Ongemotiveerd? Zie je wel dat je een besluit hebt genomen op verkeerde gronden. Precies wat ik dacht.
Half gelezen, niet goed geïnformeerd.
Een vraag was misschien wel een goed idee geweest, geacht jurylid. Desnoods een gesloten vraag: Waarom bent u zo ongemotiveerd, Schulz?
Dat is dus commentaar vertaald naar The Apprentice
Ik behandel het alsof we in het spel op tv zitten. Als iemand dan plots een opdracht niet mee zou spelen is dat door geen motivatie. Ik begrijp dat jij in dit geval misschien best gemotiveerd was, maar je hebt het minst (amper iets) aan het spel bijgedragen. Dat weegt zwaarder voor mij dan iemand die niet goed genoeg gepresteerd heeft in een team leiden.
En ik heb die vraag aan je gesteld: of je er uberhaupt nog zin in had. Antwoorden waren steeds een beetje vaagjes ("ja, maar ook weer nee als ik heel actief moet doen" in andere woorden zegmaar), dus dan is mijn keuze snel gemaakt. En die was eerlijk gezegd al eerder gemaakt, omdat ik vond dat heel team 1 zich meer ingezet had.
No hard feelings verder hoor, maar dit was het spel dat we speelden en dat spel heb jij in mijn ogen het minst sterk gespeeld... Beetje pech misschien dus dat deze op dit moment kwam.