Waardoor hij gevoelsmatig meer op een mol lijkt. Mocht Paulien het zijn, dan is ze een veel subtielere mol.
Kwestie van interpretatie (zeker omtrent wie verdacht is en wie niet) maar wat mij betreft is 'passiever' een beter woord dan 'subtieler' aangaande Paulien.
Met gevoelsmatig heeft het qua Kees volgens mij weinig te maken. Hij molt. Punt.
Wat heeft zij de afgelopen afleveringen gedaan wat haar zo verdacht maakt op het oog? Hoogstens wat sloom gedrag en weinig echt fanatiek bezig zijn. Nouja, nog 5,5 uur
Sloom gedrag vertoont ze al de hele serie, sorry - begrijp me niet verkeerd ik vind haar de leukste kandidate van allemaal door haar persoonlijkheid. Maar een wat fatalistische inborst en sloom gedrag is de hele serie al aan de orde wat mij betreft.
Wat haar zo verdacht maakt op het oog is duidelijk: de edit. Waarom zouden ze dat hele porto verhaal tonen, of zo benadrukken dat ze 'maar' €500 verdiende, terwijl Kees volledig 'goedgepraat' wordt ondanks dat hij daar wederom nul euri verdient (door Carolien). Hij zoekt een half uur vergeefs naar zijn Molboekje.. En hoeft het vervolgens niet te hebben (in ruil voor de pot naar degene toe waarvan hij niet denkt dat het de Mol is..) Dat is geloofwaardig volgens jou?