Nieuws Heb je onze activiteitenagenda al bekeken? In het infocenter, helemaal onderaan.
Hebben ze Time weer gebruikt? Ik kan het pas later zien. *hoopt*
Ik dacht bij deze vraag meer aan : een foto zegt meer dan duizend woorden
Even wat anders natuurlijk gaat Kees Tol eh.. Mol in de bieb geen boeken meenemen. Volgende week zullen we m waarschijnlijk horen zeggen waar is dat K*tding joh, kan m echt niet vinden.. maar ach dat is ook niet nodig Want waarom zou Paulien anders bij Carolien blijven? De mol kan lekker alleen zijn gang gaan met 30 minuten door de bieb rondrennen als een 'kip' zonder kop
De vragen van "Spencer" sloegen mijns inziens ERG duidelijk op de "hints" die ze net gehad hadeen in de trein..
Voor wie er lekker mee wil puzzelen, dit zijn de bingogetallen:31, 2, 7, 29, 18, 35, 6, 45, 3 en het reservegetal is nog een keer 7
Ik denk zelfs aan opzet. Misschien zelfs dat Carolien verloren heeft, omdat er verkeerde informatie in stond.
Als je bedoelt het oude testmuziekje ... ja, maar niet tijdens de test.
Ik snap nog niet goed hoe de enkel enkel dubbel dubbel hint een aanwijzing kan zijn voor de kandidaten. Voor ons had deze toch alleen betekenis in combinatie met de tweets van de mol? Heinz, help me out...
Dat stukje wanneer de kandidaten naar de presentator lopen, dat hebben ze de afgelopen 2 seizoenen gebruikt. Meesterlijke tune!https://www.youtube.com/watch?v=Z0kGAz6HYM8
31, 2, 7, 29, 18, 35, 6, 45, 3 E b g c r i f s c Als je het op 'Pauliens manier' doet..
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
RealityNet
Nu online
685 gasten en 5 vaste bezoekers