Verborgen aanwijzing: Priester
In de allereerste opdracht kon je weten dat Kees, Carolien en Paulien in de finale zaten.
(...)
Yeah, sure! Geloof je het zelf, productie!?!? Alsof je voor aanvang al wist dat Carolien en Paulien in de finale zouden komen. Alsof je achteraf de hint pas hebt aangepast en er een 'C' in hebt gezet. (En de priester dus naast een tekstje beginnend met een 'K', ook een tekstje beginnend met 'C(ase in point)' hebt laten inspreken). Ik geloof het i.i.g. niet!
Het kwam gewoon mooi uit dat Carolien in de finale kwam en dat van 'Cornelisse' hebben ze gewoon van dit forum.
Ik heb sowieso sterk het vermoeden dat iemand van de productie het forum in de gaten houdt. 13 pagina's 'leeuwen-topic' en de toevallige uitspraak van Kees: "Who's the king?" bracht ze mogelijk op de halfslachtige hint 'Kees-leeuw'.
En wat te denken van dit onderschrift bij de beelden van 'Molactie: Antwoorden in trein':
"Als je alle drie de antwoorden in de trein van de Mol achter elkaar zet, dan staat er: "De Mol, de enige, op de berg". Het was inderdaad de Mol die naar de bergtop vloog om het geld op te halen een paar afleveringen daarvoor."Op dit forum wordt door bijna iedereen (op een iemand na, geloof ik) gesproken over: "De Mol,
de enige, op de berg". Terwijl nota bene in het filmpje zelf door Kees wordt gezegd: "The Mole,
the one on the mountain", oftewel: "De Mol,
diegene op de berg".
('the
only one' wordt alleen gebruikt in de vraag, niet in het antwoord).
Maar goed, ...slechts mijn gedachten.