De opdracht in de trein is onwijs gaaf. Het spel in het Krugerpark, de ontmoeting met de Mol en de drive-in opdracht vond ik ook al zo gaaf. Het bewijst voor mij dat dit spel prima zonder al die adrenaline kan.
Bij de antwoorden bij de bar kreeg iedereen 250 euro, ook al waren niet alle antwoorden correct. Spencer de barman gaf volgens mij wél aan wie welke antwoorden goed had. Bijvoorbeeld toen Carolien 'Tania' antwoordde op wat het hardste klonk. Toen trok Spencer een heel erg bedenkelijk gezicht, terwijl hij bij de andere vragen normaal bleef kijken. Volgens mij geeft hij hier aan wie welke vraag juist had en wie niet. En indirect ook of de kandidaten de naam van de Mol in het doosje vonden.
Edit:
Of misschien ook niet:
1. Kees 'dier tijdens jacht': the mole --> Lacht en kijkt naar beneden.
2. Kees 'who is the only one': the one --> Kijkt vooruit
3. Kees 'where is the 1500 euros': on the mountain --> Kijkt vooruit, wenkbrouwen omhoog/grote ogen
1. Paulien 'perfect gedicht': Paulien --> kijkt vooruit
2. Paulien 'game in a game': game in a game --> kijkt naar beneden
3. Paulien 'vertaling nummers': cornelis tol --> kijkt recht vooruit (kijkt mysterieus)
1. Carolien 'story church': Carolien's verhaal --> kijkt naar beneden
2. Carolien 'where can something be found': where something is lost --> kijkt recht vooruit
3. Carolien 'what is the loudest speaker': Tania --> kijkt heel bedenkelijk
Spencer kijkt dus heel vaak gewoon recht vooruit. Alleen bij Kees' en Carolies antwoorden op hun laatste vragen kijk hij echt anders... Dit is het dus niet.