heb staan.
Schulz & Mark Zuckerman (en D*N voor de gezelligheid)
Welke 2 personen vinden jullie dat Swifty moet meenemen naar de finale boardroom?
Mag hij niet van zijn moeder
Ik vind het echt niet kunnen dat KD gelekt ook al was het nog zo onschuldig.
Wat mij betreft neemt Swifty sowieso K@ren mee. De 2e persoon twijfel ik over tussen 2 kandidaten. Ik vind het echt niet kunnen dat KD gelekt ook al was het nog zo onschuldig. En Schulz heeft van tevoren aangegeven niet veel tijd te hebben. Als 2e kandidaat draag ik Schulz voor, dit is m.n. ingegeven door het feit dat hij zichzelf ook al voordraagt.
Ik vind het wel opmerkelijk dat jij hier zo mee lijkt te zitten, terwijl het overduidelijk is dat ik alleen twee onderwerpen heb genoemd die zo belachelijk waren dat we ze toch niet gingen kiezen. Het feit dat jij dat zo uitspeelt, doet me vermoeden dat juist jij iets te verbergen hebt. Misschien probeer jij de aandacht van jezelf af te leiden? Ik heb inmiddels begrepen dat er ook via andere personen informatie is gelekt (maar dan wél serieuze info!!!). Was jij soms een van die personen?
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
RealityNet
Nu online
940 gasten en 3 vaste bezoekers