Sorry mensen... half uurtje vertraging. Zoals gezegd zit ik op het werk en ik moest even wachten tot ik een beetje alleen zat. Ik post een link naar deze uitleg in de eerste post van dit topic zodat je het snel terug kan vinden.
Beste kandidaten,
Jullie staan momenteel verspreid over Chiang Mai. Ieder van jullie staat bij één van de talrijke prachtige tempels die Chian Mai rijk is.
Het is aan jullie om zo snel mogelijk een reisgenoot te vinden om zo de race te starten. Dit doe je door in Google Street View naar één van de tempels te zoeken die ik hieronder post. Je moet zoeken in het vierkant dat je ziet
door deze link te volgen. Op de twee wegen die het vierkant vormen en binnenin het vierkant moet je de tempels zoeken (dus zoek niet buiten het vierkant, want daar zal je al zeker niets vinden).
Als je een tempel gevonden hebt, stuur mij dan de link via pm (
hier nog eens een korte uitleg over hoe je de rechtstreekse link naar iets in Google Street View kan kopiëren). Ik kijk dan of daar nog iemand staat. Als er inderdaad nog iemand staat en je bent het niet zelf, dan hebben jullie elkaar gevonden en vormen jullie automatisch een duo!
Als er niemand staat, of je hebt jezelf gevonden, dan moet je verder zoeken. Of... je kan natuurlijk ook aan degene waar je mee samen wil werken laten weten waar jij staat.
Dit zijn de tempels die jullie moeten vinden. Aan elke tempel staat iemand anders, maar jullie weten niet wie.
HIERTUSSEN STOND ER EENTJE DIE INTUSSEN GEVONDEN IS!
HIER STOND IEMAND DIE AL IEMAND ANDERS GEVONDEN HEEFT.
Ik zal proberen de gevonden tempels te deleten zodat jullie weten waar nog naar gezocht moet worden en waar niet.
De mensen die een voordeel hebben gewonnen, hebben een kaart ontvangen met daarop meer dan 20 rode bollen die locaties aanduiden. Elke straat die de rode bol aanraakt kan een mogelijke locatie zijn. Maar aangezien het meer dan 20 bollen zijn, zitten er ook valse bollen bij waar géén kandidaat te vinden is. Echter, hebben zij dankzij de bollen minder oppervlakte om uit te kammen.
Zodra iedereen met een voordeel een partner gevonden heeft, post ik de kaart en doorkruis ik reeds gevonden locaties, zodat het voor de rest ook makkelijker wordt.
Het duo dat elkaar het snelst vindt, heeft een half uur voorsprong op het 2e duo. Dat duo heeft weer een half uur voorsprong op het derde etc... (dit is enkel fictieve tijd. Het bepaalt jullie uiteindelijke aankomsttijd. Zoiets als bij Biggest Loser, waar je kilo's moest verliezen of kon bijkomen, zo winnen of verliezen jullie hier tijd.