Jawel klopt wel, je hebt zolang je wilt. Alleen hoe langer je wacht hoe meer mensen mogen kiezen en dan heb je dus de kans dat ze jouw land eerder kiezen dan jijzelf
Dit klopt helemaal, je hoeft niet binnen dat uur te beslissen, maar dat uur is een voorsprong die je op de rest krijgt. Je mag dus ook daarna nog insturen.
Het hoeft geen songfestivalachtig lied te zijn, mag eender wat zijn van een Europees land dat een optreden is (dus geen stilstaand beeld of videoclip).
Nu moet ik bekennen dat ik niet weet of overal een optredenclip van te vinden is. Als het echt niet gaat, mag je dus ook een videoclip doen, maar ik weet niet wat de jury daarvan zal zeggen uiteraard.
Ik stem zelf NIET mee, omdat ik weet wie welk land heeft en ik dus niet van voortrekkerij beschuldigd kan worden.
Er mogen ook eerdere optredens van het Eurovisie Songfestival gekozen worden.
Ik wou eigenlijk als deadline donderdag zetten, maar als je pas vrijdag beschikking hebt over een computer met geluid, zal ik hem op vrijdag middernacht zetten. Dan heeft iedereen een heel weekend en maandag tijd om voor maandag 21u zijn punten op te sturen.
Enkel KD. mag gewoon één land opsturen. De rest liefst een top vijf. Swifty, als jij een top 2 stuurt en je eerste land kan niet, dan weet je al meteen welk land KD. heeft, en dat is niet de bedoeling. Vandaar liefst een top vijf. Of nee... wacht. Dat slaat natuurlijk nergens op, want als dan je nummer 1 alsnog niet gaat, weet je het dus nog.
Nouja doe jij dan maar een top 2, D*N een top 3, die weet dan op z'n minst al niet wie welk lied heeft. De rest allemaal top 5. En dan hopen dat de meeste al niet voor je neus weggepikt zijn. Je mag ook top tien ofzo geven, wat je wil.