Auteur Topic: [PT] The Apprentice  (gelezen 115097 keer)

Offline Schulz

• Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [PT] The Apprentice
« Reactie #600 Gepost op: 26-02-2013, 08:31:02 »
Schulz: wil je uberhaupt nog wel verder? Laat dan zien dat je het wil en gooi niet je eigen ontslag op tafel.
::megafoon:: IK WIL VERDER

Maar ik ben ook voor eerlijk en fair. Als er puur geoordeeld wordt op basis van dit project, en niet gekeken wordt naar de toekomst van het bedrijf, dan zou ik oordelen dat de bijdrage van ondergetekende het minst is geweest.

“Tactiek, tactiek? Das ist der Coentje,der Rinus und der Willem.”

Offline Swifty

• Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #601 Gepost op: 26-02-2013, 08:40:55 »
Ja, ik weet hem weer, voor Swifty: K@ren heeft mollenvanger via een privébericht kritiek gegeven op z'n tekst en daarna aan iedereen verteld dat ze dat gedaan had. Had je dit niet liever openbaar gehad zodat iedereen ernaar kon kijken en meteen kon meebeslissen of ze het ermee eens waren? MM2 maakte daar een goeie opmerking over, maar jou heb ik er niet over gehoord.

Ja dat had ik liever openbaar gehad. Ook omdat MV, als iedereen het persoonlijk ging doen, in theorie 7x dezelfde opmerking had ontvangen. Idd terecht dat MM2 daar een opmerking over maakte, ik vond het niet nodig dat nog eens te herhalen, eenmaal gezegd is genoeg. MM2 zei het binnen 3 minuten tegen haar, zo snel was ik er niet bij.
Keep calm and eat chocolates!

Offline Swifty

• Forumlid
« Reactie #602 Gepost op: 26-02-2013, 08:56:43 »
Heeft dit ook niet te maken met de manier waarop je de kritische opmerkingen bracht? Swifty ervoer het bijvoorbeeld als steken onder water.

@Swifty: Hoe kun je zeggen dat je het als teamleider goed hebt gedaan als je hoofdverantwoordelijk bent voor een pagina met slechts 28 likes?

Je eerste vraag was aan K@ren gesteld, maar ik wil toch even kort reageren. Ja, ik ervoer het als steken onder water. Tijdens de brainstormsessie op 18 februari probeerde ze mij een paar keer bij te sturen met teksten als 'Misschien is het handiger om eerst het één te doen en dan het ander, teamleider?' terwijl het nou eenmaal altijd wat chaotisch is bij het brainstormen, zo kom je tot de betere ideeën, je borduurt voort op wat anderen zeggen. En na het grapje over mijn naar bed gaan volgde de volgende dag, een dag waarop we als team flink hebben doorgebrainstormd, een bericht over dat ze mijn taken wel wilde overnemen als ik het niet aankon. Terwijl ik die hele dag online was, en we van haar geen bericht hadden ontvangen.  In de piratentijd werd dat muiterij genoemd, en daar werden korte metten mee gemaakt. Pas nadat meerdere teamleden aangaven dat ze me wel een goeie leider vonden bond K@ren in en wou ze alleen wat taken overnemen, wat in mijn ogen toch heel iets anders is dan het leiderschap overnemen.

Ik vind dat ik het goed heb gedaan, omdat ik naast alles wat ik gedaan heb als leider (zie ook mijn antwoord aan hillo) ook nog verantwoordelijk was voor het grootste deel van de likes die we hebben gekregen. Buiten de gemeenschappelijke RN-vrienden heb ik gezorgd voor minstens 9 likes. Alleen MR-Brain kwam daar met 5 likes uit zijn netwerk enigszins in de buurt.

Offline K@ren

• Forumlid
« Reactie #603 Gepost op: 26-02-2013, 10:02:17 »
Even twee opmerkingen.

Ik heb nooit om het leiderschap gevraagd. Sterker nog ik hen gezegd in het afwezigheidstopic dat ik daarvoor te weinig tijd had. Ik heb swifty wel voorgesteld om enkele taken van haar over te nemen. Dit omdat ze geen structuur bracht in de brainstormsessies en geen deadlines in durfse te stellen. Dit was enkel bedoeld om haar te ondersteunen en het team te helpen.

Opmerking twee. Er is nooit gevraagd of iemand bij ons filmpjes kan maken. Swifty bluft als ze zegt dat er niemand in ons team zit die goed filmpjes kan maken. Ze heeft er nooit naar gevraagd. ::rofl::

Offline K@ren

• Forumlid
« Reactie #604 Gepost op: 26-02-2013, 10:03:14 »
Die lachsmiley is daar niet bedoeld. Ik ben niet handig met teksten typen op me telefoon

Offline Go_ahead

• Forumlid
« Reactie #605 Gepost op: 26-02-2013, 10:51:29 »
Ik weet niet of ik als buitenstaander nog een vraag mag stellen in deze fase. Zo niet dan mag deze post verwijderd worden.

@Swifty: Denk je een goed overzicht over de groep had om er het maximale uit te kunnen halen?
Enerzijds zeg je bijvoorbeeld dat als iedereen hetzelfde als jij gedaan had dan hadden jullie kunnen worden maar vervolgens horen we dat Karen en MM2 geen facebook hebben en dus niet net als jij de pagina zelf liken of daar vrienden kunnen vragen om het te liken. Misschien zitten zij en anderen ook niet op andere fora of andere sociale media en zijn zij daarin beperkt waardoor mensen met veel contacten meer dan gemiddeld hadden moeten doen.
Daarbij heeft Schulz (denk ik) ook aangegeven het niet te liken terwijl hij wel facebook heeft waardoor hij schijnbaar ook geen andere mensen uitgenodigd heeft om te liken, wat overigens ook voor KD. geldt (die wel zelf de pagina onzichtbaar geliket heeft maar maar 1 ander heeft geregeld).
Verder geef je ook aan dat er bepaalde kwaliteiten zoals filmen niet in je team zaten terwijl dit nooit nagevraagd is.

@Karen: Denk je dat Swifty een goed beeld van jouw kwaliteiten had en jouw optimaal heeft kunnen gebruiken?? Zo ja, heb je haar dan hierin beperkt, gezien het feit dat dit er niet helemaal uit kwam. Zo nee, waarom heb je haar niet op de hoogte gebracht van al jouw kwaliteiten welke een bijdrage hadden kunnen brengen aan de opdracht?

@Schulz: Denk je dat Swifty een goed beeld van jouw kwaliteiten heeft en had zij deze meer mogen inzetten? Je hebt namelijk wel aangegeven je aandacht elders te leggen maar bij de brainstormsessie heb je klaarblijkelijk wel geholpen, had je met meedenken en dergelijke (het out of the box denken, je andere kwaliteiten die je eerder beschreef) hen hier en daar nog meer kunnen helpen met paar minuutjes werk? Zo ja, waarom heb je dat niet gedaan? Voelde je je niet verbonden met het team? Was er geen wil om te winnen?
Je hebt namelijk wel elke dag tennisupdate bijgehouden ::bravo::, was dat belangrijker?
« Laatst bewerkt op: 26-02-2013, 11:11:29 door Go_ahead »
Ananas

Offline Robbieazerty

• Forumlid
« Reactie #606 Gepost op: 26-02-2013, 11:30:19 »
Het is natuurlijk een beetje ongewoon dat er "onbekenden" (binnen dit spel dan) de boardroom binnen komen stormen, maar ik laat je bericht toch staan. Al was het maar alleen omdat ik het wel leuk vind dat een kijker het ook interessant genoeg vindt om involved te zijn. :)

Het staat de kandidaten vrij om te antwoorden of niet.

Offline Go_ahead

• Forumlid
« Reactie #607 Gepost op: 26-02-2013, 11:42:13 »
Volgens mij vind je de vragen gewoon interessant :-X ::) :P! Je mag anders ook gewoon mijn bericht verwijderen en de vragen zelf stellen  ::rofl::
Ananas

Offline grasisgroen

• Forumlid
« Reactie #608 Gepost op: 26-02-2013, 12:08:34 »
Go_ahead, de schoonmaker, solliciteert naar een baantje als zuury  ::oink::  Nee, ik vind het ook leuk dat je meedenkt/doet
...maar soms even niet :)

Offline Molière

• Forumlid
« Reactie #609 Gepost op: 26-02-2013, 12:21:43 »
@Swifty: Ben je wel kritisch genoeg op jezelf? Je noemt telkens punten die je goed hebt gedaan, terwijl je toch echt eindverantwoordelijk bent voor een matig resultaat van slechts 28 likes. En een tweede vraag: Mocht iemand de volgende keer kritiek leveren op jouw functioneren als teamleider zoals K@ren bij dit project, hoe zou je daar dan mee omgaan?

@K@ren: Je gaf op dag 2 van dit project al aan enkele taken van je teamleider over te willen nemen als dat nodig was. Hoe zou jij het vinden als je teamleider was en iemand begon al zo snel min of meer aan je stoelpoten te zagen (om het zo maar even te zeggen)? En had je dit niet beter één-op-één tegen Swifty kunnen zeggen i.p.v. en groupe?

@Schulz: Oh, die vragen heeft Go_ahead al gesteld. Had ik mezelf zo'n mooie voorzet gegeven. :(

Beste Go_ahead: ook al vind ik het leuk dat je ook graag enkele vragen wil stellen, wil ik je vragen de boardroom weer te verlaten. Wij als jury hebben eindelijk een actieve rol binnen dit format en kunnen dit prima zelf af. Als je nu ineens zo graag mee wil doen, had je dan zelf opgegeven als jurylid!
"The most beautiful thing we can experience is the mysterious. It is the source of all true art and science."

Offline Go_ahead

• Forumlid
« Reactie #610 Gepost op: 26-02-2013, 12:27:35 »
Beste Go_ahead: ook al vind ik het leuk dat je ook graag enkele vragen wil stellen, wil ik je vragen de boardroom weer te verlaten. Wij als jury hebben eindelijk een actieve rol binnen dit format en kunnen dit prima zelf af. Als je nu ineens zo graag mee wil doen, had je dan zelf opgegeven als jurylid!

Fair enough, consider it done!
Ananas

Offline K@ren

• Forumlid
« Reactie #611 Gepost op: 26-02-2013, 12:41:58 »
Ik reageer even op de juryvraag van moliere want ik ben druk met werken. De vraag van go ahead beantwoord ik vanavond. Natuurlijk zou ik het niet leuk vinden als ik kriiek zou krijgen op mijn rol als leider. Maar ik zou tegelijkertijd kritisch naar mezelf kijken en me afvragen wat ik kan met de kritiek. De kritiek die ik had ging over de structuur in de groep en was in mijn ogen een groepsproblem. Daarom stuurde ik geen prive pm. Ik had de hoop dat de groepsleider hier wat aan kan doen.

Ik wil graag ook een vraag stellen als het mag. Swifty als je t zo belangrijk vond dat er geen spelfouten zaten in de pitch. Waarom zei je er dan niks over toen ik de eerste versie stuurde. Volgens jou was de tekst op zich toen goed. En waarom hen je bjorns reclame niet gecheckt op spelfouten? En ben je alleen kritisch tov mij betreffende de spelfouten?

Offline hillo

• Winnaar The Big Puzzle 2020
  • Forumlid
  • Tequila! Booyah.
« Reactie #612 Gepost op: 26-02-2013, 13:16:49 »
Goedemorgen juryleden, het voelt al vertrouwd aan hier in de boardroom, ik ga weer even lekker verder waar ik gisteren gebleven was.

Ik vind dat K@ren en Schulz het minst hebben bijgedragen om deze opdracht te winnen, vandaar dat ik hen heb meegenomen naar de boardroom.
Ik heb mijn tijd besteed aan het motiveren van mijn team, en tijd bewaken waar dat nodig was. Iedereen was bijzonder snel met zijn taken. Ik kreeg van Mollenvanger, KD en Bjorrn in no time de teksten en de plaatjes aangeleverd waarvoor zij verantwoordelijk waren. Alleen bij K@ren heb ik er meerdere keren om moeten vragen. Ja, ik heb zondag geschreven dat ik blij was dat er in mijn afwezigheid was doorgewerkt aan de pitch zodat die nog op tijd, dwz voor zondagavond, bij Robbie zou zijn. Maar vrijdagavond vroeg ik al om de pitch van K@ren, rond kwart voor tien, daar kreeg ik geen reactie op. Pas zaterdagmiddag half vier stuurde zij het eerste concept. Ik heb daarna drie keer hierop gereageerd met tips voor verbetering, waarna zij pas zondagmiddag de tweede versie stuurde, te laat voor mij want ik had verplichtingen elders op dat moment. Dan kan ik zondagavond wel gaan zeiken erover, maar dat heeft geen zin meer.

Ik heb op 19 februari 's avonds al iedereen opgeroepen om het te promoten bij vrienden op FB, op twitter, bij andere fora. Dat was de basis van onze marketing. De termijn was kort, je moet mensen snel bereiken en dat werkt het beste op deze manier. Deze oproep heb ik herhaald op 20 februari om half zes, en ik heb daarna de pagina zelf onder de aandacht gebracht van mijn netwerk, o.a. hier en op nog 2 plaatsen op dat forum. Zie de reacties direct daaronder en op de volgende pagina, dit heeft geleid tot meerdere likes. Als iedereen in zijn netwerk net zoveel likes had gescoord als ik, en we hadden de pitch gewonnen doordat er geen spelfouten in stonden, dan hadden we de opdracht gewoon gewonnen.
Buiten deze reclame, en het continu de vinger aan de pols houden bij mijn team, controleren hoe ver zij waren en wat er allemaal gebeurde, heb ik ook 2 tot 3 maal per dag iets op onze FBpagina geplaatst om deze weer onder de aandacht te brengen. En ik heb waar ik kon gereageerd, zoals je bijvoorbeeld hier kunt zien.

Ons team heeft dus ook tijd besteed aan het zoeken naar relevante content voor de pagina, zoals het artikel waar ik zojuist naar linkte, en aan twitter.

Hillo, je deed goeie tips, maar helaas is het niet voor iedereen weggelegd om zo maar even een goed filmpje op te nemen. Dat was een capaciteit die wij niet in ons team hadden, en dan kun je het beter niet doen dan slecht.

Bedankt voor je antwoord, maar ik ben nog niet helemaal tevreden.

Is het falen toe te kennen aan K@ren? Hadden jullie zonder haar wel gewonnen? Of is het zoals zij zelf stelt, een falen van de groep in z'n geheel? En waarom vind je precies dat K@ren het minst heeft bijgedragen, terwijl MijdrechtseMol niet veel meer leek te doen dan 'motiveren' door berichtjes over D*N in de boardroom te visualiseren?

Wat het filmpje betreft kan ik jullie een wijze les meegeven voor het vervolg: content is not key. De inhoud doet er niet toe (mijn filmpje vindt men over het algemeen verschrikkelijk, maar er wordt wel op gereageerd en daardoor levert het views op), het is de manier waarop je het product promoot. Hou je buzz levend.

Maar verder een duidelijk antwoord ::ok::
« Laatst bewerkt op: 26-02-2013, 14:12:41 door hillo »
Nieky grab a life vest!

Offline Molière

• Forumlid
« Reactie #613 Gepost op: 26-02-2013, 13:52:55 »
Fair enough, consider it done!
::ok:: Hoewel ik wel vind dat je goede vragen stelt. Laat daar geen misverstand over bestaan!

@K@ren: nog een laatste vraag van mijn kant voor jou. Zou je bij een volgend project je kritische opmerkingen op eenzelfde manier brengen (even los van wie dan de teamleider zal zijn) of zou je daar dan wat voorzichtiger mee zijn?
« Laatst bewerkt op: 26-02-2013, 13:55:59 door Molière »
"The most beautiful thing we can experience is the mysterious. It is the source of all true art and science."

Offline Swifty

• Forumlid
« Reactie #614 Gepost op: 26-02-2013, 17:02:32 »
Daar ben ik weer :D Ik ga mijn best doen om voordat ik eten ga koken zoveel mogelijk te beantwoorden, ik heb het er maar druk mee.

Eerst wil ik nog even op K@ren reageren:
Swifty maakte natuurlijk al een blunder door een teamlid met heel veel facebookvrienden naar het andere team te sturen. (die vervolgens in zijn eentje voor meer likes zorgde dan ons hele team bij elkaar.). Ze stuurde de beste werknemer weg en solliciteerde vervolgens voor het leiderschap!

Toen ik D*N naar het andere team stuurde, wisten we nog niet dat het een facebook-opdracht ging worden he  ::) De blunder in deze is dus niet dat ik iemand met veel FB-vrienden wegstuurde, want we hadden nog geen idee dat dat belangrijk zou zijn.
De blunder met het wegsturen van D*N was dat ik het spel niet hard genoeg speel blijkbaar. Ik vond het een redelijk eerlijke ruil, D*N vs KD. Beiden fanatiek, veel online en goed spelend. Ik gunde D*N het leiderschap echt, maar wou zelf niet onder D*N als leider spelen. Vandaar dat ik ervoor koos om hem weg te sturen.

Offline Swifty

• Forumlid
« Reactie #615 Gepost op: 26-02-2013, 17:11:30 »
Even twee opmerkingen.

Ik heb nooit om het leiderschap gevraagd. Sterker nog ik hen gezegd in het afwezigheidstopic dat ik daarvoor te weinig tijd had. Ik heb swifty wel voorgesteld om enkele taken van haar over te nemen. Dit omdat ze geen structuur bracht in de brainstormsessies en geen deadlines in durfse te stellen. Dit was enkel bedoeld om haar te ondersteunen en het team te helpen.

Opmerking twee. Er is nooit gevraagd of iemand bij ons filmpjes kan maken. Swifty bluft als ze zegt dat er niemand in ons team zit die goed filmpjes kan maken. Ze heeft er nooit naar gevraagd. ::rofl::

Over opmerking 1, deze pm:
Mocht de teamleider niet in staat zijn/tijd hebben om lijstjes te maken met onderwerpen en deadlines af te spreken, wil ik het graag van haar overnemen om het tempo er in te houden.
heb ik geïnterpreteerd als dat je het leiderschap wou overnemen. Gezien de reacties van Mollenvanger en Bjorrn hebben zij dat ook zo opgevat.

Over opmerking 2, ik heb inderdaad niet expliciet gevraagd wie dat kan. Wel zijn in de groep de opmerkingen van hillo besproken, door K@ren en KD, en daarop heeft niemand gereageerd van 'ja dat kan ik wel maken'. Gezien de inzet van iedereen ben ik er van overtuigd dat als iemand dit wel kon, dat op dat moment wel gemeld was.

Offline Swifty

• Forumlid
« Reactie #616 Gepost op: 26-02-2013, 17:18:24 »
Ik weet niet of ik als buitenstaander nog een vraag mag stellen in deze fase. Zo niet dan mag deze post verwijderd worden.

@Swifty: Denk je een goed overzicht over de groep had om er het maximale uit te kunnen halen?
Enerzijds zeg je bijvoorbeeld dat als iedereen hetzelfde als jij gedaan had dan hadden jullie kunnen worden maar vervolgens horen we dat Karen en MM2 geen facebook hebben en dus niet net als jij de pagina zelf liken of daar vrienden kunnen vragen om het te liken. Misschien zitten zij en anderen ook niet op andere fora of andere sociale media en zijn zij daarin beperkt waardoor mensen met veel contacten meer dan gemiddeld hadden moeten doen.
Daarbij heeft Schulz (denk ik) ook aangegeven het niet te liken terwijl hij wel facebook heeft waardoor hij schijnbaar ook geen andere mensen uitgenodigd heeft om te liken, wat overigens ook voor KD. geldt (die wel zelf de pagina onzichtbaar geliket heeft maar maar 1 ander heeft geregeld).
Verder geef je ook aan dat er bepaalde kwaliteiten zoals filmen niet in je team zaten terwijl dit nooit nagevraagd is.

Hallo Go_ahead

met de laatste zin van de vraag aan mij zie je meteen de moeilijkheid van het stellen van vragen door buitenstaanders. Je trekt een conclusie op basis van een post van K@ren, die je niet kunt toetsen verder. De juryleden hebben al onze berichten kunnen lezen, en hebben dus kunnen zien dat er wel degelijk gesproken is over filmpjes, nl zaterdagochtend.

Ik ken natuurlijk de groepsleden niet goed genoeg om te weten wat iedereen kan. Daarom heb ik in het begin al direct gevraagd wie waar goed in is en wie dus wat wil doen. Zoals de jury heeft kunnen lezen in onze berichten. Mijn teamleden hebben zelf alle ruimte gehad om aan te geven waar hun kwaliteiten lagen.
Ik heb aangegeven dat ik in mijn netwerk 9 likes heb gescoord. Mijn netwerk is groter dan alleen mijn facebookvrienden, ik heb ook likes gescoord via Motor-forum en via Travian. Leden die zelf geen FB hebben konden ook likes scoren, zoals MM dat bijvoorbeeld via twitter en whats app heeft geprobeerd. Hij heeft zelfs een account aangemaakt op het scholierenforum om daar onze pagina te promoten. Bjorrn was ook actief op twitter. Wederom geldt hiervoor dat de juryleden dit allemaal hebben kunnen lezen in alle berichten. Misschien kan K@ren zelf aanvullen op welke manier zij haar netwerk heeft geprobeerd in te schakelen?

Offline lemmyfan396

• Forumlid
  • I am a man who walks alone...
« Reactie #617 Gepost op: 26-02-2013, 17:19:02 »
Ik heb ook nog een vraag ;

Facebook is een wereldwijde community,met miljoenen gebruikers.
Bijna iedereen heeft minstens 30 vrienden.
Hoe komt het dan dat jullie pagina slechts 28 likes heeft?
Hebben jullie niet goed gepromoot?
Hebben jullie teamgenoten enkel zelf de pagina geliked en dit niet voorgesteld aan anderen?
Zij die denken hier iets interessants te lezen,groeten u!

Offline Swifty

• Forumlid
« Reactie #618 Gepost op: 26-02-2013, 17:33:23 »
@Swifty: Ben je wel kritisch genoeg op jezelf? Je noemt telkens punten die je goed hebt gedaan, terwijl je toch echt eindverantwoordelijk bent voor een matig resultaat van slechts 28 likes. En een tweede vraag: Mocht iemand de volgende keer kritiek leveren op jouw functioneren als teamleider zoals K@ren bij dit project, hoe zou je daar dan mee omgaan?

Oh, ik denk ook heus wel dat ik kritisch genoeg ben naar mezelf. Maar hier in de boardroom is K@ren dat al genoeg voor mij, en het is eten of gegeten worden. Ik zit hier ook om mezelf te verdedigen.
In het dagelijks leven ben ik iemand die goed kan toegeven de mindere te zijn op bepaalde gebieden. En ook in het dagelijks leven krijg ik heus wel eens kritiek op mijn leiderschap, en daar leer ik alleen maar van. Ik vind gefundeerde kritiek krijgen fijn, daar kan ik alleen maar beter van worden. Ik vraag juist door om te leren waar de pijnpunten liggen en daar mee aan de slag te kunnen.

Het is gewoon fout begonnen met het grapje over mijn naar bed gaan, en het is verder geescaleerd doordat ik het gevoel kreeg dat K@ren mij verweet dat het brainstormen ongestructureerd verliep en teveel tijd kostte. Terwijl ik die hele dag mijn best had gedaan om alle ideeën te verzamelen, en te inventariseren wie wat wou doen, en dat regelmatig in een update gepost had.

Zoals ik hierboven schreef vatte ik de opmerking van K@ren op als zijnde 'ik wil het leiderschap overnemen' (en ik was daarin niet de enige). En dat vond ik te ver gaan, ik had me op dat moment nog niet kunnen bewijzen, we hadden slechts een brainstormsessie achter de rug. Ja, ik had misschien beter niet in de groep zo tegen K@ren terug gereageerd. Maar met mijn reactie was het wel duidelijk dat ik weldegelijk verantwoordelijkheid nam als leider.

Even voor de kijkers, dit was mijn reactie op haar:
Sorry hoor, de hele dag was ik online, alleen net de laatste 3 uurtjes niet. In de tijd die ik online was heb ik een to do list gemaakt waar ik niet iedereen op heb zien reageren (dus ik ga er vanuit dat de taakverdeling goed was).
Ik heb een deadline gesteld voor stemmen waarop niemand reageerde, terwijl er wel teamleden online waren, en ik heb voor ik off ging vanmiddag nog gezegd dat het weliswaar tijd kostte, maar dat dat nodig was omdat de keuze van het onderwerp belangrijker is dan snelheid (wat KD ook zegt dus).

K@ren, als je de hele dag al meelas, had je ook voor 13u de beslissing kunnen bespoedigen door toen je voorkeur door te geven. Ik kan je steken over mijn leiderschap niet waarderen, en ik wil je dan ook vragen die achterwege te laten, of mij persoonlijk aan te spreken wat er volgens jou niet goed gaat.
Prima dat je de pitch vrijdag opzet ::ok::

Offline Swifty

• Forumlid
« Reactie #619 Gepost op: 26-02-2013, 17:34:28 »
Ik ga even eten koken en eten, en dan zo verder met de vraag van K@ren en alle vragen daarna ::zwaai::