Voor molloten was het niet spannend idd.. Maar dat was na afl. 5/6 al zo. Het is wel voor 80% een anti climax..
Maar indien Kees inderdaad de mol is, waarom moet de productie er dan vanaf aflevering 1 eigenlijk al een megahint in stoppen zoals de Priesterhint?
Nu viel er nog genoeg afleveringen over te speculeren waar die C voor kon staan, maar eigenlijk kon je van de 10 kandidaten er al 7 min of meer doorstrepen.
Ik persoonlijk zou het leuker vinden als er in elke aflevering een deel van een hint verstopt werd en dat je pas met aflevering 9 het laatste deel zou kunnen ontcijferen. Dus dat je nooit al vanaf aflevering 1 een x aantal deelnemers kunt afschrijven.
Van alle theorieën die er gevonden zijn, ben ik overigens erg nieuwsgierig welke nu echt waar zijn. Ik zag vanmiddag een interview met Kees (volgens mij van TV Noord Holland) waarin hij ook al zei "wat de mensen allemaal aan theorieën bedenken, waar halen ze het vandaan?"
Wat dat betreft kijk ik met zeer gemengde gevoelens uit naar de ontknoping morgen. Ik ben blij als het voorbij is en we definitief weten wie de mol is (Kees of misschien, héél misschien toch Paulien?), maar ik vind dit met recht het beste programma ooit en jammer dat we na morgen weer 10 maanden moeten wachten.