Auteur Topic: Aflevering 9  (gelezen 151604 keer)

Offline Molletjuh

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 9
« Reactie #100 Gepost op: 28-02-2013, 22:11:52 »
FANTASTISCHE aflevering! Puntje van mijn stoel! Wat een topseizoen is dit! ::bravo::

Jungens, Case is the mole. En nu is het tijd voor een enkel enkel, dubbel dubbele whiskey. ;D

::rofl:: ::tandpastasmiley::

Offline shedmf

• Forumlid
« Reactie #101 Gepost op: 28-02-2013, 22:11:59 »
de aanwijzing van de nummers en in je eigentaal van de zulu opdracht in de trein krijg je TOL IS DE MOL. 31,2,7,29,18,35,6,45,3,7 met deze volgorde de fotos in het nederlands Boom, televisie, kast, schoen, deur, fiets, bed, huis, oma, emmer

Offline Def Digital

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Whack-a-Mole anyone?
« Reactie #102 Gepost op: 28-02-2013, 22:13:47 »
Ben ik de enige die bij de opdracht in de stoomtrein de hele tijd op de bank zat te springen en maar bleef roepen: 'Ik wist het! Dat wist ik! Zie je nou wel?!', of hadden meerdere mensen dit? :P

Dit! :)

Offline Heinz

• Forumlid
  • Proost, Heinz!
« Reactie #103 Gepost op: 28-02-2013, 22:14:51 »
de aanwijzing van de nummers en in je eigentaal van de zulu opdracht in de trein krijg je TOL IS DE MOL. 31,2,7,29,18,35,6,45,3,7 met deze volgorde de fotos in het nederlands Boom, televisie, kast, schoen, deur, fiets, bed, huis, oma, emmer

Nou, voor de zoveelste keer case closed dan maar. Wel ontzettend snel gevonden zeg! :o ::ok::

Offline Molletjuh

• Forumlid
« Reactie #104 Gepost op: 28-02-2013, 22:14:55 »
Ben ik de enige die bij de opdracht in de stoomtrein de hele tijd op de bank zat te springen en maar bleef roepen: 'Ik wist het! Dat wist ik! Zie je nou wel?!', of hadden meerdere mensen dit? :P

Hier precies zo  ;)

Offline Kukai

• Forumlid
« Reactie #105 Gepost op: 28-02-2013, 22:14:56 »
Vond de treinopdracht een van de mooiste opdrachten ooit.
 ::ok::
“And the day came when the risk to remain tight in a bud was more painful than the risk it took to blossom.”

Offline Whiskers

• Forumlid
« Reactie #106 Gepost op: 28-02-2013, 22:15:01 »
Ja, laten we niet vergeten dat ook Paulien verdacht naar voren kwam. Zou onzin zijn om dat te ontkennen. Geen boek kunnen vinden, zelfs helemaal op een verkeerde zaal gaan zoeken... Het is dat ik zo overtuigd ben van Kees.... ;)

Paulien had uiteindelijk anders 2 boeken (van Joep en Janine), Carolien 1 (van Zarayda) en Kees 0..

Offline Mvnl

• Forumlid
« Reactie #107 Gepost op: 28-02-2013, 22:15:24 »
31, 2, 7, 29, 18, 35, 6, 45, 3

Vertaald in de zoveelste letter van het gedicht van Ingrid Jonker:

N K E T O I G A H

Levert zo te zien niets op.

31 2 7 29 18 35 6 45 3 7

boom televisie kast schoen deur fiets bed huis oma emmer

Even lettertjes tellen..

Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Offline Whiskers

• Forumlid
« Reactie #108 Gepost op: 28-02-2013, 22:15:45 »
Ik dacht dat Kees het kleding kopen opperde  ??? Ehm even terugspoelen aub  ;D

Nee, was Paulien

Offline Jayne

• Winnaar VRT Pool!
  • Forumlid
« Reactie #109 Gepost op: 28-02-2013, 22:15:50 »
Via FOK-forum:

1 = b
2 = o
3 = o
4 = m

etc
Gelukkig, ik kan volgende week met een gerust hart op vakantie. Zie je wel, Tol is de Mol! :P

Wel heel erg snel uitgepuzzeld hoor, door degene die dit gevonden heeft.!  :o ::ok::

Offline Miek37

• Forumlid
« Reactie #110 Gepost op: 28-02-2013, 22:16:34 »
Vond de treinopdracht een van de mooiste opdrachten ooit.
 ::ok::

::jaja::

zowiezo de leukste groep kandidaten ooit, de beste serie ooit!   ::ok::

Offline Cookiemonster

• Forumlid
« Reactie #111 Gepost op: 28-02-2013, 22:17:03 »

herkenbaar  ;D

zelfs zus is hier om, bruut uit haar Paulien tunnel gesleept ::ok::

Offline shedmf

• Forumlid
« Reactie #112 Gepost op: 28-02-2013, 22:17:16 »
Nou, voor de zoveelste keer case closed dan maar. Wel ontzettend snel gevonden zeg! :o ::ok::

het werd letterlijk verteld hoe je het moest doen.
eerst vraagt hij de volgorde daarna is de aanwijzing niet in het zulu maar in het nederlands en daarna de nummers ik riep het meteen moest alleen de aflevering van vorige week even terug pakken om de volgorde van de fotos te weten

Offline Back it Up.

• Forumlid
« Reactie #113 Gepost op: 28-02-2013, 22:17:34 »

Heel erg herkenbaar.. haha ik zat ook de springen en kon niet stil op de bank blijven zitten.. zoooo spannend

Offline Kukai

• Forumlid
« Reactie #114 Gepost op: 28-02-2013, 22:17:39 »
Gelukkig, ik kan volgende week met een gerust hart op vakantie. Zie je wel, Tol is de Mol! :P

Ik ben drie maanden naar Azie, kan de laatste aflevering pas begin juni zien.
 :-\\
“And the day came when the risk to remain tight in a bud was more painful than the risk it took to blossom.”

Offline Nat007

• Forumlid
  • Empirische wensmolexpert
« Reactie #115 Gepost op: 28-02-2013, 22:18:11 »
Ja, laten we niet vergeten dat ook Paulien verdacht naar voren kwam. Zou onzin zijn om dat te ontkennen. Geen boek kunnen vinden, zelfs helemaal op een verkeerde zaal gaan zoeken... Het is dat ik zo overtuigd ben van Kees.... ;)

Ja, en op welke zaal kwam Paulien terecht? Op een met allemaal boeken met grote (hoofd)letters. Bijziend immers... Ik geef toe dat het nu wel sterk op Kees begint te lijken maar ik blijf hopen op mijn mol Paulien

Offline Def Digital

• Forumlid
  • Whack-a-Mole anyone?
« Reactie #116 Gepost op: 28-02-2013, 22:19:14 »
Ja, Tol en Mol rijmen wel. Volendammers weten daar vast wel raad mee.

Offline Joost2

• winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
« Reactie #117 Gepost op: 28-02-2013, 22:19:28 »
Wat een mooie bibliotheek en super interieur van de trein ::oink::  ::bravo::

Een afsluiting in stijl waardig! ::jaja::
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Michmol

• Forumlid
  • Ontdekking van Paaseiland 1722
« Reactie #118 Gepost op: 28-02-2013, 22:19:35 »

Mon dieu, dat is snel. Bravo!!!! ::jaja:: ::ok:: ::vergroot::
Woosie down?

Offline Heinz

• Forumlid
  • Proost, Heinz!
« Reactie #119 Gepost op: 28-02-2013, 22:19:51 »
het werd letterlijk verteld hoe je het moest doen.
eerst vraagt hij de volgorde daarna is de aanwijzing niet in het zulu maar in het nederlands en daarna de nummers ik riep het meteen moest alleen de aflevering van vorige week even terug pakken om de volgorde van de fotos te weten

Goed hoor. Zo snel was ik niet. (Terwijl ik de volgorde zo had kunnen koppiepeesten.) ::ok::