Auteur Topic: Aflevering 9  (gelezen 151759 keer)

Offline Loebas

• Forumlid
Re: Aflevering 9
« Reactie #300 Gepost op: 1-03-2013, 02:10:06 »
Iets uitgebreider dan: in 2010 heeft zij de Tollensprijs gewonnen. Nu minder mager?  ;)
V E T

;)
Omnia vincit amor

Offline Whiskers

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #301 Gepost op: 1-03-2013, 02:11:50 »
Iets uitgebreider dan: in 2010 heeft zij de Tollensprijs gewonnen. Nu minder mager?  ;)

Dat had ik ook al gezien in het betreffende topic  (jouw post ook) ;)
Ik ben niet meer te overtuigen, nar 8 weken me verzetten tegen Kees als mol ben ik echt OM: alles in de trein wees op Kees.. En aflevering 8 is gewoon in juni 2012 in Zuid-Afrika opgenomen, dus men heeft niet kunnen inspelen op in 2013 door molloten "ontdekte" theorieën..

Offline Delphin

• Forumlid
  • Geslacht: Man
« Reactie #302 Gepost op: 1-03-2013, 02:18:00 »
Paulien als presentator lijkt me niet zo'n goed idee.  ;D

Hell no, Art mag het forever and ever blijven doen! =P

Ik vond het een prachtige aflevering, een van de beste! Jammer dat ze geen Time hebben gebruikt, maar die nieuwe tune is ook goed. En Kees is de mol =P

Offline Cookie

• Forumlid
« Reactie #303 Gepost op: 1-03-2013, 02:24:08 »
Het spreekwoord is "Actions speak louder than words"

Die bedoel ik idd. Moest het ontcijferen uit mijn notities..

Dit spreekwoord van Buddha staat op zijn shirt.

Offline Loebas

• Forumlid
« Reactie #304 Gepost op: 1-03-2013, 02:29:25 »
Die bedoel ik idd. Moest het ontcijferen uit mijn notities..

Dit spreekwoord van Buddha staat op zijn shirt.
volgens mij is dat net ff anders:

"Better than a thousand hollow words is one that brings peace"

*Maar ik heb het shirt van Kees niet even voor de hand...*

Omnia vincit amor

Offline Loebas

• Forumlid
« Reactie #305 Gepost op: 1-03-2013, 03:30:21 »
Wat zouden we hier op bovenkant syllabus kunnen zien?
@11.13
Omnia vincit amor

Offline FrankieB

• Forumlid
« Reactie #306 Gepost op: 1-03-2013, 05:42:00 »
Mega aflevering ben zo benieuwd naar zarayda´s reactie want kunnen nu toch echt niet meer om heen. Tol is de mol begrijp nu waarom kees zo graag fototoestel wou vast houden en niet stond te springen om in de schoolbankjes te zitten. Leuk seizoen en ziet er naar uit dat ik mn kratje bier toch heb gewonnen.

Offline Kukai

• Forumlid
« Reactie #307 Gepost op: 1-03-2013, 07:12:57 »
Stel, stel dat paulien de verkeerde volgorde geeft van de foto's en die man de opdracht heeft om haar dan een foute code te geven waar tol is de mol uitkomt. De speurders komen daar dan achter. En zitten weer s met een mindvacht. Want de priester heeft t immers al gezegd...... C is the mole .
Tevreden Loebas    ::trots::

En de titel van de afl. Trust nobody .

Haha MvnL denkt net zo.  ::tandpastasmiley::.

Zou kunnen, maar de hint lijkt toch meer voor de kijkers bedoeld. We hadden er hier met honderd man al moeite mee die code te kraken, laat staan dat Paulien dat ter plekke had kunnen doen. Wat dat betreft vind ik het doel van de opdracht wat vaag. Ze verdienen geld met ieder antwoord (goed of fout), maar krijgen wel heel rare hints. Voor de kijkers dus vooral.
“And the day came when the risk to remain tight in a bud was more painful than the risk it took to blossom.”

Offline pepijnbrem

• Forumlid
  • wie denk jij dat de mol is? Ik denk .........
« Reactie #308 Gepost op: 1-03-2013, 07:15:54 »
De mol zal volgende week omhoog komen.  8)

Super leuk gemaakt.

Maar waarom zocht kees alleen zijn boekje en niet andere.
Na vijf minuten weet je toch dat hij er niet staat  ???
Ik zeg Kees is mijn mol. ::)

de C van c is the mol kan ook van she is de mol ???
« Laatst bewerkt op: 1-03-2013, 07:32:39 door pepijnbrem »

Offline Moeske

• Forumlid
« Reactie #309 Gepost op: 1-03-2013, 07:21:05 »
Ik weet ik zit diep in mijn tunneltje maar mij is opgevallen dat zowel Paulien als Carolien antwoorden gaven die betrekking hadden op anderen. Alleen Kees noemde geen naam. Waarom zou Paulien als antwoord geven Cornelis Tol,dan had ze ook met iets vagers kunnen komen zoals eerder ergens genoemd, molismol oid

De dames hebben het ook over dat het fantastisch is in de finale te staan, niet verwacht, zou leuk zijn als ze winnen etc etc en Kees zegt alleen maar: hoe vet is het dat ik inde finale sta. Het programma nooit gezien en ik sta gelijk inde finale.

Offline pepijnbrem

• Forumlid
  • wie denk jij dat de mol is? Ik denk .........
« Reactie #310 Gepost op: 1-03-2013, 07:22:27 »
Heeft iemand bij de bibliotheek opdracht gezien dat er een boek staat met een mol op de voorkant???

Bij wie zou die horen.

Offline Supernova

• Forumlid
« Reactie #311 Gepost op: 1-03-2013, 07:25:35 »
Maar waarom zocht kees alleen zijn boekje en niet andere.
Na vijf minuten weet je toch dat hij er staat  ???

Lijkt me duidelijk, volop mollenstreek.  ::jaja::
Zorgen dat je je tegenstanders volledig in de stress en op het verkeerde been hebt door te zeggen dat je vól ervoor gaat om hun boekje te zoeken (wat iedere molkandidaat met hart en ziel bewaakt, zeker vlak voor de finale) zodat ze volledig daarop gefixeerd zijn, om dan zijn eigen boekje ergens duidelijk in het zicht te hebben geplaatst (door hem of productie)..

En dan zogenaamd de hele tijd lopen zoeken naar je boekje maar mogelijk andere boeken zoek te maken - of gewoon door simpelweg onconstructief te zijn en zelf niks te zoeken & tijd afsnoepen van de andere twee om naar de echte boeken te zoeken die geld opleveren.. Zou leuker zijn als hij er nog één of twee verkeerd weet te plaatsen want die andere twee hebben er uiteindelijk maar weinig gevonden ook, maar niet constructief meehelpen met excuus is ook een mollenactie.  ;)
« Laatst bewerkt op: 1-03-2013, 07:28:35 door Supernova »
Love takes off masks that we fear we cannot live without and know we cannot live within. :)

Offline Clauzwa

• Forumlid
« Reactie #312 Gepost op: 1-03-2013, 08:41:49 »
Wat een apart bord trouwens aan het begin van aflevering 9, als ze zitten te ontbijten. Meestal staat daar wel iets van een menu opgeschreven ofzo. Hier wordt het voedsel gepredikt?

Offline invmat

• Forumlid
« Reactie #313 Gepost op: 1-03-2013, 08:44:37 »
En wat tweet de mol nu? "C of C?"

Offline Toupeira

• Forumlid
« Reactie #314 Gepost op: 1-03-2013, 08:48:35 »
Case of Cornelisse lijkt mij

Offline J0RNN17

• Forumlid
  • TIME Person of the year 2006
« Reactie #315 Gepost op: 1-03-2013, 09:01:50 »
Zou toch hilarisch zijn komende week:

Art:
"Paulien, jij bent de winnares van WIDM 2013, van harte gefeliciteerd"

"Kees, jij bent de mol, en tevens de penningmeester. Wil je de pot overhandigen aan degene die jou ontmaskerd heeft?"

Kees:
"Welke pot?"
*Filmpje van Kees die triomfantelijk de pot door het raam van de trein naar buiten smijt*
*Verontwaardigd gezicht van Paulien*
*Lachende Carolien op de achtergrond*
*Hilarisch lachende Kees*

;D ;D ;D

Zou wel te cool zijn  ::rofl::

Dat zou echt geweldig zijn.. dat hij gewoon heel rustig die briefjes door de WC spoelt ofzo.
Of dat alleen het geld met de 'Big Five' erop goedgekeurd wordt ofzo.
Susan Visser of Jennifer Hofman is de Mollin

Offline J0RNN17

• Forumlid
  • TIME Person of the year 2006
« Reactie #316 Gepost op: 1-03-2013, 09:05:14 »
Even nog iets voor degene die nog in de Paulien-tunnel zitten..

C of C?

Dat is de laatste tweet van @Ikbendemol
Daar bedoelen ze dus duidelijk C of K? mee en dat slaat op (Case) Kees
Susan Visser of Jennifer Hofman is de Mollin

Offline arie94

• Forumlid
« Reactie #317 Gepost op: 1-03-2013, 09:08:39 »
Even nog iets voor degene die nog in de Paulien-tunnel zitten..

C of C?

Dat is de laatste tweet van @Ikbendemol
Daar bedoelen ze dus duidelijk C of K? mee en dat slaat op (Case) Kees

Lijkt mij een verwijzing naar de hint van de priester: "C is the Mole" (en dan hoop ik op Cornelisse..)
molletje maak je bekend.....

Offline Mollmans

• Forumlid
« Reactie #318 Gepost op: 1-03-2013, 09:46:56 »
Carolien vond het molboekje van Kees "toevallig" in de bieb, hij stond opvallend op een hoekje. Ook zien we een shot van een boek op een hoek "Life of a mole" of iets dergelijks.
Zou het kunnen dat dat het boek was behorend bij het molboekje van Kees?

Offline saem

• Forumlid
  • ik ga mollenjagen ipv monsters
« Reactie #319 Gepost op: 1-03-2013, 09:56:40 »
Lijkt me duidelijk, volop mollenstreek.  ::jaja::
Zorgen dat je je tegenstanders volledig in de stress en op het verkeerde been hebt door te zeggen dat je vól ervoor gaat om hun boekje te zoeken (wat iedere molkandidaat met hart en ziel bewaakt, zeker vlak voor de finale) zodat ze volledig daarop gefixeerd zijn, om dan zijn eigen boekje ergens duidelijk in het zicht te hebben geplaatst (door hem of productie)..

En dan zogenaamd de hele tijd lopen zoeken naar je boekje maar mogelijk andere boeken zoek te maken - of gewoon door simpelweg onconstructief te zijn en zelf niks te zoeken & tijd afsnoepen van de andere twee om naar de echte boeken te zoeken die geld opleveren.. Zou leuker zijn als hij er nog één of twee verkeerd weet te plaatsen want die andere twee hebben er uiteindelijk maar weinig gevonden ook, maar niet constructief meehelpen met excuus is ook een mollenactie.  ;)
Denk dat je t als molactie nog veel korter door de bocht kan maken. Door de dames bang te maken dat hij hun molboekje niet terug geeft weet hij zeker dat ze die in ieder geval als een razende gaan zoeken, als finalistenboek t meest waard, minder geld in da pot. Zn eigen boek word ook door hun gevonden, zoals gepland en verder loop je dus naar je eigen boek te zoeken waarvan je weet dat zij m hebben. Geslaagde molactie nog:-)
eindelijk heeft het allemaal weer zin gnagna