Ik weet niet of ik als buitenstaander nog een vraag mag stellen in deze fase. Zo niet dan mag deze post verwijderd worden.
@Swifty: Denk je een goed overzicht over de groep had om er het maximale uit te kunnen halen?
Enerzijds zeg je bijvoorbeeld dat als iedereen hetzelfde als jij gedaan had dan hadden jullie kunnen worden maar vervolgens horen we dat Karen en MM2 geen facebook hebben en dus niet net als jij de pagina zelf liken of daar vrienden kunnen vragen om het te liken. Misschien zitten zij en anderen ook niet op andere fora of andere sociale media en zijn zij daarin beperkt waardoor mensen met veel contacten meer dan gemiddeld hadden moeten doen.
Daarbij heeft Schulz (denk ik) ook aangegeven het niet te liken terwijl hij wel facebook heeft waardoor hij schijnbaar ook geen andere mensen uitgenodigd heeft om te liken, wat overigens ook voor KD. geldt (die wel zelf de pagina onzichtbaar geliket heeft maar maar 1 ander heeft geregeld).
Verder geef je ook aan dat er bepaalde kwaliteiten zoals filmen niet in je team zaten terwijl dit nooit nagevraagd is.
@Karen: Denk je dat Swifty een goed beeld van jouw kwaliteiten had en jouw optimaal heeft kunnen gebruiken?? Zo ja, heb je haar dan hierin beperkt, gezien het feit dat dit er niet helemaal uit kwam. Zo nee, waarom heb je haar niet op de hoogte gebracht van al jouw kwaliteiten welke een bijdrage hadden kunnen brengen aan de opdracht?
@Schulz: Denk je dat Swifty een goed beeld van jouw kwaliteiten heeft en had zij deze meer mogen inzetten? Je hebt namelijk wel aangegeven je aandacht elders te leggen maar bij de brainstormsessie heb je klaarblijkelijk wel geholpen, had je met meedenken en dergelijke (het out of the box denken, je andere kwaliteiten die je eerder beschreef) hen hier en daar nog meer kunnen helpen met paar minuutjes werk? Zo ja, waarom heb je dat niet gedaan? Voelde je je niet verbonden met het team? Was er geen wil om te winnen?
Je hebt namelijk wel elke dag tennisupdate bijgehouden
, was dat belangrijker?