Haha wat grappig!
De Kees verdenkers hebben waarschijnlijk allemaal zoiets van: "Het zal allemaal wel, het is gewoon klaar als een klontje, alles is sluitend rondom Kees als Mol" en nemen niet eens de moeite meer om hier Kees te verdedigen of te discussiëren.
Terwijl de Paulien verdenkers nu alles uit de kast proberen te trekken, heel het topic overnemen om de verdenkingen op Paulien te laten slaan
Geweldig!!
Maar Kees is gewoon de Mol hoor, dat is toch wel duidelijk? Als je nog steeds gelooft in Paulien vind ik het eigenlijk wel een beetje ongeloofwaardig. Meer zo van: "Ik weet wel dat Kees de Mol is maar ik wil gewoon dat Paulien de Mol is want die vind ik leuker, aardiger etc". Persoonlijke voorkeur dus. Maar helaas
Paulien is de winnaar.
Vind trouwens dat Paulien door iedereen wordt verdacht, iedere keer als ik iets op de TV/radio zie of hoor valt de naam Paulien. Hier in mijn vriendenkring ook, iedereen denkt dat Paulien de Mol is haha. Dat beeld hebben de makers natuurlijk ook wel geschetst hé, heel NL verdenkt Paulien! En ze is winnaar, niet gek dus dat er echt wel hints bij zitten die op Paulien slaan.
Maar Kees is de Mol dat is 100% zeker!
Maar Paulienverdenkers probeer vooral jezelf te overtuigen