Nieuws Praat mee over elke Internationale versie van de Verraders in ons nieuwe Traitor board!
Ik had nog wel een tip voor jullie: vraag advies aan TDietz.wat een goede slogan, en nog waar ook: hij is erg goed in weten welke liedjes goed scoren hier en welke niet!zo Tdietz zijn postbus ook weer beetje gespekt.)
ouwe rockers met een symphonisch orkest met een lied in eigen taal in een modern jasje geen optie
Tdietz is van mij
Even een vraagje, mag ik als kijker ook een nummer inzenden? gewoon als opvulling meedoen
Ik hoop eerlijk gezegd van niet, ik vind het al een hele toer om dit weekend een moment te vinden om 14 liedjes allemaal helemaal te kunnen bekijken en te beluisteren, duurt toch al snel een uur, en dan om te kiezen uit de besten nog een aantal nummers weer luisteren, etc ... (en geef iemand anders nou ook eens de kans om te winnen )
Vive La France
ik dacht even aan de basisgrondslag van een bepaald tennisteam
Kunnen de deelnemende landen al bekend gemaakt worden? Dan weet mijn bevolking op welke buurlanden ze kan stemmen.
Het zal toch een ander nummer moeten worden... De zangeres die ik wilde doen is blijkbaar reeds overleden...
Misschien hebben ze de filmpjes nog?
Is dat een bezwaar bij dit programma? Ik ben net naar de begraafplaats Père Lachaise geweest om Edith Piaf weer tot leven te wekken.
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
RealityNet
Nu online
951 gasten en 3 vaste bezoekers