Auteur Topic: [PT] The Apprentice  (gelezen 115138 keer)

Offline Robbieazerty

• Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [PT] The Apprentice
« Reactie #580 Gepost op: 25-02-2013, 22:22:48 »
Ik denk dat het van K@ren duidelijk is wie zij vindt dat moet gaan, maar je mag het nog wel eens bevestigen, misschien denk ik verkeerd.

Maar wie moet er volgens jou ontslagen worden, Swifty? En waarom?

Offline Swifty

• Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #581 Gepost op: 25-02-2013, 22:30:55 »
Ik vind het een lastige vraag Robbie. Schulz heeft geen taak gehad in deze opdracht, omdat hij al in een vroeg stadium aangaf niet mee te kunnen doen, en ik heb hem daarom vrijgesteld van meewerken.

K@ren vond ik met name in het begin mijn gezag ondermijnen en mijn leidinggeven aan het team bemoeilijken. Er was even verwarring en een kleine opstand in het team, wat ik wel heb weten te onderdrukken en rechtzetten, maar wat het team geen goed deed in die fase. Bovendien verscheen haar pitch laat, waardoor we het niet meer goed genoeg konden controleren. De jury had daarom terecht commentaar op de taalfouten, ondanks dat de pitch verder goed in elkaar zat.
De tegenwerking heeft het geheel meer kwaad gedaan dan het niet meewerken van Schulz, vind ik.
Keep calm and eat chocolates!

Offline Nieky

• Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • Wielergek
« Reactie #582 Gepost op: 25-02-2013, 22:34:47 »
Dus even samengevat :

K@ren --> Swifty ?
Swifty --> K@ren
Schulz --> Schulz

Vraag voor Swifty : Zou je de volgende keer weer leider willen zijn, zoja : Wat zou je anders doen, en wat zou je hetzelfde aanpakken ? Zonee : Waarom zou je geen leider meer willen zijn en wie zou je dan een geschikte leider vinden ?
You'll never walk alone

Offline K@ren

• Forumlid
« Reactie #583 Gepost op: 25-02-2013, 22:38:14 »
Dus even samengevat :

K@ren --> Swifty ?

Ja, nog even in t kort: We hebben als team gefaald. Als een team in zijn geheel faalt, moet de eindverantwoordelijke daarop aangekeken worden.

Schulz' bijdrage was beperkt, maar dit werd getolereerd door de projectleider. Als er een werknemer bij zijn baas binnen komt en zegt: 'Ik kom vandaag werken van 8 tot half 9. Prima?' En de baas zegt daar niks van. Kan je dan de werknemer kwalijk nemen dat hij hier mee weg komt?

Offline Swifty

• Forumlid
« Reactie #584 Gepost op: 25-02-2013, 22:39:34 »
Ja hoor, ik zou zeker weer de leiding willen nemen, en dan zou ik net zoals nu weer veel in samenspraak met mijn team doen, en ze coachend door de opdracht heen leiden. Ik ben niet iemand die snel met de vuist op tafel slaat en beslissingen er door duwt, ik wil graag dat mijn besluiten als leiding gedragen worden door het team. En zoals je las werd ik ook gedragen door het overgrote deel van mijn team, dus ik heb dat goed gedaan.
Wat ik anders zou doen is harder deadlines bewaken en mensen daar persoonlijk op aanspreken.

Als ik een ander in mijn team de leiding had willen geven, was dat MR-Brain geweest denk ik. Hij had op dit gebied de meeste kennis volgens mij.

Offline Nieky

• Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • Wielergek
« Reactie #585 Gepost op: 25-02-2013, 22:41:48 »
Dankjulliewel voor jullie eerlijke antwoorden allemaal ::ok::
You'll never walk alone

Offline Swifty

• Forumlid
« Reactie #586 Gepost op: 25-02-2013, 22:44:00 »
Graag gedaan Nieky.
Ik ga nu naar bed. Als er nog vragen volgen vanavond, dan beantwoord ik die met alle plezier morgenochtend. Ik ben morgen van half tien tot vijf uur off, zo ongeveer.

Offline hillo

• Winnaar The Big Puzzle 2020
  • Forumlid
  • Tequila! Booyah.
« Reactie #587 Gepost op: 25-02-2013, 22:56:09 »
Ehm, er wordt hier ons door juryleden gevraagd de twee kandidaten te noemen die volgens ons het minst hebben gedaan. Dan antwoorden we daarop, en is 'iedereen opeens aan het zeuren over anderen'? Moeten we dan maar niet meer antwoorden?  :-X

Dat is mijn punt niet. Het is niet zo dat jullie 'helemaal super tevreden' over elkaar waren en enkel door deze vraag negatief over elkaar doen lijkt me. Maar uit jullie PMs bleek nooit echt ietsvan die irritaties, terwijl die jullie misschien juist wel naar hoger niveau gebracht zouden hebben.

Dat is het grote probleem, alles was altijd maar leuk, maar niks werkte echt...
Nieky grab a life vest!

Offline K@ren

• Forumlid
« Reactie #588 Gepost op: 25-02-2013, 22:59:35 »
Dat is mijn punt niet. Het is niet zo dat jullie 'helemaal super tevreden' over elkaar waren en enkel door deze vraag negatief over elkaar doen lijkt me. Maar uit jullie PMs bleek nooit echt ietsvan die irritaties, terwijl die jullie misschien juist wel naar hoger niveau gebracht zouden hebben.

Dat is het grote probleem, alles was altijd maar leuk, maar niks werkte echt...

Ja, maar dat is toch wel logisch? In het begin was ik kritisch. Dan word je weggezet als negatief, gezagondermijnend en als iemand die tegen werkt. Niemand hield het daarna nog in zijn hoofd om een kritisch geluid te laten horen.

Wat ik bedoel te zeggen is dat als je niet meegaat met de groep, maar je durft anders op te stellen, dat je dan je hoofd boven het maaiveld steekt. En dan staat er wel iemand klaar om het eraf te maaien. Daarom zit ik nu ook in de boardroom. Ik heb mijn teamleden een kans gegeven om mij (ten onrechte) als de onruststoker weg te zetten.
« Laatst bewerkt op: 25-02-2013, 23:04:39 door K@ren »

Offline grasisgroen

• Forumlid
« Reactie #589 Gepost op: 25-02-2013, 23:11:19 »
@K@ren: Je had aangeboden de pitch te schrijven, omdat 'taal echt jouw ding is', maar nu blijkt dat het allemaal niet zo vlotjes liep, je de deadline niet goed in het oog hebt gehouden (verkeerd begrepen) en ook op de taal zijn aanmerkingen gekomen.Heb je jezelf overschat?

@Schulz: Jij hebt op een gegeven moment aangegeven minder te kunnen doen voor deze opdracht, maar je hebt in mijn ogen samen met KD. en K@ren het geweldige idee van de 'Ik treed af'FB-pagina gesteund en leuke ideeën daarvoor bedacht.Die creativiteit hebben we nodig in ons bedrijf, maar zie jij het wel zitten je daarvoor in te zetten?

@Swifty:ik kan nu even geen vraag bedenken, misschien komt het nog...
...maar soms even niet :)

Offline hillo

• Winnaar The Big Puzzle 2020
  • Forumlid
  • Tequila! Booyah.
« Reactie #590 Gepost op: 25-02-2013, 23:13:13 »
Vraag aan Swifty: is het falen van jullie opdracht toe te wijzen aan Karen? En dan hebben we het niet over een pitch oid, want laten we even teruggaan naar de feiten; jullie resultaat was dermate teleurstellend dat niks van dat alles er nog toe deed. Jullie campagne stond er niet en heeft nooit gestaan. Dus ik wil nog een keer mijn vraag aan iedereen stellen: waar hebben jullie in vredesnaam alle tijd in gestoken?? Het lijkt of jullie volledige team zich bezighield met pitch en reclame, terwijl de likes langzaam weg tikten. Dat is net als al je tijd stoppen in de tafelaankleding maar vergeten het diner te koken... Jullie zijn het doel een beetje over het hoofd gaan zien.

Schulz: wil je uberhaupt nog wel verder? Laat dan zien dat je het wil en gooi niet je eigen ontslag op tafel.
Nieky grab a life vest!

Offline K@ren

• Forumlid
« Reactie #591 Gepost op: 25-02-2013, 23:32:46 »
@K@ren: Je had aangeboden de pitch te schrijven, omdat 'taal echt jouw ding is', maar nu blijkt dat het allemaal niet zo vlotjes liep, je de deadline niet goed in het oog hebt gehouden (verkeerd begrepen) en ook op de taal zijn aanmerkingen gekomen.Heb je jezelf overschat?

Ik had dit zeker beter kunnen doen. Ik heb mezelf niet overschat, maar wel onder mijn eigen norm geprestreerd. Maar wat ook meespeelt; ik ben gewoon minder goed in de andere taken die mogelijk waren. Het leiderschap had ik ook aangekund, maar ik werk veel dus ik had niet de tijd om dit goed te kunnen oppakken. Dat was ook één van de redenen waarom ik voor de pitch koos. Ik wist dat ik in het weekend meer tijd had om dit aan te pakken, terwijl de andere taken eerder al klaar moesten zijn. Laat me benadrukken dat er geen deadline was vastgesteld voor de pitch. (Ik was juist degene die pleitte voor deadlines, maar dat kwam er niet van.) Ik heb alleen zelf gezegd dat ik er op vrijdag mee zou beginnen!!

De problemen met de pitch kwamen op zondagochtend. Ik moest naar de zaak vanwege een vermeende diefstal. Toen ik terug kwam heb ik toen te snel de pitch opgestuurd en niet gecontroleerd op spelling. Wat mij opvalt is dat niemand daarna in ons team de spelfouten opviel, maar dat de leden die er toen waren het allemaal geweldig vonden. Zelfs de teamleider kwam later online en controleerde niet op de spelfouten, maar vond de pitch geweldig (en op tijd ingeleverd ;)). Bovendien stonden de spelfouten al in de eerste versie die zaterdagmiddag verstuurd werd. Iedereen in ons team heeft die versie kunnen lezen en niemand sprak mij aan op spelfouten. In de laatste definitieve versies zijn enkel de links erbij gekomen. De spelfouten hadden dus al op zaterdag hersteld kunnen worden!  Zie mij als een redacteur en de teamleider als eindredacteur. Dan hebben wij beiden hier gefaald.

Goed om te lezen dat er zo is doorgewerkt aan die pitch, en dat hij op tijd bij Robbie is beland. Ik was helaas wat langer afwezig vanmiddag dan ik had verwacht, sorry daarvoor, maar mooi dat alles toch tijdig is afgerond.

Ook, als ik eerlijk ben, vind ik dat taalfoutjes heel slordig zijn, maar bij een pitch gaat het veel meer om de boodschap en ik vind wel dat ik die goed heb weggezet. Ik kreeg ook complimenten vanuit het team hiervoor, waardoor ik er van uit ging dat dat wel goed zat. Laten we ook niet vergeten dat de pitch gelijk eindigde met de pitch van Team 2 en daarmee een succesvollere vrucht van ons team was.
« Laatst bewerkt op: 25-02-2013, 23:41:03 door K@ren »

Offline grasisgroen

• Forumlid
« Reactie #592 Gepost op: 25-02-2013, 23:36:59 »
Ja, ik weet hem weer, voor Swifty: K@ren heeft mollenvanger via een privébericht kritiek gegeven op z'n tekst en daarna aan iedereen verteld dat ze dat gedaan had. Had je dit niet liever openbaar gehad zodat iedereen ernaar kon kijken en meteen kon meebeslissen of ze het ermee eens waren? MM2 maakte daar een goeie opmerking over, maar jou heb ik er niet over gehoord.

Offline grasisgroen

• Forumlid
« Reactie #593 Gepost op: 25-02-2013, 23:49:05 »
Ik had dit zeker beter kunnen doen. Ik heb mezelf niet overschat, maar wel onder mijn eigen norm geprestreerd. Maar wat ook meespeelt; ik ben gewoon minder goed in de andere taken die mogelijk waren. Het leiderschap had ik ook aangekund, maar ik werk veel dus ik had niet de tijd om dit goed te kunnen oppakken. Dat was ook één van de redenen waarom ik voor de pitch koos. Ik wist dat ik in het weekend meer tijd had om dit aan te pakken, terwijl de andere taken eerder al klaar moesten zijn. Laat me benadrukken dat er geen deadline was vastgesteld voor de pitch. (Ik was juist degene die pleitte voor deadlines, maar dat kwam er niet van.) Ik heb alleen zelf gezegd dat ik er op vrijdag mee zou beginnen!!

De problemen met de pitch kwamen op zondagochtend. Ik moest naar de zaak vanwege een vermeende diefstal. Toen ik terug kwam heb ik toen te snel de pitch opgestuurd en niet gecontroleerd op spelling. Wat mij opvalt is dat niemand daarna in ons team de spelfouten opviel, maar dat de leden die er toen waren het allemaal geweldig vonden. Zelfs de teamleider kwam later online en controleerde niet op de spelfouten, maar vond de pitch geweldig (en op tijd ingeleverd ;)). Bovendien stonden de spelfouten al in de eerste versie die zaterdagmiddag verstuurd werd. Iedereen in ons team heeft die versie kunnen lezen en niemand sprak mij aan op spelfouten. In de laatste definitieve versies zijn enkel de links erbij gekomen. De spelfouten hadden dus al op zaterdag hersteld kunnen worden!  Zie mij als een redacteur en de teamleider als eindredacteur. Dan hebben wij beiden hier gefaald.

Ook, als ik eerlijk ben, vind ik dat taalfoutjes heel slordig zijn, maar bij een pitch gaat het veel meer om de boodschap en ik vind wel dat ik die goed heb weggezet. Ik kreeg ook complimenten vanuit het team hiervoor, waardoor ik er van uit ging dat dat wel goed zat. Laten we ook niet vergeten dat de pitch gelijk eindigde met de pitch van Team 2 en daarmee een succesvollere vrucht van ons team was.

De deadline van de opdracht bedoelde ik en die was zondagavond 20 uur. De jury moet natuurlijk wel een redelijke tijd hebben om te kunnen lezen en beoordelen om daarna nog  1 van de 2 FB-pagina's te kunnen liken. Ik vond jullie pitch te laat, dacht eigenlijk al dat jullie hem niet meer zouden doen...

Offline K@ren

• Forumlid
« Reactie #594 Gepost op: 25-02-2013, 23:58:15 »
Dus ik wil nog een keer mijn vraag aan iedereen stellen: waar hebben jullie in vredesnaam alle tijd in gestoken?? Het lijkt of jullie volledige team zich bezighield met pitch en reclame, terwijl de likes langzaam weg tikten. Dat is net als al je tijd stoppen in de tafelaankleding maar vergeten het diner te koken... Jullie zijn het doel een beetje over het hoofd gaan zien.

Je hebt gelijk. Zoals ik al eerder heb gezegd, koos ik voor de pitch ipv campagne te maken, omdat ik in het begin van de week veel moest werken. Ik heb wel de campagne-leiders proberen te helpen door ze voor te stellen de insteek van het onderwerp te veranderen of wat te doen met jouw tips. Ik ben zelfs nog een keer met tips gekomen zoals bv. het posten van smsjes op Pownews en Astro-Tv.  ;D

De deadline van de opdracht bedoelde ik en die was zondagavond 20 uur. De jury moet natuurlijk wel een redelijke tijd hebben om te kunnen lezen en beoordelen om daarna nog  1 van de 2 FB-pagina's te kunnen liken. Ik vond jullie pitch te laat, dacht eigenlijk al dat jullie hem niet meer zouden doen...

Ik ging er vanuit dat de pitches moesten gaanover de site, maar ook hoe we er toe kwamen, hoe onze vorderingen waren in onze opdracht en dat daarom de pitch een beetje als laatste moest komen. In mijn hoofd bedacht ik me dat Robbie de pitches online ging zetten en met de jury had afgesproken dat ze zouden wachten met liken tot ze de pitches hadden gezien. Daarom was ik me er ook niet bewust van dat ik de pitch eerder moest opsturen. Er staat overigens nergens hoor dat Robbie het op deze manier zou doen, maar zo zat het in mijn hoofd. Mijn eigen domme fout dus!

Offline Molière

• Forumlid
« Reactie #595 Gepost op: 26-02-2013, 00:09:16 »
Ja, maar dat is toch wel logisch? In het begin was ik kritisch. Dan word je weggezet als negatief, gezagondermijnend en als iemand die tegen werkt. Niemand hield het daarna nog in zijn hoofd om een kritisch geluid te laten horen.

Wat ik bedoel te zeggen is dat als je niet meegaat met de groep, maar je durft anders op te stellen, dat je dan je hoofd boven het maaiveld steekt. En dan staat er wel iemand klaar om het eraf te maaien. Daarom zit ik nu ook in de boardroom. Ik heb mijn teamleden een kans gegeven om mij (ten onrechte) als de onruststoker weg te zetten.
Heeft dit ook niet te maken met de manier waarop je de kritische opmerkingen bracht? Swifty ervoer het bijvoorbeeld als steken onder water.

@Swifty: Hoe kun je zeggen dat je het als teamleider goed hebt gedaan als je hoofdverantwoordelijk bent voor een pagina met slechts 28 likes?

@Schulz: Wat had je bij dit project gedaan als je de keus had gemaakt om wel actief mee te werken?
"The most beautiful thing we can experience is the mysterious. It is the source of all true art and science."

Offline K@ren

• Forumlid
« Reactie #596 Gepost op: 26-02-2013, 00:21:11 »
Heeft dit ook niet te maken met de manier waarop je de kritische opmerkingen bracht? Swifty ervoer het bijvoorbeeld als steken onder water.

Dat durf ik eigenlijk niet te zeggen. Ik vond dat er een gebrek aan structuur was en het leek mij het handigste om mij te richten tot de teamleider om hier wat aan te doen. Wellicht dat ze zich hierdoor aangevallen voelde en dacht dat ik haar persoonlijk aanviel? Ik durf het echt niet te zeggen. Mijn toon was zeker niet onbeleefd of onbeschoft. Ik heb zelfs nog netjes voorgesteld om eventueel enkele taken van haar over te nemen als ze geen tijd of zin daarin had, zodat ze meer tijd had voor haar andere leidinggevende taken. Voor de rest heb ik één klein grapje gemaakt toen ze de eerste avond vroeg naar bed ging. Maar ik vond dit ook best kunnen, Swifty maakte natuurlijk al een blunder door een teamlid met heel veel facebookvrienden naar het andere team te sturen. (die vervolgens in zijn eentje voor meer likes zorgde dan ons hele team bij elkaar.). Ze stuurde de beste werknemer weg en solliciteerde vervolgens voor het leiderschap! Als je dan de eerste de beste avond vroeg naar bed gaat midden in een brainstorm-sessie laat dit natuurlijk geen goeie eerste indruk achter. (zeker niet na die blunder). Dan vind ik dat een klein subtiel grapje moet kunnen om dit kenbaar te maken. 

Offline Schulz

• Forumlid
« Reactie #597 Gepost op: 26-02-2013, 08:18:44 »
@Schulz: Jij hebt op een gegeven moment aangegeven minder te kunnen doen voor deze opdracht, maar je hebt in mijn ogen samen met KD. en K@ren het geweldige idee van de 'Ik treed af'FB-pagina gesteund en leuke ideeën daarvoor bedacht.Die creativiteit hebben we nodig in ons bedrijf, maar zie jij het wel zitten je daarvoor in te zetten?

Wouter Bos verlaat in 2010 de politiek. Camiel Eurlings verlaat in 2011. Het wordt steeds meer dat de mannen in onze samenleving aangeven thuis belangrijker te vinden dan de carrière-ladder.

Nu is de politiek een 24/7 beroep.

Als dat van mij verwacht wordt in ons bedrijf, dan moet ik helaas hierbij vertellen dat ik dat niet zal waarmaken. Leven is voor mij in eerste plaats liefde. Daar zal mijn eerste keus altijd zijn.

Ik begin hiermee om vooral duidelijk te zijn, en geen valse verwachtingen te wekken.

MAAR, indien er ruimte is in ons bedrijf voor iemand die binnen die tijdskaders, gepassioneerd zich ergens op stort, enthousiast is, creatief is, buiten de box denkt, dan ben ik geheel 'at your service'.
“Tactiek, tactiek? Das ist der Coentje,der Rinus und der Willem.”

Offline Schulz

• Forumlid
« Reactie #598 Gepost op: 26-02-2013, 08:25:36 »
@Schulz: Wat had je bij dit project gedaan als je de keus had gemaakt om wel actief mee te werken?
Ik had gedaan wat het team en de projectleider belangrijk vonden voor het slagen van het project.
Ik zou mezelf hebben opgeworpen om de pagina van content te voorzien.

Ik zou de pagina, die we gekozen hebben, gevuld hebben met
Geschiedenis van de vrouw op tv. Mannen die de tv af moeten.

Top 5 van beste vrouwelijk tv-presentratrices: Sonja, Mies, Eva etc.

Top 10 beste correspondenten: hoeveel mannen en hoeveel vrouwen zitten daarin.

Slechtste mannelijk sportverslaggevers: Mart Smeets.

En bv'dat er meer damessport' op tv moest komen.
 ::tandpastasmiley::

“Tactiek, tactiek? Das ist der Coentje,der Rinus und der Willem.”

Offline Swifty

• Forumlid
« Reactie #599 Gepost op: 26-02-2013, 08:29:21 »
Goedemorgen juryleden, het voelt al vertrouwd aan hier in de boardroom, ik ga weer even lekker verder waar ik gisteren gebleven was.

Vraag aan Swifty: is het falen van jullie opdracht toe te wijzen aan Karen? En dan hebben we het niet over een pitch oid, want laten we even teruggaan naar de feiten; jullie resultaat was dermate teleurstellend dat niks van dat alles er nog toe deed. Jullie campagne stond er niet en heeft nooit gestaan. Dus ik wil nog een keer mijn vraag aan iedereen stellen: waar hebben jullie in vredesnaam alle tijd in gestoken?? Het lijkt of jullie volledige team zich bezighield met pitch en reclame, terwijl de likes langzaam weg tikten. Dat is net als al je tijd stoppen in de tafelaankleding maar vergeten het diner te koken... Jullie zijn het doel een beetje over het hoofd gaan zien.

Ik vind dat K@ren en Schulz het minst hebben bijgedragen om deze opdracht te winnen, vandaar dat ik hen heb meegenomen naar de boardroom.
Ik heb mijn tijd besteed aan het motiveren van mijn team, en tijd bewaken waar dat nodig was. Iedereen was bijzonder snel met zijn taken. Ik kreeg van Mollenvanger, KD en Bjorrn in no time de teksten en de plaatjes aangeleverd waarvoor zij verantwoordelijk waren. Alleen bij K@ren heb ik er meerdere keren om moeten vragen. Ja, ik heb zondag geschreven dat ik blij was dat er in mijn afwezigheid was doorgewerkt aan de pitch zodat die nog op tijd, dwz voor zondagavond, bij Robbie zou zijn. Maar vrijdagavond vroeg ik al om de pitch van K@ren, rond kwart voor tien, daar kreeg ik geen reactie op. Pas zaterdagmiddag half vier stuurde zij het eerste concept. Ik heb daarna drie keer hierop gereageerd met tips voor verbetering, waarna zij pas zondagmiddag de tweede versie stuurde, te laat voor mij want ik had verplichtingen elders op dat moment. Dan kan ik zondagavond wel gaan zeiken erover, maar dat heeft geen zin meer.

Ik heb op 19 februari 's avonds al iedereen opgeroepen om het te promoten bij vrienden op FB, op twitter, bij andere fora. Dat was de basis van onze marketing. De termijn was kort, je moet mensen snel bereiken en dat werkt het beste op deze manier. Deze oproep heb ik herhaald op 20 februari om half zes, en ik heb daarna de pagina zelf onder de aandacht gebracht van mijn netwerk, o.a. hier en op nog 2 plaatsen op dat forum. Zie de reacties direct daaronder en op de volgende pagina, dit heeft geleid tot meerdere likes. Als iedereen in zijn netwerk net zoveel likes had gescoord als ik, en we hadden de pitch gewonnen doordat er geen spelfouten in stonden, dan hadden we de opdracht gewoon gewonnen.
Buiten deze reclame, en het continu de vinger aan de pols houden bij mijn team, controleren hoe ver zij waren en wat er allemaal gebeurde, heb ik ook 2 tot 3 maal per dag iets op onze FBpagina geplaatst om deze weer onder de aandacht te brengen. En ik heb waar ik kon gereageerd, zoals je bijvoorbeeld hier kunt zien.

Ons team heeft dus ook tijd besteed aan het zoeken naar relevante content voor de pagina, zoals het artikel waar ik zojuist naar linkte, en aan twitter.

Hillo, je deed goeie tips, maar helaas is het niet voor iedereen weggelegd om zo maar even een goed filmpje op te nemen. Dat was een capaciteit die wij niet in ons team hadden, en dan kun je het beter niet doen dan slecht.
« Laatst bewerkt op: 26-02-2013, 08:31:51 door Swifty »