Aflevering 8 alweer, wat een geweldige aflevering!
Nog altijd ben ik er 100% van overtuigd dat Kees de Mol is.
In opdracht 1 had ik heel erg het idee dat Kees probeerde / of wilde gaan mollen, maar Carolien zat er bovenop. Ze keek zelfs precies mee op het scherm wat hij fotografeerde en hield de touwtjes stevig in handen. Wellicht heeft hij het nog geprobeerd met de objecten die gefotografeerd werden, ware het niet dat Paulien in het andere team zat en volgens mij bijna alle woorden kon.
Paulien is voor mij dus echt NIET de mol is
Ze heeft veelste veel woorden onthouden, als zij de Mol zou zijn dan heeft ze deze aflevering echt veel geld binnengehaald, €1600,- !!! Dan had ze wel wat meer fouten mogen maken, heel wat meer! Er zijn er wel veel die dat zeggen over Kees (ik vind dat dus totaal niet, veelste veel onduidelijk, te vroeg om conclusie's daarover te trekken) maar Paulien heeft voor mij deze aflevering laten zien dat ze NIET de Mol is. En ze was samen met Kees mijn verdachten, maar nu dus niet meer.
Opdracht 2 werd voor mij nog duidelijker dat Kees écht de Mol is. Vooral dat sjaaltje dat hij achterlaat bij de porto's spreekt boekdelen voor mij. "Kees was hier
". En trekken? Ik weet zeker dat Kees niet heeft getrokken, we hebben het niet gezien dat zegt mij genoeg! Roepen wel ja: "trekken, trekken, trekken", lekker fanatiek maar ondertussen... heerlijk!
Carolien wilde in opdracht 3 veelste graag de film volgen, is voor mij NIET de Mol. Ze stelde zelf ook voor "dat 1 iemand de film keek en de rest op zoek ging naar het geld". Daar waren de andere het niet mee eens maar toch deed Carolien het. Logisch, ze wil natuurlijk weten wat de aanwijzingen zijn maar nee, dit is geen Mol! En ook in deze opdracht vooral door Paulien en Carolien de €2000,- verdient.
Kees is en blijft mijn Mol. En iedereen die telkens weer begint over het verdiende geld van Kees moeten maar eens naar Carolien en Paulien die kunnen er wat van!