Volgens mij was het grappige dat Kees idd totaal onder druk gezet werd door Paulien. Met name nadat Kees zegt "wow in de finale" oid, en Paulien zegt: "Was het wat je had verwacht Kees?"
Kees zegt dan: "Het behalen van de finale?"
Waarop Paulien zegt: "ja ik eh bedoel meer de samenstelling" (doelend op het feit dat zij en Caro doorhebben dat Kees de mol is en het dus geen echte prestatie is dat hij in de finale zit, maar dat de samenstelling wel anders had kunnen zijn). Dan wordt Kees rood, begint te lachen, Caro gaat helemaal stuk... BUSTED.
Klopt! En hier zie je dan ook de reden waarom Paulien de winnaar is: die meid is gewoon razend intelligent én reageert supersnel.
Ook Carolien is een slimme tante, maar net iets minder gedreven dan Paulien. Bovendien wist Carolien dat Paulien haar grootste concurrent was.
Waarom dacht je anders dat ze Zaryada op het laatste nog een cadeautje in de vorm van informatie gaf?
In de hoop dat Zaryada toch nog in de finale zou komen, want daar zou ze wel van kunnen winnen.
Maar die vlieger ging niet op. Too late, too little. Zaryada vloog eruit en Carolien moest dus met haar gevreesde concurrete de finale in.
Carolien verliezer, Paulien winnaar en Tol de Mol: Geen twijfel over mogelijk!
En als Kees toch nog kleurenblind blijkt, dan verwacht ik hier alle eer te krijgen!
Ik vond het een geweldig seizoen. Een van de beste ooit. En een leuk stel, die kandidaten.
Volgens mij hebben ze ondanks het ongeluk van Janine samen erg veel lol gehad.