Het lijkt overigens alsof Carolien als laatste bij de vreemde man (John) komt, maar hij is juist de eerste persoon waar ze bij gaat zitten. Haar gesprekjes worden in een andere volgorde getoond dan waarin ze hebben plaatsgevonden.
De eerste keer dat ze bij Spencer langskomt, vraagt hij: 'Have you seen Delia, Alex and John?' En dan zegt ze dat ze alleen John nog maar gezien heeft. Terwijl we te zien krijgen dat ze daarna dus pas naar John gaat.
In het hoogst onwaarschijnlijke geval dat de 'vreemde' John in het echt een vermomde Kees blijkt te zijn, zou die volgorde logisch zijn. Dan zijn ze apart van elkaar naar de trein gebracht en is Kees in de vermomming gegaan. En dan kan hij daarna alles afdoen en verder zelf de trein ingaan.
Overigens is Paulien ook heel even tegelijkertijd met John in beeld. Kees niet.
Ik denk niet dat Kees vermomd is, want dan zouden de handen ook gedaan moeten zijn (John heeft nogal 'oude' handen). Ik weet niet of ze dat zo goed kunnen. Maar er is wel iets met die John, hij praat 'gemaakt'. De woorden/zinnen klinken in het begin anders dan aan het eind.
Ik zou het overigens geweldig vinden als het wel zo is, wat een stunt zou dat zijn!