Auteur Topic: [PT] The Apprentice  (gelezen 115038 keer)

Offline Jann

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Derde plaats Dixit 2020
Re: [PT] The Apprentice
« Reactie #660 Gepost op: 26-02-2013, 20:35:14 »
Btw.. misschien moet Robbie wel ontslagen worden gezien het feit dat het spel door beide teams zo slecht gespeeld is en het spel blijkbaar dus niet duidelijk genoeg is geweest  :-X
Door beide? :o De opdracht was meer likes dan de ander te halen, niet om recordaantallen binnen te krijgen toch?
Hier kan uw boodschap komen te staan. Geïnteresseerd? Neem dan snel contact op en bereik een miljoenenpubliek (5 cent per pm)

Offline grasisgroen

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #661 Gepost op: 26-02-2013, 20:36:12 »
Bedankt allemaal voor de antwoorden! ::bravo::  En mag ik dan nu EVENTJES ontzuren? Ik ga een drankje halen.... ::zwaai::
...maar soms even niet :)

Offline Go_ahead

• Forumlid
« Reactie #662 Gepost op: 26-02-2013, 20:36:50 »
Sorry Moliere en Go_Ahead, ik heb gisteren en vandaag al zoveel uren doorgebracht met het geven van antwoorden hier (denk dat jullie geen idee hebben hoe tijdrovend jullie vragen zijn, moet steeds van alles terugzoeken en zo :P), ik laat de laatste vragen lopen, op 1 vraag na:

Als ik weg moest ipv Schulz zou ik vooral boos zijn dat K@ren is vrijgesteld op basis van antwoorden die zij gaf op een tijdstip waarvan ik had aangegeven dat ik er uren niet zou zijn, en in die antwoorden in mijn ogen niet helemaal eerlijk was.
Robbie heeft duidelijk aangegeven dat als juryleden al wisten wat hun keuze was dat ze die mochten indienen terwijl de finale boardroom nog bezig was. Bovendien zelfs als ik veilig gesteld ben. Dan kunnen jullie het toch nog met z'n tweeën uitvechten?

Volgens mij hebben twee dames nog wat uit te praten na dit spel ::)! Succes dames!
Ananas

Offline Fabiann

• winnaar WIDM-pool 2008
  • Forumlid
« Reactie #663 Gepost op: 26-02-2013, 20:37:52 »
Wat een geweldig programma was dit, mijn complimenten Robbie! ::bravo::

K@ren en Swifty gefeliciteerd met het overleven van de boardroom! ::wijn::
🜃

Offline Vanessaa

• Forumlid
« Reactie #664 Gepost op: 26-02-2013, 20:38:19 »
tss MM moet de sfeer weer verpesten ::)

::tandpastasmiley::
Thats me

Offline K@ren

• Forumlid
« Reactie #665 Gepost op: 26-02-2013, 20:38:30 »
nee, ik stap niet op omdat ik vind dat ik eruit moest. Ik loop de boardroom uit omdat ik vind dat een jury niet iets kan beslissen als er nog vragen die juryleden gesteld hebben open staan.

Dus in het spel loop ik boos de boardroom uit.
Ik verwacht dan, in het spel, dat ik ontslagen zal gaan worden. Als je bazen laat zitten, dan wordt je weleens ontslagen  ::tandpastasmiley::

Okee, heel veel succes in de middagprogrammatie als je daar heen gaat.  ::ok::

Sorry K@ren, ik ben blij dat we allebei door zijn en dat we de boardroom achter ons kunnen laten. Ik heb echt uren besteed aan antwoorden hier, ik ben er nu echt klaar mee.

Excuses aanvaard. Succes in het volgende spelletje! :)

K@ren, het is duidelijk dat jij het programma niet hebt gezien. Het is de bedoeling dat alle 3 kandidaten in de Board Room blijven en dat er van de 3 kandidaten uiteindelijk eentje wordt weggestuurd. En dat je zelfs nadat je safe bent Swifty nog steeds blijft aanvallen snap ik niet goed.

Ik vind de hele gang van zaken op zijn minst een beetje "merkwaardig" te noemen.

Ik val Swifty niet aan hoor. Ik verbaas me er alleen over dat Swifty en Schulz boos worden omdat iemand veilig wordt gesteld. Robbie heeft gezegd dat juryleden in een eerder stadium al mogen aangeven op wie ze stemmen. Jij hebt het waarschijnlijk weer eens niet gelezen.  ;) Ik ken het programma overigens heel goed.

Offline Go_ahead

• Forumlid
« Reactie #666 Gepost op: 26-02-2013, 20:38:37 »
Door beide? :o De opdracht was meer likes dan de ander te halen, niet om recordaantallen binnen te krijgen toch?

Hehe ik dacht ik breng nog even een leuke stelling in ;)! Maar na Schulz zijn actie is er niet echt meer een grote shock te creeeren denk ik :D! Verder heb je gelijk hoor maar ik denk dat ik ook een punt heb, zoals Hillo ook al meerdere malen aangaf, er zit veel meer in deze opdracht!
Ananas

Offline Schulz

• Forumlid
« Reactie #667 Gepost op: 26-02-2013, 20:38:48 »
@Schulz: Denk je dat Swifty een goed beeld van jouw kwaliteiten heeft en had zij deze meer mogen inzetten? Je hebt namelijk wel aangegeven je aandacht elders te leggen maar bij de brainstormsessie heb je klaarblijkelijk wel geholpen, had je met meedenken en dergelijke (het out of the box denken, je andere kwaliteiten die je eerder beschreef) hen hier en daar nog meer kunnen helpen met paar minuutjes werk? Zo ja, waarom heb je dat niet gedaan? Voelde je je niet verbonden met het team? Was er geen wil om te winnen?
Je hebt namelijk wel elke dag tennisupdate bijgehouden ::bravo::, was dat belangrijker?
Ik heb eerste dag een paar keer input gegeven in brain-storm sessie.

Ik heb dat, op een keer na, verder niet gedaan, omdat ik het niet netjes vind om tegen harder werkers van de kantlijn een idee roepen en dan te zeggen, werken jullie dat maar even uit.

De wekelijkse tennisupdate is maandagavond, dan ben ik alleen thuis. Overige tennisupdates is 1 minuut werk: drie keer copy-paste.
“Tactiek, tactiek? Das ist der Coentje,der Rinus und der Willem.”

Offline Swifty

• Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
« Reactie #668 Gepost op: 26-02-2013, 20:38:59 »
Fabiann, je zou echt de series met Sir Alan Sugar (de Britse versie dus) eens moeten kijken, het is een geweldig programma ::jaja::
Keep calm and eat chocolates!

Offline MR-Brain

• Forumlid
« Reactie #669 Gepost op: 26-02-2013, 20:41:39 »
Ik val Swifty niet aan hoor. Ik verbaas me er alleen over dat Swifty en Schulz boos worden omdat iemand veilig wordt gesteld. Robbie heeft gezegd dat juryleden in een eerder stadium al mogen aangeven op wie ze stemmen. Jij hebt het waarschijnlijk weer eens niet gelezen.  ;) Ik ken het programma overigens heel goed.

Blijkbaar niet zo K@ren. Ik lees het als de jury eruit is dat ze weten wie ze gaan ontslaan. Wat heb ik dan nog MEER niet goed gelezen volgens jou?

Ik heb het heel goed gelezen en bij deze, ik erger me kapot aan je schrijfstijl hier op het forum. Het enige dat je grotendeels doet is negatieve commentaren leveren op anderen.

Offline Swifty

• Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
« Reactie #670 Gepost op: 26-02-2013, 20:42:36 »
Mag ik de jury overigens wat vragen? Hebben jullie echt al onze berichten gelezen? :o ben je nu ook nieuwsgierig naar het andere team?
Keep calm and eat chocolates!

Offline LdHmolletje

• Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Oh, oh, Den Haag!
« Reactie #671 Gepost op: 26-02-2013, 20:42:58 »
Fabiann, je zou echt de series met Sir Alan Sugar (de Britse versie dus) eens moeten kijken, het is een geweldig programma ::jaja::
Inderdaad, dat kan ik beamen. Er is in Engeland ook een Junior Apprentice!
Ich bin ein Bärliner!

Offline Schulz

• Forumlid
« Reactie #672 Gepost op: 26-02-2013, 20:43:07 »
Ik verbaas me er alleen over dat Swifty en Schulz boos worden omdat iemand veilig wordt gesteld.
Er waren vragen open zowel voor Swifty als voor mij. Het lijkt me dat er bij de jury tenminste de geïntresseerdheid moet bestaan om te veinzen dat wij beide een verhaal kunnen geven waardoor we allebei veilig zouden zijn.

Offline K@ren

• Forumlid
« Reactie #673 Gepost op: 26-02-2013, 20:44:12 »
Blijkbaar niet zo K@ren. Ik lees het als de jury eruit is dat ze weten wie ze gaan ontslaan. Wat heb ik dan nog MEER niet goed gelezen volgens jou?

Ik heb het heel goed gelezen en bij deze, ik erger me kapot aan je schrijfstijl hier op het forum. Het enige dat je grotendeels doet is negatieve commentaren leveren op anderen.

Okee, goed om te weten. Ik zou liever hebben dat je nu niet meer hier over door gaat. Liever pm je me de volgende keer met dit soort opmerkingen.

Offline LdHmolletje

• Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Oh, oh, Den Haag!
« Reactie #674 Gepost op: 26-02-2013, 20:44:28 »
:o ben je nu ook nieuwsgierig naar het andere team?
Het zijn er werkelijk heeeeeeel veel... Bij elkaar volgens mij toch minimaal 200...
Ich bin ein Bärliner!

Offline Schulz

• Forumlid
« Reactie #675 Gepost op: 26-02-2013, 20:45:38 »
 ::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: ik lees nu pas dat ik ontslagen ben

Offline Schulz

• Forumlid
« Reactie #676 Gepost op: 26-02-2013, 20:46:24 »
Ik ontslagen???

nee:

Offline Nieky

• Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • Wielergek
« Reactie #677 Gepost op: 26-02-2013, 20:48:10 »
Mag ik de jury overigens wat vragen? Hebben jullie echt al onze berichten gelezen? :o ben je nu ook nieuwsgierig naar het andere team?

Ik heb ze echt allemaal gelezen.

En Schulz voor mij persoonlijk stond best lang vast dat ik op jou zou stemmen. Wat voor een toffe kerel je ook bent ( en grappige ), maar ik vond het onrechtvaardig om 2 hardwerkende mensen eruit te sturen. Maar volgens mij snap je dit zelf ook wel omdat je zelf aangeeft dat je er het beste uitkon.
Natuurlijk heb je je redenen waarom je geen tijd had, en dit is erg begrijpelijk. Maar ik zou het niet eerlijk vinden om Swifty of Karen te stemmen die er wel veel tijd in hebben zitten en in mijn ogen allebei nuttige dingen hebben gedaan ;)

Maargoed , hier heb je mijn uitleg en daar moet je het maar mee doen denk ik :P
You'll never walk alone

Offline K@ren

• Forumlid
« Reactie #678 Gepost op: 26-02-2013, 20:49:32 »
Omdat ik het wel belangrijk vind, dat iedereen weet dat de jury wel eerder een stem mocht uitbrengen:

Overigens: als de juryleden al eerder weten wie zij zouden ontslagen, mogen ze dat ook al wel laten weten. Als alle stemmen morgen al binnen zijn, valt het verdict dan al!

Offline Schulz

• Forumlid
« Reactie #679 Gepost op: 26-02-2013, 20:52:30 »
En Schulz voor mij persoonlijk stond best lang vast dat ik op jou zou stemmen. Wat voor een toffe kerel je ook bent ( en grappige ), maar ik vond het onrechtvaardig om 2 hardwerkende mensen eruit te sturen.
Helemaal mee eens hoor, dat is voor mij ook de uiteindelijke bottomline.  ::jaja:: .