Nieuws Schrijf je nu in voor de nieuwsbrief!
€1500,- is een half antwoord.Het hele antwoord is zeker €3000,-
Klopt. En eventueel door de kaarsjes naast de Mol op het orgel, al vind ik dat (ondanks dat ik zelf met deze hint kwam) best zwak. Grote kans dat we nog een "eedd" over het hoofd hebben gezien.
Wat denken we van het getal "13" hieraan toevoegen? 2+13 = O bijvoorbeeld.7+13 = T 18+31 = E6+13 = S3+13 = Petc...
In de trein werd Kees gevraagd waar de pijl van de puzzel naar toe wees. Dit sloeg niet op de richting naar de berg, maar hoe de enveloppen lagen die Kees op de berg heeft gevonden. De pijl van de puzzel wees naar rechts. Rechts in de halve cirkel zoals je een kaartspel vast houdt. De enveloppen lagen precies zo en als je de aflevering van 7 februari terug kijkt zie je rechts de naam van Paulien staan. Vlak voordat Kees bukt om de Carolien-envelop te pakken. Paulien is zeker de mol!!!
Ik snap nog niet goed hoe de enkel enkel dubbel dubbel hint een aanwijzing kan zijn voor de kandidaten. Voor ons had deze toch alleen betekenis in combinatie met de tweets van de mol? Heinz, help me out...
Of enkel, enkel, dubbel, dubbel?
Die cijfers, kunnen die niet vertaald worden naar muzieknoten?En wat me erg opviel: Paulien oppert luxe kleding te gaan kopen omdat het misschien wel leuk is om in stijl de laatste dag door te komen. Dit lijkt op voorkennis, echt voorkennis: het lijkt wel of ze wist wat de setting zou zijn en dat gala in de trein gepast zou zijn.
Ah ok, heel ander muziekstuk dus. Deze was me nu en ook de vorige seizoenen niet opgevallen :-)
31, 2, 7, 29, 18, 35, 6, 45, 3 Vertaald in de zoveelste letter van het gedicht van Ingrid Jonker:N K E T O I G A HLevert zo te zien niets op.
die cijfers die Paulien kreeg in de trein relateren aan de letters in die zulu woorden31 2 7 29 18 35 6 45 3 7boom televisie kast schoen deur fiets bed huis oma emmer=t o l i s d e m o l
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
RealityNet
Nu online
931 gasten en 2 vaste bezoekers