Nieuws Heb je onze activiteitenagenda al bekeken? In het infocenter, helemaal onderaan.
of Frederique van der Wal.Land: USA
er zijn grenzen
Nick & Simon Kees Tol achterna?
Pas als Nick en Simon een keer meedoen ga ik in deze theorie geloven.
En als land heb ik wel een keertje zin in een Scandinavisch land.
@ Bodejos: T was als geintje bedoelt: Frederique vd Wal heeft meegedaan aan Celebrity Mole Hawaii. Dus ze heeft meegedaan aan Wie Is De Mol (maar niet de nl versie) en dat was ook nog eens in de USA.
Ellen ten Damme.En wat betreft lokatie, ik ken een leuk stadje tussen Liverpool en Manchester in. Ben er behalve mezelf en familie nog nooit een Nederlander tegengekomen.Maar serieus, Engeland is best leuk, en er zijn genoeg plekken die helemaal niet zo toeristisch zijn.
Verdachte nummer 1:Opvallend:30 April is haar laatste werkdag bij het N.O.S JournaalWil nu niet voor, maar achter de camera. (Wie wil er ook al weer de touwtjes in handen hebben.)Voor wie zal ze foto's gaan maken voor de PO of zal gaan mollen voor Rtl 4.Verdachte 2:Moet binnenkort weer 3 maanden uit GTST.Locatie idee:http://www.vidiani.com/maps/maps_of_south_america/maps_of_falkland_islands/large_detailed_road_and_elevation_map_of_falkland_islands.jpgDit ligt naast Argentinië waar de mol al is eerder is geweest. Het Eiland is overgenomen door de Engelse.Ik kreeg het idee omdat ik dit gisteren in het 20.00 Journaal zag. Valt eventueel te combineren met weer Argentinië.Het kwam in het nieuws omdat ze daar kunnen stemmen om het te behouden onder Engeland of zelfstandigheid.
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
RealityNet
Nu online
921 gasten en 6 vaste bezoekers