Blijkbaar moet je hier inmiddels echt ieder woord op een gouden weegschaaltje wegen, maar volgens mij heb je toch echt zelf de boardroom verlaten. Dat bevestig je zelf ook, dus ik snap niet waarom je doet alsof het een gekke opmerking van mij is dat ik blij ben dat de twee personen die echt door wilden, ook door zijn.
Niet dat ik blij ben dat jíj eruit bent, helemaal niet. Maar gezien hun inzet en de discussie hier had ik het toch sneu gevonden als de jury een van de andere twee alsnog had weggestuurd.
nou je hoeft je woorden niet op een goudschaaltje te wegen, maar je moet het wel juist weergeven, lijkt me; dat is toch niet zo raar? Mijn
sloeg idd op de opmerking dat zij echt door wilden. Dat impliceert dat ik niet echt doorwilde. Ik wilde wel echt door. Aleen ik wilde het niet ten koste van bepaalde zaken.
Maar we kunnen idd een boom opzetten, wat is 'echt door willen gaan'. Maar dat doen we maar niet, lijkt me.
verder vind ik KD's rol onderbelicht, maar ik vond zijn rol heel erg goed. Misschien is er iets blijven hangen van allerlei gepraat, maar ik wil even gezegd hebben dat imo de meeste creatieve invallen en acties kwamen van KD. Alvast mijn stem voor komende kijkcijfer-poll.