De gevouwen/ongevouwen briefjes klopt, maar er valt niets uit te halen. Net alles uitgetypt met daarbij vanuit welke hand het briefje gegeven werd en wel/geen vouw of niet zichtbaar:
Kees komt bij Spencer:
Which animal should never be seen during a hunt?
Antw.: Welk dier zou je nooit zien tijdens een jacht. Nou ik wilde nog bijna leeuw zeggen of de buffel of weet ik veel wat, maar je moet natuurlijk doordenken he. Hij antwoord vervolgens: The mole.
(hij krijgt ongevouwen briefje 250 euro, vanuit rechterhand over naar linkerhand)
Another one. Who is the only one?
Antw.: Toen moest ik denken aan die jongen die daar bij zijn laptop zat. Die heel expliciet en heel erg de nadruk legde op This one is the only one. Hij antwoord: The one?
(hij krijgt ongevouwen briefje 250 euro, vanuit rechterhand)
Last question then. Where is the 1.500 euro? Where is it?
Antw.: Ik heb in die opdracht 1500 euro verdiend. En dat was de opdracht met de helicopter naar de bergen. En de 1500 euro lag op de bergen. Dus ik denk Ja, dat is kip ik heb je. Hij antwoord: on the mountain?
(hij krijgt ongevouwen briefje 250 euro, vanuit rechterhand)
Paulien komt bij Spencer:
Who wrote the perfect version of the poem?
Antw.: We had no perfect version, but I wrote it.
(Ze krijgt een briefje 250 euro met vouw erin, vanuit rechterhand)
Tell me: did you play a game or a game within a game?
Antw.: I played a game within a game.
(Ze krijgt een briefje 250 euro, niet te zien of er een vouw in zit of niet, vanuit rechterhand lijkt hij hem over te nemen naar linkerhand)
I have another question: what do the numbers translate to?
Antw.: That I do not know, but Ill take a wild guess. Cornelis Tol. Toen keek hij me mysterieus aan en gaf hij me 250 euro. Dat vond ik raar, want dit kan nooit goed zijn.
Carolien komt bij Spencer:
Which story in the church told it all?
Antw.: Nou, dat had ik uit de aanwijzing geconcludeerd dat dat mijn verhaal moet zijn geweest. Antwoord: Mine.
Where can something be found?
Antw.: Where something is lost.
What is the loudest speaker?
Antw.: Tania?
Briefjes van 250 euro bij Spencer:
Kees:
- ongevouwen,vanuit rechterhand over naar linkerhand
- ongevouwen, vanuit rechterhand
- ongevouwen, vanuit rechterhand
Paulien:
- met vouw erin, vanuit rechterhand
- niet te zien of er een vouw in zit of niet, vanuit rechterhand lijkt hij hem over te nemen naar linkerhand
Carolien:
Edit: ik zou bijna denken dat het antwoord goed is, wanneer hij het briefje vanuit zijn linkerhand geeft.