Weet niet goed waar dit te posten dus doe het maar even hier..
Er zijn ongetwijfeld een aantal mensen betrokken geweest bij de edit en keuzes (oa muziek) van deze aflevering met name uiteraard de trein-scene aan het einde..Maar goed ik wil dit dus graag tot hen richten en in het algemeen stellen.
Ik wil nogmaals zeggen hoe mooi ik deze slotscene vond, en de muziek erbij eveneens. Ik weet waar de muziek vandaan komt daar gaat het me niet om, het gaat me om het geheel. Het is voor mij de mooiste slotscene (leidend tot de ontknoping) ooit.. Dagen nadien bleef de muziek in mijn hoofd rondspelen en de hele scene op mijn netvlies en ook nu - nu ik nog steeds regelmatig pm's krijg van de internationale ban die het pas net heeft gezien en er bijna unaniem geheel erg positief over is... Ook nu, nog steeds, staat het beeld op mijn netvlies gebrand. Ik weet niet wie met de trein/oriënt-express gekomen is maar ik vind de hele sequence echt geweldig en zo ontzettend des Mols.
Ik wil graag alsnog (en namens veel van de internationale ban dus..) aangeven hoezeer dit gewaardeerd is, en hoe mooi de afsluiting was in vergelijking met andere jaren - nog even los van het puzzelgehalte wat sws veel toevoegde ook op het forum.
Het behoort tot mijn favoriete Molopdrachten/scenes/momenten ooit. Dank!