Auteur Topic: [PT] Eurovisie Songfestival  (gelezen 80066 keer)

Offline Molière

• Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [PT] Eurovisie Songfestival
« Reactie #500 Gepost op: 4-03-2013, 22:51:56 »
Gefeliciteerd, D*N! Ik ben natuurlijk wel een beetje teleurgesteld dat je mijn muzieksmaak in twijfel trekt na al die prachtige nummers die ik in de Relaxhoek heb gepost. :(

En jammer, Ycaris! Je had in tegenstelling tot vele anderen tenminste nog gezocht naar een nummer, wat ik juist wel kan waarderen. ::ok:: Helaas was het nummer niet zo denderend.

Verder zorgwekkend dat dat verschrikkelijke nummer van Zweden als tweede is geëindigd. :-\\ En hopelijk de volgende keer wat meer onbekende nummers. Aan de winnaar te zien maakt performance dus blijkbaar niet zo veel uit, zolang je maar een goed liedje kiest.
"The most beautiful thing we can experience is the mysterious. It is the source of all true art and science."

Offline Vieffan

• Forumlid
« Reactie #501 Gepost op: 4-03-2013, 23:09:51 »
Trouwens om even een aantal van mijn keuzes uit te leggen.
Ten eerste, nee Jedward vind ik niet leuk. Het bijgevoegde tekstje was ook half sarcatisch bedoeld. Deze jongens kunnen beter zingen dan eerst, maar echt goed wil ik het nog niet noemen :P. Maar ik vind ze wel een typische inzending voor het songfestival, vandaar dat ik hen gekozen heb. Eigenlijk had ik graag Zweden willen zijn, daar had ik een mooi liedje bedacht uit de film as it is in heaven. Maar iemand was mij al voor -.-

Ik zag ook dat mensen verbaasd waren dat ik Zweden als eerste koos. Nou ik vond die inzendig wel humor hebben :P. Rusland vond ik ook grappig, maar meer omdat het zo slecht was. Zweden was een aanstekelijk nummer, goed uitgevoerd en ook weer lekker typisch songfestival :).

En gefeliciteerd D*N!

Offline Ycaris

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #502 Gepost op: 4-03-2013, 23:28:29 »
Ik zit nu in een te diepe dip (en moet familieraad spelen), maar mijn motiveringen voor van alles en nog wat komen nog.
The problem is not the problem. The problem is your attitude about the problem. Do you understand?

Online Fabiann

• winnaar WIDM-pool 2008
  • Forumlid
« Reactie #503 Gepost op: 4-03-2013, 23:29:31 »
Ik ben wel blij dat ik heb meegeteld met Robbie. Ik heb nu alle complotjes/verbondjes inzichtelijk! ::vergroot::
🜃

Offline KD.

• Forumlid
  • Make ONDERTITELS great again!
« Reactie #504 Gepost op: 5-03-2013, 02:29:43 »
Ik kom net thuis van een feestje en heb snel alle pagina's van vanavond doorgenomen. ::zweet:: Aan het begin behoorlijk spannend, omdat Zweden steeds maar geen stemmen kreeg, en uiteindelijk toch gewoon tweede geworden!  ::oink:: Heerlijk om te zien hoe extreem verdeeld de reacties op mijn nummer waren: of 0 punten, of juist veel punten. ::rofl::

Verder zorgwekkend dat dat verschrikkelijke nummer van Zweden als tweede is geëindigd. :-\\

Ik wil nog wel even zeggen dat deze keuze niet zoveel zegt over mijn eigen muzieksmaak. Maar gezien de ontzettend aanstekelijke melodie en de spetterende performance, vond ik dit persoonlijk wel een goede keuze. ;) Uiteindelijk heeft de betere zang gewonnen van de gekke Eurovisie-show: felicitaties aan D*N! ::ok::

Ik ga morgen nog wel even kijken van welke landen ik precies punten heb gekregen om ze hier te bedanken, maar eerst even slapen.

O ja, balen voor Rusland en jou, Ycaris. Ik vond het wel een gewaagde keuze en heb het daarom ook nog een paar puntjes gegeven. Ik heb er erg om gelachen, en dat vind ik ook een kwaliteit van een Eurovisie-nummer. ::ok::
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Silvermaiden

• Forumlid
« Reactie #505 Gepost op: 5-03-2013, 10:09:57 »
Gefeliciteerd D*N! UK is een zeer terechte winnaar.

Ik heb Ellie Goulding 2 jaar geleden live gezien en ze kan wel een leuke performance geven hoor ;), niet zo statisch. Maar goed dat komt door de setting waarin ze dit gedaan heeft en tijdens het concert deed ze het nummer niet akoestisch. Ik heb in ieder geval van het concert genoten toen.  ::ok::

Offline Miek37

• Forumlid
« Reactie #506 Gepost op: 5-03-2013, 10:38:23 »
 Sorry ik wist niet dat je er een motivatie bij mocht geven, UK? niet goed beluisterd wegens Thaise pepers in de oren  ;D  het nummer van Fnland kwam daar gewoon dwars doorheen!  ::tandpastasmiley::

(nog gefeliciteerd met fjadag Daisy!   ::jarig:: )

Offline MR-Brain

• Forumlid
« Reactie #507 Gepost op: 5-03-2013, 10:40:27 »
Ik wil iedereen bedanken die op Griekenland heeft gestemd. Grappig om te zien dat bij de stemmers Griekenland of heel veel punten kreeg of juist helemaal niks. Blijkbaar geen nummer voor de gulden middenweg  ::ohno::

Maar ik ben erg blij met plekkie nummer 4 hoor  ::tandpastasmiley::

Offline KD.

• Forumlid
« Reactie #508 Gepost op: 5-03-2013, 11:23:46 »
Okee, ik heb de tijd gehad om uit te zoeken waar de punten vandaan kwamen.

::feest::

Hierbij wil ik iedereen bedanken die punten heeft gegeven aan de Rednex uit Zweden:  België, Griekenland, Turkije, Duitsland, Zwitserland, Verenigd Koninkrijk, Roemenië, Italië, Frankrijk, MaikeMeisje, Go_Ahead, Grasisgroen, -ELISE-, Schulz, Nieky, Roflmonster, Hillo!

Bedankt!  ::bravo:: ::bravo:: ::bravo::

::feest:: ::feest:: ::feest::

En de volgende landen en personen wil ik EXTRA bedanken, omdat ze maar liefst 12 punten over hadden voor deze prachtige act uit Zweden: Ierland, Finland, Rusland, Molcrazy en Bubbles!

Enorm bedankt!  ::bravo:: ::bravo:: ::bravo::
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Go_ahead

• Forumlid
« Reactie #509 Gepost op: 5-03-2013, 12:06:24 »
Verder zorgwekkend dat dat verschrikkelijke nummer van Zweden als tweede is geëindigd. :-\\

Whaha Zweden was zelfs eerst geeindigd wanneer ik al als jurylid was benoemd voor dit programma :-#!

Desalniettemin van harte gefeliciteerd D*N!
Ananas

Offline LdHmolletje

• Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Oh, oh, Den Haag!
« Reactie #510 Gepost op: 5-03-2013, 19:08:38 »
Verder zorgwekkend dat dat verschrikkelijke nummer van Zweden als tweede is geëindigd. :-\\ En hopelijk de volgende keer wat meer onbekende nummers. Aan de winnaar te zien maakt performance dus blijkbaar niet zo veel uit, zolang je maar een goed liedje kiest.
Hoezo zorgwekkend? Het is tenminste een leuk aanstekelijk nummer! In tegenstelling tot sommige andere nummers.

En wat dat onbekend aangaat: dat is zeer verschillend. Wanneer is immers iets onbekend? En wanneer bekend?
Ich bin ein Bärliner!

Offline grasisgroen

• Forumlid
« Reactie #511 Gepost op: 5-03-2013, 19:12:01 »
 ::rofl:: * denkt terug aan Gotye *
...maar soms even niet :)

Offline LdHmolletje

• Forumlid
  • Oh, oh, Den Haag!
« Reactie #512 Gepost op: 5-03-2013, 19:14:10 »
Bijvoorbeeld, maar ook aan Groot Brittannië... Maar ja, dat krijg je als je de radio als die überhaupt aanstaat aan hebt op radio 1, en op het werk op radio 2... Daar heb ik die nummers nog geen enkele keer voorbij horen komen.
Ich bin ein Bärliner!

Offline grasisgroen

• Forumlid
« Reactie #513 Gepost op: 5-03-2013, 19:16:00 »
Geeft niks, maar het was grappig
...maar soms even niet :)

Offline D*N

• Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014, Winnaar Bestemming X Pool 2024
  • Global Moderator
  • I'm the bad guy, dúh
« Reactie #514 Gepost op: 5-03-2013, 19:17:53 »
Bijvoorbeeld, maar ook aan Groot Brittannië... Maar ja, dat krijg je als je de radio als die überhaupt aanstaat aan hebt op radio 1, en op het werk op radio 2... Daar heb ik die nummers nog geen enkele keer voorbij horen komen.
Die van Groot-Brittannië is ook niet heel erg bekend in Nederland ;).
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline LdHmolletje

• Forumlid
  • Oh, oh, Den Haag!
« Reactie #515 Gepost op: 5-03-2013, 19:18:49 »
Okay...
Ich bin ein Bärliner!

Offline KD.

• Forumlid
« Reactie #516 Gepost op: 5-03-2013, 19:23:16 »
Steklovata is ook best bekend. ;D

Offline D*N

• Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014, Winnaar Bestemming X Pool 2024
  • Global Moderator
  • I'm the bad guy, dúh
« Reactie #517 Gepost op: 5-03-2013, 19:25:08 »
 ::rofl::
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Molière

• Forumlid
« Reactie #518 Gepost op: 5-03-2013, 20:33:45 »
Whaha Zweden was zelfs eerst geeindigd wanneer ik al als jurylid was benoemd voor dit programma :-#!
Maar goed dat je nog even schoonmaker was dan. ;) Daar moet je toch niet aan denken. ::ohno::

Hoezo zorgwekkend? Het is tenminste een leuk aanstekelijk nummer! In tegenstelling tot sommige andere nummers.
Omdat ik een hekel heb aan dit soort muziek. Maar smaken verschillen blijkbaar.

En wat dat onbekend aangaat: dat is zeer verschillend. Wanneer is immers iets onbekend? En wanneer bekend?
Uiteraard! Voor mij is iets onbekend als het nummer niet makkelijk gekozen is, dus niet iets van een eerder songfestival of iets wat in de top 40 heeft gestaan bv. Alleen de nummers van Zwitserland, Finland en Rusland en in iets mindere mate Griekenland voldeden aan dat criterium.
"The most beautiful thing we can experience is the mysterious. It is the source of all true art and science."

Offline Vanessaa

• Forumlid
« Reactie #519 Gepost op: 16-03-2013, 17:01:55 »

Deze heb ik nu trouwens al wekkermuziekje ingesteld  ;D