Auteur Topic: [PT] The Apprentice  (gelezen 115166 keer)

Offline Schulz

• Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [PT] The Apprentice
« Reactie #480 Gepost op: 25-02-2013, 14:46:08 »
Het posten hier is toch allemaal in het kader van een leuk spelletje op RN?  ::jaja::

“Tactiek, tactiek? Das ist der Coentje,der Rinus und der Willem.”

Offline MR-Brain

• Forumlid
« Reactie #481 Gepost op: 25-02-2013, 14:47:54 »
Het posten hier is toch allemaal in het kader van een leuk spelletje op RN?  ::jaja::

::jaja::

Offline Schulz

• Forumlid
« Reactie #482 Gepost op: 25-02-2013, 14:49:59 »
okay, ik had even het idee dat het 'menens' werd  ::sorry::

Offline MR-Brain

• Forumlid
« Reactie #483 Gepost op: 25-02-2013, 14:55:15 »
okay, ik had even het idee dat het 'menens' werd  ::sorry::

Kom hier  ::hug::

Offline Schulz

• Forumlid
« Reactie #484 Gepost op: 25-02-2013, 15:06:08 »
 ::tandpastasmiley::

Offline Jann

• Forumlid
  • Derde plaats Dixit 2020
« Reactie #485 Gepost op: 25-02-2013, 15:11:55 »
Hier kan uw boodschap komen te staan. Geïnteresseerd? Neem dan snel contact op en bereik een miljoenenpubliek (5 cent per pm)

Offline KD.

• Forumlid
  • Make ONDERTITELS great again!
« Reactie #486 Gepost op: 25-02-2013, 15:13:29 »
Het zou zomaar kunnen zijn dat je hier maar gedeeltelijk opgebiecht hebt wat je hebt gelekt. Ik heb iig helemaal niks te verbergen!!!

Ach ja, zo gemakkelijk: ik steek mijn nek uit door openheid van zaken te geven. ::) Niemand verplichtte me daartoe, maar ik had het idee dat een kleine kwestie enorm werd opgeblazen toen ik het door Swifty geciteerde bericht las en daarin de informatie uit mijn eigen PM aan een lid van team 2 herkende: een kwestie die in mijn ogen werkelijk niets met sabotage of spionage te maken had. EEN HELLO KITTY-FANPAGINA, for crying out loud!!!!!!! ::) Ik vond het oprecht jammer dat er allerlei verdachtmakingen zouden komen als er in werkelijkheid niets aan de hand was.

Inmiddels heb ik begrepen dat er wel degelijk ook andere personen hebben gePMd met team 2 (kon ook amper anders) en dat er op die manier ook informatie naar buiten is gekomen over de daadwerkelijke onderwerpkeuze en de taakverdeling binnen ons team. Misschien moeten die personen er maar eens voor uitkomen. Ik weet niet wie dat zijn, maar het feit dat jij je nu zo druk maakt om een HELLO KITTY-pagina (?!), vind ik toch minimaal opmerkelijk.
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline grasisgroen

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #487 Gepost op: 25-02-2013, 15:19:49 »
Kan er tussendoor ook nog op de vragen gereageerd worden?  ::)  ;D
...maar soms even niet :)

Offline Schulz

• Forumlid
« Reactie #488 Gepost op: 25-02-2013, 15:29:14 »
Kan er tussendoor ook nog op de vragen gereageerd worden?  ::)  ;D
zeg, we zijn net lekker met onszelf bezig, hè. Niet zo storen, zuury.  >:(

Offline grasisgroen

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #489 Gepost op: 25-02-2013, 15:38:17 »
 ::zweep:: en ik zit net zo lekker in m'n rol  >:(
...maar soms even niet :)

Offline MR-Brain

• Forumlid
« Reactie #490 Gepost op: 25-02-2013, 15:43:30 »
Ach ja, zo gemakkelijk: ik steek mijn nek uit door openheid van zaken te geven. ::) Niemand verplichtte me daartoe, maar ik had het idee dat een kleine kwestie enorm werd opgeblazen toen ik het door Swifty geciteerde bericht las en daarin de informatie uit mijn eigen PM aan een lid van team 2 herkende: een kwestie die in mijn ogen werkelijk niets met sabotage of spionage te maken had. EEN HELLO KITTY-FANPAGINA, for crying out loud!!!!!!! ::) Ik vond het oprecht jammer dat er allerlei verdachtmakingen zouden komen als er in werkelijkheid niets aan de hand was.

Inmiddels heb ik begrepen dat er wel degelijk ook andere personen hebben gePMd met team 2 (kon ook amper anders) en dat er op die manier ook informatie naar buiten is gekomen over de daadwerkelijke onderwerpkeuze en de taakverdeling binnen ons team. Misschien moeten die personen er maar eens voor uitkomen. Ik weet niet wie dat zijn, maar het feit dat jij je nu zo druk maakt om een HELLO KITTY-pagina (?!), vind ik toch minimaal opmerkelijk.

Ik maak me helemaal niet druk om de inhoud van de info die je gelekt hebt. Feit is dat je info hebt gelekt en dat ik niet snap waarom je dat hebt gedaan. Het feit dat de leider van een team onder vuur ligt en dat dat gelekt is vind ik toch wel een wat serieuzere zaak dan Hello Kitty.

Offline Vanessaa

• Forumlid
« Reactie #491 Gepost op: 25-02-2013, 15:50:46 »
Right ik ga het maar vertellen.

Volgens mij is er een complot bestaande uit meerdere mensen. Waaronder K@ren volgens mij. Ik denk dat KD en D*N ook goede kandidaten zouden zijn...

Offline KD.

• Forumlid
« Reactie #492 Gepost op: 25-02-2013, 15:59:56 »
Ik maak me helemaal niet druk om de inhoud van de info die je gelekt hebt. Feit is dat je info hebt gelekt en dat ik niet snap waarom je dat hebt gedaan. Het feit dat de leider van een team onder vuur ligt en dat dat gelekt is vind ik toch wel een wat serieuzere zaak dan Hello Kitty.

Ik heb helemaal niet gezegd dat de leider onder vuur ligt, alleen dat K@ren niet bepaald tactisch bezig was door meteen aan de stoelpoten van de leider te gaan zagen. Als je dat zo erg vindt, leg dan eens uit wat iemand met die info kan! ??? Het was een wedstrijd om zo veel mogelijk likes te verzamelen en dat hebben we collectief verprutst. Je kunt proberen de aandacht daarvan af te leiden door steeds met het beschuldigende vingertje naar mij te wijzen, maar dat is niet de oorzaak van de nederlaag. Ik vind dat ik me goed heb ingezet voor het team.

En uiteindelijk heeft dit wel wat opgeleverd: doordat die persoon mijn PM blijkbaar zo serieus nam dat hij/zij het als belangrijke info aan team 2 presenteerde, weet ik nu hoe (on)betrouwbaar dat contact is. Net zoals ze binnen spionage-netwerken ook wel eens wat gekke informatie aan iemand geven om te kijken wat ermee gebeurt.
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline D*N

• Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014, Winnaar Bestemming X Pool 2024
  • Global Moderator
  • I'm the bad guy, dúh
« Reactie #493 Gepost op: 25-02-2013, 16:08:35 »
Okee iedereen, we gaan hier een einde aan maken. Ik ben de spion. Het was niet zo'n slimme actie want het is me uiteindelijk niet zo goed uitgekomen en het is enorm uitvergroot. Overigens heb ik zelf ook info uitgewisseld met leden uit team 1, maar ook geen belangrijke info. En zeg nou zelf, die ideeën over hello kitty pagina en kop kaal scheren waren gewoon absurd en sloeg nergens op, het werd alleen gedeeld omdat we er heel erg om konden lachen.

Right ik ga het maar vertellen.

Volgens mij is er een complot bestaande uit meerdere mensen. Waaronder K@ren volgens mij. Ik denk dat KD en D*N ook goede kandidaten zouden zijn...
Jij moet al helemaal je mond houden want jij hebt je mond ook een paar keer voorbij gepraat en mij info gegeven over je team. Als hier iemand complotjes aan het starten is dan is het wel MM 'laten-we-kd-gaan-wegstemmen-maar-eigenlijk-wil-ik-swifty-ook-weg-hebben'. ;D.

::trots::
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline MR-Brain

• Forumlid
« Reactie #494 Gepost op: 25-02-2013, 16:09:51 »
Ik heb helemaal niet gezegd dat de leider onder vuur ligt, alleen dat K@ren niet bepaald tactisch bezig was door meteen aan de stoelpoten van de leider te gaan zagen.

De sabotage: Echt sabotage heb ik niet gemerkt, alleen wel dat mijn leiderschap bij een enkeling in twijfel werd getrokken op momenten dat ik er niet was, terwijl ik dagelijks van 7 tot 23 uur ongeveer ieder uur online was. En het zou sabotage kunnen zijn dat een bepaald onderdeel pas op zondagmiddag werd afgerond. Als je met je vraag doelt op de spionage die Robbie noemt, dan kan ik je antwoorden dat ik op 19 februari hiervan op de hoogte werd gesteld door iemand die anoniem wenst te blijven. Ik kreeg het volgende berichtje:

Citaat
ik wil even checken of *** écht goed aan het spinoneren is of maar wat op zijn mouw gespeld krijgt:
1. Gaat MM echt zijn haar afscheren
2. Lig jij onder vuur? Sterkte in dat geval  

Ik heb deze persoon gezegd dat dit klopte, maar kon daarbij vertellen dat het vuur geblust leek.

De waarheid zal misschien ergens in het midden liggen KD, maar als ik jouw woorden afzet tegen het bericht dat Swifty zegt ontvangen te hebben dan lees ik toch echt dat er mede gedeeld is dat ze onder vuur ligt.

Offline Bjorrn

• Winnaar Sequester
  • Forumlid
« Reactie #495 Gepost op: 25-02-2013, 16:15:41 »
Zo wat een berichten, ik krijg ondertussen het idee dat iedereen info heeft gelekt behalve ik  :o
Ik heb nauwelijks vragen van juryleden aan mij gezien, maar volgens mij is dit er wel een:

Welke 2 personen vinden jullie dat Swifty moet meenemen naar de finale boardroom?

ik denk dat ze sowieso Schulz moet meenemen, hij was onzettend inactief.
Hij had hier goede redenen voor en daarom kun je het hem ook niet kwalijk nemen,
maar om hem niet naar de boardroom te sturen zou raar zijn.
Als tweede denk ik dat ze K@ren of Mijdrechtsemol moet sturen.
K@ren stuurde volgens mij wel erg laat de pitch op waardoor de jury allang besloten had.
Mijdrechtsemol heeft eigenlijk niet zo veel gedaan, was wel actief, maar voegde weinig toe.
Het leven is als een neus. Je moet eruit halen wat erin zit.

Offline KD.

• Forumlid
« Reactie #496 Gepost op: 25-02-2013, 16:17:02 »

De waarheid zal misschien ergens in het midden liggen KD, maar als ik jouw woorden afzet tegen het bericht dat Swifty zegt ontvangen te hebben dan lees ik toch echt dat er mede gedeeld is dat ze onder vuur ligt.

Is het niet in je opgekomen dat ofwel mijn contact ::) dat in zijn communicatie richting team 2 zo heeft geformuleerd, ofwel dat het de woorden van dat contact van Swifty zijn? Swifty LAG verder toch helemaal niet onder vuur: Karen was de enige die haar positie enigszins ter discussie stelde. We hebben het hier over een verhaal dat via drie schakels is doorverteld: logisch dus dat iemand van team 2 dat wat heeft aangedikt, of dat nou D*N was of dat contact van Swifty.

Derde mogelijkheid is dat het bij iemand anders binnen ons team vandaan komt! Want zoals nu blijkt was ik niet de enige die contact had met iemand in het andere team.

Jij moet al helemaal je mond houden want jij hebt je mond ook een paar keer voorbij gepraat en mij info gegeven over je team. Als hier iemand complotjes aan het starten is dan is het wel MM 'laten-we-kd-gaan-wegstemmen-maar-eigenlijk-wil-ik-swifty-ook-weg-hebben'. ;D.

Het wordt steeds interessanter hier.  ::oink::

Offline D*N

• Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014, Winnaar Bestemming X Pool 2024
  • Global Moderator
  • I'm the bad guy, dúh
« Reactie #497 Gepost op: 25-02-2013, 16:19:50 »

::ohno:: Hoe graag ik KD nu voor een trein zou willen gooien, hij heeft niets over dat soort situaties gezegd binnen het team. ::ohno::.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline lemmyfan396

• Forumlid
  • I am a man who walks alone...
« Reactie #498 Gepost op: 25-02-2013, 16:21:20 »
Indien deze vraag nog niet gesteld was ;

Wie vonden jullie het minst goed/slechtst meewerken?En waarom?

Deze vraag is gericht op het team,alhoewel ik bijv. 1 antwoord ook goedkeur.
Zij die denken hier iets interessants te lezen,groeten u!

Offline Bjorrn

• Winnaar Sequester
  • Forumlid
« Reactie #499 Gepost op: 25-02-2013, 16:21:34 »
Het wordt steeds interessanter hier.  ::oink::

Ik ben alle info aant opschrijven  ::jaja::

Volgens mij had nieky ook nog een vraag in de trend van dat ik de reclameman was.
Ik was niet de reclameman, ik maakte alleen de reclamepost voor in het topic.
Ik kreeg met deze post trouwens alleen complimenten (''heel goed gedaan'' etc.)
As er kritiek was (dus als er iets niet goed aan was) zouden mijn teamgenoten dit melden (dit was afgesproken) zodat ik het kon verbeteren.
Dat foutje van de rode lijntjes onder de woordjes was dus net zo goed een fout van mijn teamgenoten.
Het leven is als een neus. Je moet eruit halen wat erin zit.