Nieuws Praat mee over elke Internationale versie van de Verraders in ons nieuwe Traitor board!
Er is inderdaad een zomerstop van opnames. Volgens mij hebben ze meestal ergens eind april, begin mei hun opnemastop.
het wordt je hier echt niet kwalijk genomen dat je GTST niet volgt.GTST is alleen interessant voor ''ons'', omdat er in de loop der jaren toch heel wat kandidaten vandaan kwamen.Frederique, Inge, Jan, Georgina, Victoria, Rick.Mis ik nog iemand?
Geert Hoes toch ook?
Toen werd WIDM ook niet in januari uitgezonden en ik kan me niet voorstellen dat dat dit jaar niet zo is.
Misschien toch wel. In 2006 waren er Olympische Winterspelen, waardoor WIDM pas vanaf maart op tv was. In 2010 zijn ze wel in januari begonnen, maar hadden ze 2 weken een stop.Aangezien er komend jaar ook winterspelen zijn in februari, hebben ze óf weer een stop óf beginnen we pas in maart.
widm is nu zo populair, die spelen worden gewoon uitgesteld
Ze passen op z'n minst het schema aan. Wedstrijden waar Nederlanders spelen gewoon niet op donderdag tussen 20:15 en 22:00 (met MolTalk erbij)
Bij een soap als GTST hebben ze toch elke dag opnames? Tuurlijk zullen ze niet 365 dagen per jaar werken maar het lijkt me lastig om je voor WIDM? vrij te maken. Mocht het toch mogelijk zijn zou ik graag Erik de Vogel of Joep Sertons in WIDM? zien. Of Gigi.
kijk eens naar de kwaliteit
Dat ja, alles moet zo snel, maarja wie kijkt dat nu ook nog dan
Ik denk dat ik in m'n hele leven in totaal 5 minuten GTST heb gezien
Denk dat het allemaal wel meevalt. De OS zijn in Sochi: daar is het - ik meen - 2 uur later dan hier. Normaal gesproken zullen er dus geen sporten meer bezig zijn om half 9 NL tijd (want dan is het daar half 11)
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
RealityNet
Nu online
955 gasten en 2 vaste bezoekers