ohja en ieder jaar is er weer gedoe van, ik ken die niet, ik ken die niet. Kijk het is natuurlijk atlijd mogelijk maar als algemene tv kijker ken je tygo gernandt. Ik snap dat sommige mensen Sofie dan niet kennen, als ze bijv nooit publieke omroep kijken maar TygO? Is een beetje zelfde als je Anna Drijver of Georgina Verbaan Of Marc Marie Huijbregts niet kent.. maargoed. leuke namen iig en fijn dat je zin hebt in het nieuwe seizoen:)
Ach, gedoe, gedoe is een groot woord. De mate van bekendheid maakt mij eerlijk gezegd niets uit, gaat mij erom hoe de kandidaten het spel spelen
Maar ik ben inderdaad geen tv kijker. Ik volg WIDM, FM, het journaal en Amerikaanse series buiten de tv om. Dus ja, dan kan het makkelijk gebeuren dat ik iemand als Tygo, Anna Drijver, Marc-Marie e.d. niet ken
Het is dat Ziggo eist dat je als abonnee standaard vast zit aan een tv-signaal omdat alles via dezelfde kabel binnen komt, anders had ik allang geopteerd voor internet alleen. Dus nee, ik vind het juist leuk om zonder echte kennis van de kandidaten zelf aan een serie te beginnen. Geeft mij toch het gevoel van WIDM met onbekende Nederlanders, want dat zijn de meeste kandidaten ook uit de series na Canada voor mij