Nee, dat zou echt een geweldige Mollenactie zijn; geld weggooien zonder de camera erbij!
Nee Miek37 dat zei ik niet.
Ik zei dat wat de montage ons laat zien niet altijd de waarheid is of het hele verhaal. Voor hetzelfde geld stapt Kees de helicopter uit, doet zijn enkel enkel dubbel dubbel dansje (tenminste dat zou wel hilarisch zijn), loopt vervolgens naar de enveloppen toe gaat ze openmaken om te kijken wat er in zit, haalt €3000,- uit de enveloppe van Carolien, Kees helemaal in zijn element dat hij €1500,- euro kan wegmoffelen zonder dat iemand daar iets van weet of extra verdenkingen op zich krijgt, stopt vervolgens de resterende €1500,- opnieuw in de enveloppe en ze doen een shot filmen van Kees wanneer hij opnieuw de enveloppe opent zoiets bijv. Ik noem maar iets.
Uiteraard zal dit niet de uitzending halen want dan zou het wel heel duidelijk worden, lijkt me. Liever maken ze andere kandidaten verdacht
Camera's zullen gewoon gedraaid hebben dat zal je zelf ook wel weten, (dus snap eigenlijk je sarcastische opmerking niet) en Kees beslist niet wat er in de uitzending komt maar dat is vast ook geen verrassing.